heerlijke sandalen Angel "By Wendy"

De sandalen zitten vanaf moment 1 als gegoten, lopen heerlijk zacht en staan er leuk. Ik ben er echt ontzettend blij mee en kan ze iedereen aanbevelen! Daarnaast ben ik ook erg blij met de service van Shabbies voor de mogelijkheid om een melding te ontvangen zodra een product weer op voorraad is. De slippers waren niet meer verkrijgbaar in maat 39 en daarom aangegeven een melding te ontvangen zodra ze weer beschikbaar zijn. Een paar dagen later ontving ik een melding en direct besteld...bedankt Shabbies!

Heerlijke espadrilles zitten zo lekker, hele zachte binnenvoering.

Eindelijk een paar zomerse espadrilles die fantastisch zitten! Lopen meteen lekker en met leuke band om je enkels wat je wel of niet kunt gebruiken. Superzachte binnenvoering en mooie pasvorm. Kreeg hele leuke complimenten om mij heen met het boodschappen doen Ik ben heel blij! Ik ga binnenkort nog een leuke kleur bestellen!

Top ben erg blij

M'n shabbies op tijd in huis, alles goed gegaan en zeker tot ziens.

Top kwaliteit

Zoals gewoonlijk: snelle levering en kwaliteit als gewend! Jammer dat Shabbies en Fred in mijn omgeving te koop is. Online kopen blijft een gok qua pasvorm.

Herkenbaar door eigenzinnigheid, nonchalance, elegantie én comfort in één schoen!e

Al sinds mijn eerste kennismaking met Shabbies enkellaarsjes ben ik verliefd; stoer, nonchalant en tegelijkertijd elegant. En dan lopen ze ook nog eens heel fijn! Inmiddels bezit ik de laarsjes in vele kleuren en modellen en ze vervelen nooit, ik draag ze bij jurkjes en bij broeken en eigenlijk het hele jaar door. Ik ben zelfs getrouwd op Shabbies, op het strand van Vlieland- als dat geen liefdesverklaring is... Het moge duidelijk zijn dat Shabbies een deel van mijn identiteit geworden is en dat prettige gevoel wens ik ook anderen toe!

Prachtige kwaliteitsvolle producten

Stijlvolle, kwaliteitsvolle producten van Nederlandse herkomst. Super degelijk en worden mooier door gebruik. Verzending gaat snel en goed traceerbaar.

Prachtig product.Prima vormgeving, mooi materiaal en afwerking!

mijn schoenen werden zeer snel geleverd.Jammer dat ze erg klein vallen.Heb direct grotere maat besteld en tot mijn verrassing ontving ik deze ook weer de volgende dag. Chapoo! Misschien tip: even op de site aangeven dat ze wel een maat kleiner vallen dan normaal.

Alles liep gesmeerd van bestellen tot levering! Aanrader dus!

Super blij met mijn nieuwe shabbies

De maat en pasvorm is erg goed. Erg blij met mijn nieuwe laarzen en sneakers van shabbies. Zeker aan te bevelen!

Teleurstelling pasvorm

Een aantal jaren geleden dezelfde schoenen besteld daar kon ik een marathon op lopen. Deze zijn smaller en zitten van binnen anders . Te smal. Helaas retour.

Netjes verpakt en snel geleverd.

Hele snelle levering, volgende dag in huis! Alleen valt de espadrille klein, heb hem nu ook in een maat groter besteld kijken welke beter zit. Ze zijn prachtig!!

Geweldig schoenen

Ik raad ze aan zij n geweldig schoenen

Super snelle levering

De espadrilles zijn super fijn en na de verkeerde maat besteld te hebben werden ze de volgende dag al weer opnieuw geleverd. Heel erg blij mee

Erg mooie kwaliteit en super service

Het is heel snel verzonden en kwam allemaal heel netjes ingepakt aan. Supermooie kwaliteit, het zit heerlijk!

Prachtige tas

Als verrassing zat er ook nog een klein tasje aan de binnenkant Snelle service. Prachtige tas. Heel blij mee

Correcte levering originele schoenen

Heel mooie en gemakkelijke espadrielles! Zie op de website ook nog leuke instappers

Fijne winkel en leuke schoenen

Online de Espadrille Palma Kimono Beige besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden mbt de status. Schoenen zijn top. Mijn normale maat 41 zijn ook hier gewoon passend. Mooi materiaal en net een tikje anders dan de schoenen die de overal ziet.

Blije voeten

Al jaren ben ik aan de shabbies of het nou de sneakers of laarzen zijn ze lopen allemaal heerlijk. Ook de tassen laat ik niet aan mij voorbij gaan

Zeer tevreden!

Ik had schoenen besteld en kreeg een dag later een mail met een aanbieding(10% korting vanwege verjaardag). Kort mailtje over gestuurd en kreeg zonder te vragen alsnog de 10% korting (stond volgende dag op m’n rekening). Dat is fantastisch toch?!

Geweldige service

Ik bestelde vanuit België een paar sandalen. Snelle levering! Jammer genoeg waren de sandalen te smal voor mij. Ik stuurde ze terug en kreeg binnen de week het geld terug op mijn rekening. Ik bestelde intussen een ander model dat ook zonder fout snel geleverd. Deze zitten mij prima! Ik ben erg tevreden, zowel over de dienstverlening als over het product zelf. Het zijn mooie, kwaliteitsvolle sandalen. Shabbies kan mij voortaan als vaste klant rekenen!

Leuk uiterlijk maar niet draagbaar!

De sneaker chavi white mix heeft geen vetergaatjes maar een soort openingetjes (oranje) aan de zijkant. Hierdoor is de sneaker al heel lastig open te krijgen, om in te stappen. Maar vooral totaal onmogelijk om aan te trekken/aan te laten sluiten aan je voet. Een handleiding of beter nog een vermelding hiervan, bij het product, zou klantvriendelijk zijn! Ik stuur ze retour..

gewèldig!

snelle levering, met zorg ingepakt en ze zijn nog mooier dan op de plaatjes, ik ben er superblij mee!!

Goede en snelle service

Snelle levering, maa kleuren komen niet overeen met de foto

Allereerst mijn complimenten met de super snelle levering!!! Ben wel tevreden over de nieuwe tas, maar wat mij alleen een beetje tegenviel is dat de kleur totaal niet overeenkomt met de foto op de site. In het echt is hij veel donkerder dan op de foto. Er staat beige maar het is meer camel kleur. Desalniettemin tevreden over het product

James Wattlaan 7

5151 DP Drunen