Duidelijk en zeer leerzaam

Duidelijk en zeer leerzaam en op de praktijk dag heb ik ook nog zeer handige tips gekregen. Ben toch blij dat ik geen zelfstudie gedaan hebt in één keer geslaagd!

Bevlogen club.

Ik ben prima begeleid door 2 topinstructeurs. Mijn 2 dagen voelde maar aan als een uitje dan als leren. En, in één keer geslaagd

Echt goed!

Deze cursus is een aanrader! Juist de combinatie met de halve dag op het water, waar je alle theorie nog een keer doorneemt terwijl je vaart, maakt de stof heel inzichtelijk. Nu snap je meteen wat ze bedoelen met al die regels en uitzonderingen. Ook de filmpjes die ze hebben en praktijksituaties laten zien maken het heel overzichtelijk. Erg prettig!

Zeer leerzaam

Vaarbewijscursus gedaan bij Vaarplezier, ondanks dat ik al twintig jaar vaar. Dit had ik veel eerder moeten doen. Ik vaar al heel lang zonder de vaarregels echt goed te kennen. De theorie les door arjen is heel verhelderend vooral de voorrangsregels. De vooraangsregels werden mij nog veel duidelijker in de praktijkles in Amsterdam. Dit rijtje vergeet ik niet meer. Echt veel geleerd en echt een aanrader. Vaar met meer plezier nu

Dankzij Vaarplezier heb ik eindelijk mijn vaarbewijs kunnen halen

Ik was al een keer gezakt voor mijn vaarbewijsexamen. Ik heb toen een cursus bij Vaarplezier geboekt. Mede dankzij de combinatie van theorie en praktijk op het water waarbij de vaarregels op het water werden toegepast heb ik mijn vaarbewijs gehaald. Hoera!!

Geweldige theorie cursus!

Van de zomer heb ik mijn vaarbewijs gehaald. Ik heb een theorie cursus gedaan bij Vaarplezier. Daarbij kwam een ochtend theorie op de boot er extra bij. Dit was ontzettend leerzaam. Hier zie je de theorie in praktijk!

De eerste keer gehaald!

Fijne partij om snel en goed het vaarbewijs 1 en 2 mee te halen

Swammerdamstraat 82

1221 DH Hilversum

Over Vaarplezier

Vaarplezier begon met het idee dat het véél leuker is om je Klein Vaarbewijs te halen met theorie én theorie-op-de-boot en niet alleen in een zaaltje. Dat bleek te werken: inmiddels werken we met een flink aantal partners samen en zijn veel watersporters dankzij de combinatie van theorie en praktijk in onze cursussen geslaagd voor het Klein Vaarbewijs. Inmiddels doet Vaarplezier meer: Vaarles, beginners-, gevorderden- en experttrainingen, NauPro Vaarbewijs, Rondvaartschippersopleiding en speciaal op maat gemaakte vaarcursussen en -trainingen. Graag stellen we ons team (en daaronder) onze partners aan u voor. We zijn er trots op uw vaaropleiding te mogen verzorgen. Want varen wordt leuker als je weet wat je doet!