goed geholpen

goed geholpen

Komt afspraak niet na.

Na een kwartier te hebben gewacht op de dame waar ik een afspraak mee had, heb ik een mail gestuurd. Tot op heden geen antwoord. Ronduit schandalig.

Prima, deskundig en duidelijk.

Prima advies/informatie. Deskundig en duidelijk

Super fijn en goed geholpen! Toppers!

Heel fijn geholpen. Er werd echt de tijd genomen en alle mogelijkheden werden besproken. Wij zijn een stuk verder gekomen en zijn er heel blij mee!

goed begin

we hebben een nieuwe afspraak

Het was een goed gesprek!

Alles toppie! Groetjes Hans

Helder en to-the-point

Plezierig en informatief eerste gesprek gehad.

Prima en heldere uitleg

Prettig gesprek

Uitstekende ervaring

Had nog nooit een afspraak per video gehad. Ging prima en makkelijk geregeld. Was alle tijd en uitstekend gesprek waarin alles goed, makkelijk en duidelijk aan de orde kwam. En allerbeste: no cure no pay. Dat vind ik ook een goede garantie dat men zelf in het produkt gelooft anders geef je geen no cure no pay.. In deze tijd is zo'n service zeldzaam. Kan het iedereen van harte aanbevelen.

Heel deskundig

Prettig gesprek met goed opties Niet opdringerig

slecht

Ik heb een gesprek gehad met een adviseur die beloofde om binnen 48 uur een gesprekverslag te maken. Dit is niet gebeurd. Ik heb bijna een week daarna gebeld. ik kreeg te horen dat dit zsm zal geburen. Na ruim na een week niets gehoord. Het is uitermate vervelend om geen antwoord te krijgen. Als je niets voor de klant kan betekent dan moet je dit ook laten weten zodat de klant verder kan zoeken.

Duidelijk, correct en meedenkend

aan mijn gesprek met Stephan Koopman heb ik een goed gevoel over gehouden. als starter in deze markt heb je bepaalde vragen welke via o.a. Google niet direct worden beantwoord. Via Stephan heb ik de antwoorden verkregen en tips om in het vervolg op te letten. Hiervoor mijn dank!

Duidelijke uitleg wat mijn mogelijkheden zijn

Erg vriendelijk te woord gestaan. Hierin werd ook alle tijd genomen.

Duidelijke informatie

Gekregen waar ik om vroeg

Goed contact, hoge mate van kennis

Ik kreeg een goede berekening opgestuurd. Hier kan ik wat mee.

Goed, duidelijk

Was n positieve ervaring. Goed geholpen door desbetreffende persoon

Wij werden erg goed geholpen bij het uitzoeken van onze hypotheek. Stap voor stap werden wij begeleid door de adviseur in het koop proces.

Heel professioneel en behulpzaam

Goed adviseren en meedenken

Erg goed

Ik heb gesproken met Pepijn, erg tevreden over

Deskundig en snel

Deskundig en klantgerichte aanpak. Snelle opvolging op verzoek welke via het webformulier isningevuld. Adviseur kwam professioneel over met veel kennis in huis.

Goed meegedacht

Werd echt naar mij geluisterd

Zeer snel werd er met mij contact opgenomen. vriendelijk en mee denkend.

Prettig gesprek

Gesprek met adviseur was helder en duidelijk.

Tt Vasumweg 154

1033 SH Amsterdam

06 43857452

Over Hypotheekberekenen.nl

HypotheekBerekenen.nl biedt iedereen de mogelijkheid om via onze simpele tools alles met betrekking tot een hypotheek te berekenen. Door samen te werken met meer dan 280 specialisten kunnen wij na het geven van een indicatie samen met jou een hypotheek berekening op maat maken. Wij werken met onafhankelijke hypotheekadviseurs en kunnen meerdere hypotheekverstrekkers vergelijken om de beste hypotheek te vinden. Een kosteloos en vrijblijvend adviesgesprek inplannen? Wij helpen je graag verder!