goed vakwerk

Goed vakwerk in het schuren en behandelen van de bestaande eiken vloer met geweldig resultaat. Daarnaast prima klantvriendelijke behandeling.

Kwaliteit

Goede communicatie, meedenkend, degelijk, kwalitatief vakwerk, persoonlijk.

Deskundig, prettig en snel.

Zie hierboven

wij zijn heel goed geholpen

wij zijn goed geadviseerd in de keuze van het soort parket en ik ben ook zeer te spreken over hoe het is gelegd. Gewoon erg mooi.

Geweldige kwaliteit, goede service en kwalitatieve monteurs!

Volledig aan mijn verwachtingen voldaan.

Ervaring goed qua uitvoering

Mijn ervaring met de persoon die bij ons thuis is geweest is erg goed. Erg vriendelijke behulpzame en rustige man die echt weet wat hij deed. Wij zijn erg tevreden hierover. Over de voorbereiding en het contact met de vertegenwoordiger was goed maar kan in mijn ogen beter. Beter in de zin dat hij meer klant vriendelijk kan zijn in zijn communicatie.

Goede en vriendelijke service

We hadden een vrij groot project. Ondanks Corona en toevoer problemen keurig op tijd geleverd. Prima kwaliteit technici, na ongeveer 9 maanden geen foutje te zien.

Service uitstekend, product laat te wensen over

Salland parket is een bekende naam in deze regio en de verwachting van de service was hoog. Dat stelde niet teleur. De verkoper nam uitegebreid de tijd voor ons en adviseerde ook over stijl en comfort. Vriendelijk en professioneel. Wij hebben uiteindelijk een Hydocork vloer van Wicanders besteld. Men was oprecht enthousiast over onze bestelling en zeer behulpzaam toen we later belden met nog wat vragen stelden over het leggen. Communicatie tijdens het proces uitstekend. Service dus echt een pluspunt. Met de vloer zelf zijn we wat minder gelukkig. Het leggen ging heel eenvoudig. Ondanks dat de vloer werd aangeprezen als een van kwaliteit (intensief gebruik) vinden we dat hij erg makkelijk krast. Snel overal viltjes onder gedaan en een coating er overheen maar alsnog vind ik er makkelijk krassen in komen. Ik leef daardoor niet onbezorgd op mijn vloer. Dat is ongemakkelijk en niet wat je wil. De vloer kan ik dus niet aanraden.

Komen gemaakte afspraken niet na

Prima geholpen met het maken van de parketkeuze. Maar daarna geven ze niet thuis. Jammer.

nog steeds niet helemaal tevreden over de groeven.

De vloer is mooi geschuurd, maar nogmaals zoals hierboven weergegeven niet tevreden over de groeven.

Alle vertrouwen in Salland Parket

Vanaf het bezoek aan de winkel om tot een keuze te komen tot het moment dat de parket legger het huis heeft verlaten is de dienstverlening top. En dus zeer tevreden over het resultaat. Heel hartelijk dank hiervoor alle collega's van Salland Parket

Blij met de vloer, echter te veel bestelde en onaangebroken pakket niet terug genomen

Zie bovenstaande

keurig

netjes geheel volgens afspraak en verwachtingen keurig gewerkt blij mee

prima service goed advies van de verkoper!

Klantgericht, prima service en erg vriendelijk

Zie hierboven

Alles klopte, van begin tot het eind

Alles was allemaal goed geregeld, Het uitzoeken in de winkel met tal van mogelijkheden en de informatie die erbij gegeven werd. Daarna de voorschouw thuis met het opmeten van de vloeren en het inspecteren van de droogte van de vloer. Het aanleveren van de pakketten met het laminaat die netjes in de woonkamer gelegd werden. En de komst van Aakan, die alles met deskundigheid en zorg gelegd heeft. En nu, als ik gestoft heb en vloer met laminaat reiniger gedaan heb, ziet hij er weer perfect uit.

Gewoon ouderwets goed

Goed advies en vakmanschap. Daar hang5 uiteraard wel een prijskaartje aan

Goed en persoonlijk advies

Flexibele en behulpzame partij die met je meedenkt. Rob kwam zelfs nog even een staal nabrengen. Wij waren er zo uit wat we wilden. Ze komen afspraken na en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima advies gegeven.

We hebben prima professioneel advies gekregen. En het zijn kwalitatief goede vloeren, en daar betaal je dan ook voor. Maar dat is het zeker waard. Jammer dat we de teveel bestelde goederen niet konden retourneren. We hebben heel pakket aan vloerdelen over.

Salland Parket levert topservice door mee te denken over ieder detail.

Salland parket heeft een prachtige vloer gelegd en een klein knelpunt die naar boven kwam na n maand, hebben ze binnen n dag na melding opgelost

Streven naar een goed resultaat

Eerlijke voorlichting en verkenning van de mogelijkheden. Bij plaatsing op detail met en voor ons gedacht.

zeer goed

Goede communicatie, en duidelijke afspraken die ook werden nageleefd

Goede kwaliteit, vriendelijke bediening

Ik kocht een vloer, die ik zelf legde. Hij ligt er prima in, de kwaliteit lijkt okay. Overall een fijne zaak, kan ik aanraden. Twee aandachtspunten. Het kwam meerdere malen voor dat de ene verkoper anders adviseerde dan de andere. Een bizarre verkoopvoorwaarde is dat je overgebleven planken niet kunt retourneren, ook niet als ze nog in de verpakking zitten. Gelukkig kwam Salland daarop terug

Kwaliteit en keurige service

Salland levert kwaliteit en keurige service bij vragen of problemen. Wij zijn heel blij met onze vloer.

+31 570 625 00

Over Salland Parket

Salland Parket is een van de oudste en meest toonaangevende parketbedrijven van Nederland. Sinds 1981 bieden wij kwaliteit en service. Salland Parket behoort tot de grootste parketbedrijven van Nederland, met een grote groep eigen parketteurs. Wij zijn daarom niet alleen een geschikte partner voor consumenten, maar ook voor de projectmarkt. Op onze referentielijst pronken o.a. De Nederlandse Overheid, het Koninklijk Huis, Douwe Egberts, Rabobank en diverse andere grote ondernemingen.