Prima service!!

Snelle levering, erg mooi verpakt en een leuke attentie extra in het pakket!!!

Snelle levering, persoonlijk kaartje en steekmarkeerders cadeau netjes ingepakt; dikke 10!

Betrokken, persoonlijk, pakket voelt als een cadeautje, wordt zeer gewaardeerd! Net wat ik nodig had!

Supersnel

Mijn pakje was er al een dag na mijn bestelling! Het liefst zou ik één van die leuke workshops volgen, maar ik woon helaas te ver weg. Vriendelijke mevrouw ook, die Sytske.

positief

oorspronkelijk ging er wat mis met de bestelling maar er is veel moeite gedaan om het toch nog snel te leveren

genieten

mijn bestelling snel geleverd in een mooie verpakking met een persoonlijke noot.

Mooie snelle levering

Snelle levering. Genoeg keus

heel aangenaam

Heel vlotte service: snelle levering, mooi verpakt. Het voelde als een cadeautje

Top winkel/website

Aanrader om daar te kopen. Zeer vriendelijk geholpen daar.

Duidelijke site

Overzichtelijk,ruim assortiment, vlotte levering,houd je op de hoogte van veranderingen top

Hele snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij. Erg leuk!

Met aandacht ingepakt

Super snel in de brievenbus. Ik soe sizze, hâlde sa.

Goed geregeld

Bestelling geplaatst, verstuurd en telefonisch contact gekregen dat het pakketje ook door de brievenbus kon, hele goede service.

Een cadeautje

Bestelling is prima verzorgd Wordt geleverd op de dag die aangegeven is. Bestelde artikelen zijn ingepakt; cadeautjes. Verstuur -verpakking is stevig en milieuvriendelijk. Het geheel ziet er verzorgd uit en is een feestje om te krijgen en uit te pakken

Supersnel en netjes

De bestelling werd heel snel verwerkt, en het zag er bij aankomst heel gezellig en netjes uit. Alles zat in kadopapier, heerlijk om uit te mogen pakken.

Snel en goed verzorgd

De bestelde bolletje snel en superleuk verpakt ontvangen.

Jullie kwamen toevallig op mijn weg en ben ik heel gastvrij geholpen daarna nog een bestelling ge daan die ook heel netjes ingepakt aan kwam ik woon niet bij jullie in de buurt maar ik zwerf vaak in friesland en kom dan zeker weer eens kijken Groetjes van joke

Top service!

Snelle levering, goede producten en ook nog geleverd met attentie; heel fijn en dik tevreden, dankjewel!

Uitpakken was een cadeautje!

Weliswaar de wol zelf uitgezocht en besteld, maar het uitpakken was een cadeautje! #verrassing Wolwinkel van Draad laat zien dat online kopen OOK persoonlijk kan zijn!

Heel blij met mijn nieuwe aankopen

Keurig verpakte artikel zag er erg verzorgt uit Heel leuk het bij gevoegde persoonlijk berichtje

Snelle levering en alles heel netjes verpakt ,duidelijk omschreven welke kleur er vervangen is voor een ander bijna zelfde kleur. En dan ook nog een persoonlijk woordje erbij met succes.

Het boek was keurig verpakt.

Heel tevreden!

Prettige website, de gekozen wol is mooier dan ik kon inschatten, mooie kleur en het voelt heel zacht aan, stevige structuur. De wol was netjes verpakt en werd snel geleverd.

Fijne service en snelle levering.

Prettige en persoonlijke aandacht.

Goede prijs voor hrt artikel en snel ontvangen. Erg leuk vetpakt met een bedankt kaartje erbij. Leuk!

Leuk en handig haakpakket

Ik was op zoek naar garen om de bloemen uit “Bloemen haken” te maken en deze winkel had een handig pakket om mee te starten. Super! Boek meebesteld en al snel kon ik aan de slag. Inmiddels ben ik met mijn vijfde bloem bezig.

Hoofdstraat 68a 68 a

9001 AN Grou

Over Wolwinkel VAN DRAAD

Wolwinkel VAN DRAAD is zowel online als offline een gezellige wolwinkel met een uitgebreid assortiment garen, wol en aanverwante zaken. De stenen winkel staat in Grou, het hart van Friesland. De online wolwinkel kun je vinden via www.wolwinkel.nl Zowel online als in de stenen winkel wordt je geholpen door Sytske, die je met raad, draad en een glimlach bijstaat tijdens je handwerkavonturen.