Mooie spullen, goede service

Kan niet genoeg schoenen en tassen van Sabnoed hebben!

Super leuk sandalen!

Ik heb de bruine sandalen van de Wendy collectie. Ze zijn super leuk. En een hele snelle verzending. Top!!

Vallen heel smal

Prachtige schoenen maar vallen heel smal, helaas voor mij.

Besteld en volgende dag in huis

Precies wat ik besteld had

Prachtige sandalen, comfortabel, snelle levering en ook nog een leuke tas in de doos. Dat is een prima service!

Goede producten.

Ik koop al jaren de producten van Shabbies, of het nu tassen, laarzen of schoenen zijn, het is altijd van goede kwaliteit!

Van Shabbies is het design tijdloos en weet ik van tevoren al dat de pasvorm fantastisch is.

Mijn eerste (hoge) Shabbies laarzen kreeg ik >10 jaar geleden kado van mijn echtgenoot (ik vond ze eigenlijk te duur) en ik heb ze nog steeds! Afgelopen winter heb ik ze weer gedragen, want ze blijven prachtig en het leer is nog steeds soepel. Nu, vele paren Shabbies later, witte sneakers besteld voor deze zomer en ook die zitten weer heerlijk! Ik loop er zo op weg, niks inlopen of blaren. Ook de tassen blijven uniek in hun soort, tijdloos en prachtig van leersoort. Geweldig merk, ik ben fan!!

Ik ben erg tevreden over de manier waarop jullie met mijn klacht bezig zijn. Via de website aangegeven wat er scheelt en direct een oplossing gevonden door jullie. Vervolgens op de website alweer nieuwe schoenen gevonden en besteld. Winwin situatie.

Heerlijke slippertjes; gelijk de zwarte versie besteld!

Helaas deed de kortingscode het niet; dit gemeld bij de klantenservice en ze komen erop terug. Benieuwd!

Top schoen

Een paar jaar geleden shabbies gekocht een heerlijke schoen,goede steun en het suède bleef perfect. Nu weer nieuwe aangeschaft ben er super tevreden over.

Perfect, bestellen gaat makkelijk, de transactie prima, service ook zoals je zou willen

Snelle service mooi product

Een bestelling wordt zeer snel verwerkt en verzonden. Het product is precies zoals beschreven op site. Zowel als kleur, maat als materiaal

Mooi en geweldig lopen

Espadrilles besteld. Nog mooier dan op plaatje. Goed afgewerkt en lopen fantastisch. Normaal maat 39, maar die zaten wat krap (hoge wreef), dus maat 40 besteld. Levertijd was snel en retourneren ging goed. Ik denk dat ik in de toekomst meer bestel.

Donderdag in de namiddag besteld en zaterdag al op kunnen ophalen bij het afhaalpunt.

Fan van Shabbies! Nieuwe schoenen betekend blaren, tenzij het Shabbies zijn. Love it!!

Duidelijke website, mooie producten en snelle levering en de sandalen zitten heerlijk.

geweldig

Prachtige laarzen , zo mooi en comfortabel .

Altijd een mooi product, Shabbies!

Ik heb reeds meerdere shabbies gehad, en vind het top-boots, erg tevreden, en vandaag besteld is morgen in huis!

Helaas zaten de verkeerde schoenen in de doos

Makkelijk besteld, snel geleverd. Wel de juiste pakbon in de doos, helaas niet de juiste schoenen. Gelijk retour gestuurd en opnieuw besteld

Snelle bezorging, laarsjes van goede kwaliteit

Bestelling werd snel bezorgd, goed verpakt in twee dozen. De enkellaarsjes zijn perfect, ik had ze al eerder maar die zijn na vele jaren dragen niet meer zo mooi. Deze in de kleur taupe, een hele mooie naturel kleur die goed te combineren is. Erg blij mee.

Mooie schoen juiste maat.

Keurig en snel bezorgd

Mooie laarsjes, vind de kleur wat gelig en de pasvorm niet fijn, daarom teruggestuurd.

Maat iets anders als ik gewend ben van shabbies

Mooie laars. Normaal heb ik altijd maat 39 zit nu net te strak oncomfortabel. Laars retour gestuurd.

Ik loop al een aantal jaren op shabbies en ik moet zeggen dat mij dat heel goed bevalt. Zowel de pasvorm, het loopcomfort en de kwaliteit van het leer. Ik ben super tevreden.

Er is niks shabbie aan shabbies :-)

Mooi model (sneakers), goede pasvorm en lopen heerlijk!

James Wattlaan 7

5151 DP Drunen