Vriendelijk en zeer goede service

Ze zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en de service is top!

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit

Het bestelde werd vlot geleverd en voldeed volkomen aan de verwachting,

Nog steeds geen bestelling ontvangen.

Wacht nog steeds op mijn bestelling zijn nu 1.5 wk verder helaas. Wanneer ik het nu binnen krijg geen idee.....wordt elke keer beloofd maar tot op heden nog niks binnen

Pakket nog niet ontvangen

Voor 14.00 besteld,andere dag binnen 23 maart besteld,nu 27 maart en nog niet binnen,kan aan DHL liggen,maar is nier fijn..... Kreeg ook pas 2 dagen later bericht,dat order was aangemeld

nul sterren kon ik niet aanduiden

bestelling is 8 dagen later toegekomen dan jullie beloofde 24 u . kan er nu niets meer mee doen maar ga me de moeite besparen het terug te sturen en op mijn centen te moeten wachten. Niet OK !!!

snel en betaalbaar

even bellen voor een vraag, duuidelijk beantwoord

Goede spullen, goede prijs, lange levertijd

De spullen die ik besteld had werden een week later bezorgd. Toen ik na 3 dagen belde werd ik goed te woord gestaan door een vriendelijke dame. Daarna ook meteen een mail met de verwachtte levertijd. Ook volgens mail geleverd. 4 jerrycans besteld en schenk tuiten, prima kwaliteit en goede prijs.

Niets ontvangen

Na bestelling blijft het stil. Nog niets ontvangen en geen reactie op de mail gehad.

Traag

Woensdag besteld, inmiddels 5 dagen verder en helaas nog steeds geen track and trace binnen. Voor verzending van ongeveer 28 euro had ik wel meer verwacht

Goed, betrouwbaar en service gericht

Goede service en vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Product is zoals verwacht.

Bestelling was goed.

Geen lange levertijd. Producten goed.

top

Problemen worden vlot en vlug opgelost.

Zal blijven bestellen

Prima geregeld.

Goede website, duidelijke foto's en snelle levering/afhalen. Snelle reactie en producten zoals omschreven.

Product als beschreven, prima prijs en vlotte communicatie.

Product als beschreven, prima prijs en vlotte communicatie. Dit is alles wat ik verwacht van een leverancier. Prima bedrijf en hiermee een aanrader.

het juiste product snel geleverd

Dezelfde dag dat besteld was verzonden.

Zeer goede service

Zeer goedeservice

Geweldig snelle service! Wij zijn uit de brand geholpen

Met spoed op zoek naar materiaal voor onze basisschool vonden we op jullie website. Na telefonisch contact is door de magazijnman een oplossing gevonden waardoor de bestelling nog dezelfde dag kon worden bezorgd. Top!

Goede klantenservice

Mijn pakketje was eerst beschadigd maar na een mailtje met klantenservice was het direct gefixt. Zeer vriendelijk en snel

Alles volgens afspraak en op tijd geleverd.

Krijg mij spullen optijd

Goed produkt, nette prijs.

Goed produkt, nette prijs.

Celsiusstraat 9

6716BZ Ede