Zeer prettige uitleg en gesprek gehad.

Zeer prettig ervaren. Op een begrijpelijke manier zijn verschillende scenario's uitgelegd en is mijn financiele plaatje in kaart gebracht

Heldere informatie

Goede inventarisatie van de wensen en duidelijke informatie op weg naar het inhoudelijke gesprek

aflossing vrij kon ik niet bereken

berekening zonder aflossing vrij

Suzan heeft mij prima te woord gestaan, vriendelijk en geduldig

Mijn cijfer ligt rond de 7 uit piëteit met uw medewerkster. Zij was vriendelijk en correct. Toch ben ik niet tevreden. Dit heeft echter niet met uw medewerkster te maken maar met de regelgeving m.b.t. hypotheken in het algemeen en voor gepensioneerde in het bijzonder. Waarom wordt er niet gekeken naar de kosten die een gepensioneerde kan opbrengen voor een hypotheek. Waarom is alleen financiering mogelijk tot de helft van de waarde van de woning. Daarboven andere regelingen en minder doorzichtig. waarom is het makkelijker om voor twee gepensioneerde partners een hypotheek te regelen en als er één nog werkt lastiger. Pas de regelgeving en de voorwaarden aan. Alleen verkopen dat iets niet kan volgens de regelgeving is niet echt klantvriendelijk of commercieel. Kortom denk mee en zorg voor oplossingen. Daarmee is ook uw verdien model gediend.

Goed en snel geregeld

Leuk en goed gesprek, duidelijke informatie!

Snel alle cijfers en mogelijkheden geannaliseerd. Ruimte om mee te denken. En goede evaluatie

Goed snel zuiver

Goed gesprek gehad wordt vervolgd

Fijn en kundig gesprek

Prettig gesprek, adviseur leek kundig en nam alle tijd. Fijn gesprek

Geen gesprek geweest

Wel nog contact gehad voor eventueel later

Zeer slecht!

Ik ben de afgelopen maanden overvallen met talloze emails van Hypothekenberekenen.nl. Heb telkens weer gevraagd om berekeningen. Na elke aanvraag kreeg ik een standaard antwoord: uw maximale nieuwe hypotheek is ..... En wij nemen nog contact met u op. Dat laatste is pas gebeurd nadat ik na de zoveelste onbeantwoorde reactie heb gemaild: waar blijft u nu met uw reactie. Uiteindelijk heb ik ik na deze laatste email een videogesprek met één van uw adviseurs gehad. Maar dat is nu zo'n twee weken geleden. Verder niets meer van u gehoord. Dus waardeloze service van hypotheekbereken.nl!! Ik heb inmiddels een hypotheekadviseur van mijn eigen bank (ING) in de hand genomen en met hem heb ik wel zaken kunnen doen!

Snel, helder maatwerk zonder winstbejag.

Goede planning en communicatie. Adviseur Rafael was goed voorbereid, laagdrempelig, had humor en dacht heel goed mee. Kon helder de opties noemen en luisterde ook goed naar onze wensen. Hij kwam met goede tips, en drong niks op, heel prettig. Echt een aanrader, een gedegen onafhankelijk advies. Dank jullie wel!

Goed en fijn gesprek met duidelijke info

Goed 1e introductie gesorek

Goede afspraken gemaakt goede samenvatting

Goed gesprek en samenvatting

ging vrijblijvend en voelde als prettig

Fijn informatief gesprek gehad. Meneer gaf duidelijke uitleg en dacht mee.

Fijn en open gesprek

Eerste (gratis) advies was verhelderend en compleet. Fijn gesprek. Nu eerst een huis zien te winnen...

Zeer duidelijk

Zeer goede behandeling.

Goede voorlichting en duidelijke uitleg . Zeer vriendelijk en korrekt te woord gestaan.

Heel goed gesprek gehad.

Heel goed!

Advies waar ik mee verder kan!

Geen

Medewerkster was zeer vriendelijke

volledig

de aanvraag werg direct en vakkundig beantwoord

Correct en duidelijk

Prima advies.

Mixed

Begon heel slecht omdat ik geen link kreeg toegestuurd en de betreffende persoon ook telefonisch niet opnam. Ik zat er dus voor noppes. Toen het algemene nr gebeld; andere persoon kon mij een half uur later bellen. Werd uiteindelijk later, maar ok. Dit was een goed en professioneel gesprek. Duidelijk uitgelegd. Helaas heb ik neit een schriftelijke samenvatting van het gesprek gekregen. Zou dezelfde avond in mijn inbox zitten, maar is er nu, de volgnde middag, nog niet, ondanks het feit dat ik er ook telefonisch contact heb over opgenomen. Over aanbevelen (zie vraag hieronder): mixed, ja en nee. Goed advies, maar alles erom heen lousy tot nu toe.,

Snelle reactie en goede info

Voldoende info gekregen om ermee aan de slag te gaan

Tt Vasumweg 154

1033 SH Amsterdam

06 43857452

Over Hypotheekberekenen.nl

HypotheekBerekenen.nl biedt iedereen de mogelijkheid om via onze simpele tools alles met betrekking tot een hypotheek te berekenen. Door samen te werken met meer dan 280 specialisten kunnen wij na het geven van een indicatie samen met jou een hypotheek berekening op maat maken. Wij werken met onafhankelijke hypotheekadviseurs en kunnen meerdere hypotheekverstrekkers vergelijken om de beste hypotheek te vinden. Een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek inplannen? Wij helpen je graag verder!