Service is TOP!

Mijn kado bon werkte niet goed online en dat werd goed en snel opgelost. Voor mij een aanrader om vaker bestellingen te plaatsen!

Snel geleverd en goed kwaliteit

Mooie stukken vlees en goed verpakt geleverd

Heb nu al 2x ribeye besteld en de kwaliteit is fantastisch! Heerlijk mals voor een goede prijs..de levering is ook geweldig,in de ochtend besteld en in de avond binnen door vriendelijke bezorger.

Beste vlees, beste prijs

Zeer goeie vlees met een mooie prijs ook. En top service met 'n snelle aflewering. Geen fouten hier!

Top, alweer!

De levering van The Meat Boys heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Het vlees is van uitzonderlijke kwaliteit – elke hap is een ware smaakexplosie en doet echt recht aan ambachtelijk vakmanschap. De malsheid en rijke smaak zijn onvergelijkbaar met wat je elders vindt. Ook de zorgvuldige verpakking en snelle bezorging zorgen ervoor dat het vlees in perfecte conditie aankomt. Dit is meer dan alleen een bestelling, het is een ervaring voor elke vleesliefhebber die enkel voor het beste gaat. Ik kijk al uit naar mijn volgende bestelling!

Heel goed, ze hadden mijn bestelling niet op voorraad en kreeg ik een duurder stuk vlees mee

Vriendelijke en service gericht en lekker vlees voor een goede prijs!

Verzorging ging in 1e instantie niet goed maar de meatboys hebben direct een nieuw pakket verstuurd

Verzorging ging in 1e insta tie niet goed maar de meatboys hebben direct een nieuw pakket verstuurd . Hierdoor had ik alles nog optijd binnen en was het diner gered

Erg goed vlees

Ik ben aangenaam verrast. Erg goed vlees. Bezorging gaat ook lekker snel.

Goede vleeswaren

Heb wel vaak besteld en tot nu toe nooit een probleem gehad. Altijd goede kwaliteit van het vlees. Een keer een probleem gehad met de levering, dat was binnen no time opgelost

mooie prijs kwaliteit verhouding

in de ochtend bestellen en 's avonds in huis is een gigantische klantvriendelijkheid.

Super service en goede kwaliteit!

Super service en goede kwaliteit!

Met wat issues

Bestelling gedaan van de ossenhaas actie. Bij elkaar ca 5kg. Bij binnenkomst blijkt het, inclusief de verpakking maar 4333gram. Na mail contact is het verschil netjes terug betaald maar had wat mij betreft niet voor mogen komen. Ik hoop dat het eenmalig is.

Heerlijk mals vlees en bezorging super

Op advies van iemand hier besteld, de eerste bestelling en we kozen voor steaks. Heerlijk mals en zoveel lekkerder als het vlees uit de supermarkt. Bezorging was ook prima!

Heerlijk vlees goeie prijs

Vorige week een picanha besteld Angus Grain fed. Mijn gasten die regelmatig picanha eten waren zeer enthousiast.

Prachtig vlees!

Ik heb online vlees besteld en in de Boutique in Rotterdam opgehaald. Dit was allemaal eenvoudig, snel en goed geregeld. Ruim assortiment vlees met voor ieder wat wils!

Fantastische ossenhaas, goed verpakt en snel geleverd !!

Fantastische ossenhaas, goed verpakt en snel geleverd !!

Top Kwaliteit

Bij levering zag het er al fantastisch uit en top om te zien dat het met veel zorg is verpakt, wat ook erg belangrijk is. En gewoonweg super kwaliteit dit vlees en zooo mals en puur genieten... Ik kom zeer zeker weer terug naar The Meatboys.

Jalapeño & Cheddar Homemade Texas BBQ worst TOP

Dit was een bij bestelling naast een entrecote van 3.5 kilos. Mijn verwachting was niet hoog. In een gietijzer skillet met ghee op de laagste flam. 10 minuuten op een kant, 10 minuuten op de andere kant, 5 minuuten aan de zije kant. Waw! Topper

Top vlees

Lekker mals en een heerlijk smaak

Waarachtig wat practig

Fantastische service/klantenservice, echter bezorger was een beetje grumpie kon geen hallo/goedenavond vanaf, hier heb jij je vlees en doei....

Bezorging Trunkrs slecht

Vlees uitstekend. Meermaals besteld. Maar Trunkrs maakt er een zooitje van met leveringen. Onbetrouwbare planning. Trunkrs is niet/slecht bereikbaar. Veel recente negatieve reviews. En het jammere is dat Meat Boys geen raad weet met een klacht en het niet kan oplossen. 4 dagen verder en nog geen vlees. Meat Boys ga een stevig in gesprek met Trunkrs want dit gaat je business kosten.

Top kwaliteit en service!!!

Vlees is van top kwaliteit en de service is super!!!!!

Prima, duidelijke en goed contact.

De bestelde hoeveelheid ribfingers die erg goed van kwaliteit waren waren niet in de juiste hoeveelheid met ophalen in de store. Dit is goed opgelost en ben erg tevreden.

Goed vleesch, goede en snelle service!

Ruime keuze van mooie producten! Ook goed en snelle bezorging, helemaal tevreden!

Helemaal Top!

Had die ribeye 40% korting aanbieding besteld op hoop van zegen. Volgende dag in huis en super mooi stuk vlees. Ik ga vaker bestellen!

Emmy van Leersumhof 5

3059LT Rotterdam