Nano gebruikt op onze sloep

Verleden jaar nano aangebracht op onze polyester sloep Na het seizoen 80 % minder kalk aanslag Ik ga het dit jaar weer aanbrengen Werkt goed en makkelijk

Werkelijk geen enkele hechting aan het glas

Douchecabine blijft helder, alleen met wisser of doek navegen zodat het direct droog is aan de binnenzijde. Is niet noodzakelijk, want het water loopt er gewoon af.

We hebben de boot met Prure Nano boot coating gedaan Hadden we eerder moeten doen hij glimt super Top spul

scheel een berg werk.

Het product voor de badkamer heeft zijn werk goed gedaan. We zijn hier enthousiast over. Nu hebben we het product voor de ramen besteld. We verwachten hier ook veel van. We zijn hier positief in

Werkt zoals beschreven

Het product is makkelijk aan te brengen en werkt ook nog eens heel goed. Ik ga ook het product voor de keukenkastjes proberen.

werkt super goed

super

Moet het product nog gebruiken. Aangezien ik elke dag op de fiets naar het werk ga (50km op een dag), ben ik benieuwd of dit product aan de verwachtingen voldoet. Regenen maar..

Heb de keuken variant erop zitten veel werk om het erop te doen maar nu hoef ik alleen een doek met wat water te pakken en weg is het vuil. Super blij mee. Binnenkort de badkamer maar eerst goed de tijd hebben. Voor het aanbrengen daarna vast en zeker een heleboel minder werk.

Aanbrengen op sloep

In het voorjaar de Pure Nano op onze Cooper 800 aangebracht Nu gaan we de boot schoonmaken en valt ons op dat er heel weinig kalk op zit De Pure Nano was makkelijk aan te brengen Ook de informatie vandaag over het schoonmaken van de boot van Sabine was erg nuttig Het product is een aanrader Piet Huijgen

slecht

heb mij aan de gebruiksaanwijzing gehouden,lak is super glad maar het goedje is zeer zeker niet water afstotend,Druppels blijven hangen en moet harder als 150km/h rijden voordat de regendruppels eraf waaien.Dus kun je de auto beter met gewone poets polijsten heb je meer aan.

Goede producten die doen wat ze beloven!

Heb de autolak coating gebruikt oo mijn motor en auto, en tevens autoruit super blij mee!

Goed product

Goed product en prima klanten service. Prijs / kwaliteitsverhouding: 8

Heb mijn hele camper er mee in de was gezet. Gemakkelijk uit te poetsen na 5 minuten. Top.

Prachtige glans na een regenbui.

Gemakkelijk aan te brengen en uit te poetsen wel 24 uur laten drogen en hij ziet er mooi uit na 2 weken niet wassen een bui regen en hij glimt weer als nieuw !

Snel geleverd. Moet het nog gaan proberen op m'n chalet.

Moet het nog aanbrengen

sorry voor deze revieuw,beetje te voorbarig geweest met een reactie,werd direct gebeld,kijk dit vind ik nou een voorbeeld van een top service dit kan ik aanbevelen dank jullie wel Pure Nano

Goede service,

Werd goed geholpen door hun service desk, goede tips voor het aanbrengen en snelle levering

Snelle levering en goed verpakt.

N.v.t.

Ik heb het product nog niet kunnen gebruiken. Het is te warm hiervoor. De levering was prima!

Werkt totaal niet

Ik kon het al bijna niet geloven, helaas is mijn gevoel bevestigd. De boot ligt 4 weken in het water en de gehele bodem is groen en zit vol met aangroei. Met een harde schrobber krijg ik met pijn en moeite de bovenlaag eraf geschropt. Het product werkt totaal niet.

In een woord; geweldig!

Wij hebben onze douche een laag van de Nano Coating gegeven en het resultaat is simpelweg magisch. De tegels blijven schoon, eventuele aanslag spoel je zo weg. Echt een aanrader!

Geweldig product

Omdat wij veel kalk in het water hebben en geen waterontharder willen gebruiken hebben wij gekozen om dit product te gebruiken. Complete set om te reinigen en aan te brengen, gebruiksvriendelijk maar nog makkelijker om je badkamer schoon te houden, sponsje erover en klaar , wat een gemak is dit. Inmiddels 3 maanden verder en het gaat nog steeds even makkelijk. Wij zijn dik tevreden.

Bolderweg 39 A

1332 AZ ALMERE

+31611010051

Over Pure Nano

Care for your stuff. Care for nature. Pure Nano is de eerste nano technology care & protection gemaakt op basis van water of bio-ethanol. Je beschermt hiermee niet alleen je spullen, maar ook het milieu. En je hebt geen andere schadelijke schoonmaakmiddelen meer nodig.