Correcte behandeling en afhandeling van de opdracht.

Correcte behandeling en afhandeling van de opdracht.

Salland Parket heeft prima werk geleverd.

Het advies was precies op maat, zodat we een duidelijke keuze konden maken voor de renovatie van onze bijna 20 jaar oude parketvloer. Het werk zelf ging snel, goed en schoon. Ik kan geen negatieve punten ontdekken.

Prima werk, netjes, rustig

Zie boven

Prima.

Professioneel, vriendelijk en afspraak = afspraak.

Geweldige service

Geweldige service en advies. De man die regelt heet Rob en doet dit heel erg goed. Prijs en kwaliteit worden heel erg goed doorgenomen met elkaar De man di het leggen heeft verricht was een echte vakman.

betrouwbaar, kwaliteit

Salland parket biedt een ruime keus. Met goede kwaliteit vloeren en deskundige medewerkers. Ik ervaar het als een betrouwbaar bedrijf. Uitstekende ervaring mee. Eventuele problemen worden zeer goed opgelost.

Goed advies, vriendelijke en vakkundige uitvoering.

Goed advies, vriendelijke, accurate en vakkundige uitvoering. Onze 15 jaar oude vloer weer als nieuw!

Mijn parketvloer is weer als nieuw.

Bedrijf met verstand van vloeren!!

Er wordt nauwkeurig gewerkt, je hebt het gevoel in goede handen te zijn, dat is heel prettig en het vergroot het vertrouwen!!

Alles prima verlopen

Zie boven

goed en klantgericht

Prima advies, goede uitvoering en behulpzaam bij oplossen leveringsproblemen.

+31 570 625 00

Over Salland Parket

Salland Parket is een van de oudste en meest toonaangevende parketbedrijven van Nederland. Sinds 1981 bieden wij kwaliteit en service. Salland Parket behoort tot de grootste parketbedrijven van Nederland, met een grote groep eigen parketteurs. Wij zijn daarom niet alleen een geschikte partner voor consumenten, maar ook voor de projectmarkt. Op onze referentielijst pronken o.a. De Nederlandse Overheid, het Koninklijk Huis, Douwe Egberts, Rabobank en diverse andere grote ondernemingen.