Snelle en correcte levering producten

het positieve van het bestelde en geleverde product moet zich met de toekomst bewijzen

Hij lijkt weer als nieuw

Makkelijk aan te brengen en hij glimt je tegemoet.

Slecht bevallen

De reiniger om de keukenkastjes schoon te maken werkt perfect. Echter het vervolgens aanbrengen van de nano coating op zwarte kastdeurtjes is een ramp. Het lukt niet om dat streeploos te doen en helaas zijn de strepen daarna nog goed zichtbaar. Eigenlijk zijn we er dus niets mee opgeschoten; het is in plaats van beter, erger geworden en de strepen van de nano coating zijn niet te verwijderen.....

Vinger vlekken aan de keukenkasten blijven.

Volgens gebruiksaanwijzing mijn keukenkasten(mat) schoongemaakt, maar de vlekken zijn nog te zien.

Top spul!

Stenen zijn weer waterdicht. Geen lekkage. Meer

Gewoon kort te zijn top

Mensen kijk niet langer naar ander spul voor de ramen pak gewoon nano puur is altijd schoon net als de natuur top

Doet niet wat het beloofd

Aangebracht volgens handleiding, maar heeft geen enkel effect op spoelbak. Zonde van het geld.

Snelle en vlotte afhandeling

Mooi product, makkelijk te verwerken. Werk goed

Goed spul !

Nano is makkelijk op te brengen. Het uitpoetsen gaat wel eenvoudiger met een excentrische poetsmachine. Met de hand is het vrij intensief.

Makkelijk aan te brengen. Goed uit te poetsen . Glans is weer helemaal terug

Gemakkelijk en mooi resultaat

Product is gemakkelijk aan te brengen. Resultaat zover prima. Nu kijken hoe het in de loop van de tijd blijft.

Werk perfect

Net datgene wat ik nodig heb voor behandeling camper, prachtig resultaat

Topsite met goede app voor info

Goed geregrld mede met vraag via een app op de site. Goed gedaan ga zo door

Goede en uitgebreide info gekregen via email

Heb verschillende vragen gesteld die snel, goed en uItgebreid beantwoord werden. Reden om Pure Nano voor beton/ baksteen te bestellen.

Prettige webshop

Makkelijk bestellen en goede communicatie van de medewerker mbt mijn bestelling

Eenvoudige verwerking

Mijn ervaring is om het te verwerken met een drukspuit of sprayflacon. Je kunt da overal goed bijkomen. Doe het niet als het waait dan vernevel je teveel de verkeerde kant op. Gelukkig verkleurd de originele kleir niet. Nu maar afwachten wat het resultaat is.

Fiets coating

De fietscoating werkt super, het vuil valt er van af door alleen de tuinslng te gebruiken. Eenmaal correct aangebracht scheeld het een hoop schoonmaakwerk. Ik beveel het aan!

top, handig product

Ik heb mijn badkamer beschermd met Pure Nano voor de badkamer en merk dat er minder kalkaanslag op de tegels komt. Het maakt makkelijker schoon. Ik kan het aanbevelen om te gebruiken.

Makkelijk aan te brengen

Wij hebben Pure Nano gebruikt voor onze boten die in het water liggen. Het handige is dat viezigheid er veel makkelijk af te wassen is. Het droogt ook met minder strepen of kalkaanslag op. Erg fijn.

Wat een verschil

Vooral de coating voor de autoruiten vind ik helemaal fantastisch. Jammer dat het door de ruitenwissers toch langzaam slijt. 1 tot 2x per jaar aanbrengen is voldoende. Vanaf 50km/h hoeven de ruitenwissers niet meer aan en waait het water er gewoon vanaf. Het is haast hypnotiserend om te zien! Zou het nog slijtvaster zijn dan zou het product ongetwijfeld een 10 krijgen. Maar dik tevreden en een aanrader!

Verademing voor de badkamer

Het schoonmaken en daarna aanbrengen van de coating op de glazen wand en de vloertegels ging heel gemakkelijk. Nu 3 maanden verder en veel minder last van kalkaanslag. En daar waar het wel zit is het veel makkelijker te verwijderen.

Fijn en gemakkelijk product

Ik heb mijn douchecabine behandeld met pure nano. Goede instructies en prima aan te brengen. Douchecabine makkelijk droog te maken en schoon te houden. Wat ik persoonlijk fijn vindt, is dat je minder schoonmaakmiddelen nodig hebt. Wat weer beter is voor het milieu. Echt een aanrader

Fantastisch product

Werkt erg goed en gemakkelijk. Waarde voor zijn geld waard.

Pure Nano-badkamer doet wat het beloofd

Wij hebben een grote spiegel, zwarte wasbakken en donkere tegels in de badkamer. Het behandelen van mijn badkamer met Pure Nano heeft mijn schoonmaak routine korter en makkelijker gemaakt. Vuil hecht minder aan het oppervlak, ik hoef dus minder lang en heftig te poetsen. Mijn spiegel beslaat minder, kortom ik ben tevreden. De instructies zijn erg duidelijk en stap voor stap te volgen. Het is het meer dan waard om te proberen!

Prima product en scheelt een hoop werk

Product voor douchecabine (glas) aangebracht en nu blijft er minder water en zeepresten achter. Even een wisser er over en klaar en het laat geen strepen achter. Top

Bolderweg 39 A

1332 AZ ALMERE

+31611010051

Over Pure Nano

Care for your stuff. Care for nature. Pure Nano is de eerste nano technology care & protection gemaakt op basis van water of bio-ethanol. Je beschermt hiermee niet alleen je spullen, maar ook het milieu. En je hebt geen andere schadelijke schoonmaakmiddelen meer nodig.