Heldere uitleg

Wij hadden een gesprek met Tanja, erg fijn en voelde goed. Tanja spiegelde de mogelijkheden en de realistische blik op het financiële plaatje in het totaal. Goed gevoel of intake gesprek. Nog geen keuze gemaakt maar daar zijn wij wel serieus naar aan het kijken.

Heel prettig

Vlot en duidelijk. Dank u wel!

Duidelijk antwoord op m’n oorspronkelijke vragen

Een prettig gesprek gehad met Frank. Mocht ik een huis gaan kopen, zal ik zijn hypotheekadvies sterk overwegen

Erg duidelijke uitleg

Vriendelijke en duidelijke benadering en uitleg

Duidelijk geïnformeerd over de mogelijkheden

Goed en rustig gesprek gehad

Duidelijk en meedenkend

Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam en menselijk. Heel fijn gesprek.

Fijn

Erg goed.

Prettig

Voegde niet veel toe. Maar dat komt misschien omdat ik me al voorbereid had

vakkundig

We werden door Tanja Veerman op een vakkundige en vriendelijke manier te woord gestaan. Zij opperde verschillende opties die door ons zeker bekeken gaan worden. Zelfs nam ze contact op met onze huidige hypotheekverstrekker om er een coulance-regeling uit te slepen. Helaas is dat laatste niet gelukt.

Heel prettig contact

Zeer goed. Ruim de tijd gehad om alles door te nemen. Goed voorbereid en reëel advies.

Helder, vakkundig, persoonlijk

Goed gesprek waarbij de mogelijkheden en randvoorwaarden helder werden uitgelegd.

Fijne uitleg gehad,

Kundig, meedenkend en vriendelijk

Ik kan een ieder aanbevelen

Zeer duidelijk en eerlijke benadering

Doel van het gesprek: inzichtelijk krijgen hoe hoog mijn tweede hypotheek kan zijn voor een verbouwing. Het gesprek was erg prettig. We werden geholpen door Wiebe en die ging het gesprek aan vanuit ons doel. Zeer nauwkeurig en professionele aanpak. Aanrader!

Goede duidelijk gesprek en advies

Wij hebben goede en duidelijke advies gehad

Een open goed en verhelderend gesprek.

Een open goed en verhelderend gesprek Voor mij was het een oriënterend gesprek. Wat me dus goed geholpen heeft.

Prima voorlichting

Goed en open contact, en voor mij ook de juiste informatie gekregen. Ga zo door! Gr. John

Heel eerlijk en rustig en goed gesprek gehad. Goed advies zonder enige verplichting.

Goed advies zonder enige verplichting. Hoge kennis aanwezig bij de hypotheek-adviseur.

Very helpful advice

Pascala gave me a very good overview about the process and helped me a lot. I hope to be able to buy a house soon.

Helder, deskundig, meedenkend

Er werd meegedacht over diverse mogelijkheden mbt looptijd ed.

Goed en duidelijk

Wibo heeft mij duidelijk verteld alles wat mogelijk is. Alvast bedankt

Verzameld leads door het versturen van spam

Het bedrijf verzameld leads door het versturen van spam. Walgelijk.

Neemt de tijd voor je , duidelijk en eerlijk

Ik heb het tot nu toe heel positief ervaren

Goede uitleg

We hadden enkele vragen en overwegingen, deze zijn rustig en goed behandeld en uitgelegd. Zeer fijn geholpen.

Duidelijk en eerlijk

*titel zegt alles

Tt Vasumweg 154

1033 SH Amsterdam

06 43857452

Over Hypotheekberekenen.nl

HypotheekBerekenen.nl biedt iedereen de mogelijkheid om via onze simpele tools alles met betrekking tot een hypotheek te berekenen. Door samen te werken met meer dan 280 specialisten kunnen wij na het geven van een indicatie samen met jou een hypotheek berekening op maat maken. Wij werken met onafhankelijke hypotheekadviseurs en kunnen meerdere hypotheekverstrekkers vergelijken om de beste hypotheek te vinden. Een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek inplannen? Wij helpen je graag verder!