Prima producten uitstekende levering

Makkelijk te bestellen Goede producten Super snelle levering

Bovenverwachting Vriendelijke Snelle Topservice 2.0

Top service en kwaliteit

Eindeloos speelplezier

Onze kat is er ontzettend blij mee!

Betrouwbaar en servicegericht

Ik heb 4 handgemaakte schaaltjes besteld. 1 schaaltje toonde afwijkingen en voldeed niet aan mijn eisen. Ik heb vervolgens contact gezocht en 4Goodz heeft geheel kostenloos een nieuw schaaltje verzonden. Topservice!

Super service!

Bedrijf is heel eelwillend in het omruilen van een schaduwdoek, zelfs na 2 maanden.

De box was heel mager

Producten die echt al over datum waren, zoals een fruit bakje en eiersalade. Mwah

Ik woon in Portugal en wilde een zonwerend scherm kopen van 6x4 meter. Omdat vrienden het moesten meenemen in het vliegtuig, was het gewicht belangrijk. Mailtje gezonden en binnen een uur bericht terug met het gewicht. Vervolgens ook nog extra info opgevraagd hoe het op te hangen en wederom een snelle en uitgebreide toelichting. TOP

Altijd goed bij dit bedrijf

Al paar keer wat besteld zeer tevreden!

ondanks niet in voorraad zijnde van de prullenbak toch fijn bezorgd na dat weer zijn op voorraad

na dat de prullenbak niet in voorraad was en het bedrag netjes was terug gestort doch een snelle levering gehad dank daarvoor ben er zeer content mee.

Vendelier 61 A

3905 PD Veenendaal

+31645658109

Over 4Goodz

4Goodz levert hoogwaardige, goed geprijsde trendy en functionele artikelen voor in en om het huis, in diverse product categorieën, zoals bijvoorbeeld; - zonnebrillen - kookspullen - dierbenodigdheden - seizoensartikelen - sport- en spelartikelen - kantoor artikelen - teken en schilder benodigdheden - gereedschap - woonaccessoires - telefoon accessoires. Wij kopen zoveel mogelijk direct in bij fabrieken, verkopen dit direct zonder tussenhandel en kunnen daardoor aanbieden voor een scherpe prijs. Waarom bestelt u bij ons: - Wij leveren uit voorraad - Goede productinformatie en beeldmateriaal, zodat u weet wat u koopt - Gratis verzending waarbij u bij pakketverzending uw levering kunt volgen via Track&Trace - Omdat wij bestellen bij de bron, zijn onze artikelen scherp geprijsd! - U heeft 30 dagen bedenktijd