top geholpen!

goede uitleg, geduldig en de tijd nemen voor de mens. vooral de vriendelijkheid en de rust is mij erg opgevallen.

Goed en deskundig.

Ik heb de omgang met uw personeel als prettig ervaren. Ze waren vriendelijk en gaven goed advies. de Scootmobielen die ze mijn aanbevolen voldeden geheel aan mijn wensen.

grote hulp voormij de scootmobiel

de scootmobiel, ben ik heel tevreden ermee tot nu toe. is een grote hulp voormij.

Snel encorrect

Prima ervaring

Fijn geholpen en prima afgehandeld

Ik ben met alles op een snelle en geweldige manier geholpen zowel van quingo uit en ook door de klantondersteuner die mij met alles geholpen heb met mijn pgb. Dit alles heeft de quingo voor mij geregeld.. Dus bedankt voor alles

Fantastische ervaring

Van af de eerst voorlichting (TOESTUREN INFORMATIE, DAARNA AFSPRAAK MAKEN) tot aflevering en zelfs daarna fantastisch geholpen, altijd alles duidelijk, goede uitleg, goede hulp, super vriendelijke dames en heren, zowel bij de verkoop als de serviceafdeling In Woeden ontvangen met koffie, alle tijd voor gesprek, kennismaken en proefritjes en geduldige uitleg, hulp met pgb, kortom Super!!! En koning te rijk met mn nieuwe quingo Toura 2

Uiteindelijk goed

Met Tussentijdse contact toen ik met onze contactpersoon in contact wilde komen werden we belachelijk afgescheept . Is later wel besproken

Een uitkomst als lopen lastig wordt

Ik loop al een tijdje met rollators, een in de woonkamer, een op de slaapetage en een achter in de auto. Maar voor een snelle boodschap is dat toch een heel gedoe, rollator uit de auto, door het winkelcentrum naar de winkel, rollator weer opvouwen en terug in de auto. Nu, met mijn nieuwe scootmobiel, is het allemaal veel comfortabeler. Ik hoef nergens mee te sjouwen en kan lekker blijven zitten van deur tot deur.

Ik ben goed verzorgd

Het is een genot om met de Quringo te rijden

Deze scootmobiel specialist afgekort SMP, Quingo specialist, is altijd te bereiken. Zij denken in oplossingen. In voorkomende gevallen is er op korte termijn een regio monteur beschikbaar. Maar voor de lange ritten kan ik, als dat nodig mocht zijn, de hulp inroepen van de ANWB. Ik had al ervaring met het besturen van een scootmobiel maar het is aan te raden om via Quingo of welke andere aanbieder dan ook, een cursus te volgen. Een scootmobiel is geen fiets. Eigenlijk zou iedereen die een scoot aanschaft een rijproef moeten doen.

Klantenservice slecht

Had een afspraak Om de service monteur langs te laten komen Op een ochtend zou de service monteur langs komen Dit was ook de afspraak . De afspraak werd ook zo gemaild En kort daarop kreeg een hernieuwde afspraak 'middags om 13.30 uur . Zaten in mijn spam map Later toen ik de klantenservice hier op aan spraak Gaven ze te kennen dat ik ook 's middags had gezegd Dat de service-monteur kon komen Omdat mijn zoon thuis zou zijn De afspraak waar ik zelf bij kon zijn was wat prettiger . Echter er werd geen rekeningelhouden met mij . Ik ben per slot diegene die de scootmobiel rijd Dit is niet de eerste keer dat ik de klantenservice onvoldoende laat scoren Gaan de adviezen van de importeur anders benaderen

Goed advies

Goed advies en we zijn zeer tevreden

Tot op heden erg tevreden

Ben nog aan het uitproberen. Zo de afstand want ben nog bang dat het te ver is en dat ik dan niet meer terug kan.

Prettig en vriendelijk behandeld.

Goede uitleg over de verschillen van scootmobielen en zeer snelle afhandeling en thuisbezorging. Ook nadien nog contact gehad met het bedrijf om te horen of ik nog vragen had. Bedankt!!

ben zeer tevreden

is een leuke ervaring

Mijn nieuwe scootmobiel

Erg fijne ontvangst.hele duidelijke uitleg over diverse scoots. Ik ben erg blij met deze scootmobiel , gaat overal overheen en doorheen, zonder problemen. Ook voor mijn man, die hem in de auto moet tillen, ideaal met overal handgrepen.ik kan iedereen aanraden om naar de scootmobiet specialist te gaan wanneer je er een nodig hebt.

Goede uitleg, klantvriendelijk, meedenkend en betrouwbaar.

Deskundig en vriendelijk!

Vanaf het moment dat ik belde om een afspraak te maken voor winkelbezoek, heb ik alleen maar heel vriendelijke en deskundige medewerkers gesproken. De afspraak verliep prima en ik had al vrij snel besloten én, prettige verrassing, na een half uurtje was hij rijklaar! Prima zaak!

Er werd goed geluisterd en meegedacht. Alle kans om verschillende modellen uit te proberen. De keuze is meer dan voldoende. Onze keuze was snel gemaakt. We mochten de scootmobiel direct meenemen. Onze keuze was de opvouwbare scootmobiel

Deskundig, klantgericht en to the point

Er is rustig de tijd genomen voor voorlichting.

Duidelijke informatie en service. Er moest best veel van de oude scootmobiel naar de nieuwe scootmobiel worden overgeplaatst. Dat was geen probleem.

Heel erg goed

Pliezierig geholpen leuke mensen aan de telefoon ij een woord goed.

Goede uitleg en zeer behulpzaam.

Keuze uit diverse scootmobiels en de juiste uitleg. Leuke ontvangst en alles is bespreekbaar.

Ik heb mijn vrijheid weer terug!

Je bent wel een bezienswaardigheid als je je scootmobiel zo in en uit je auto aan t rijden bent. Het is goed te doen om de oprijplaten er zelf in en uit te schuiven. Er hoeft niemand meer mee om de scootmobiel in en uit de auto te tillen. Het is voor mij een stuk zelfstandigheid terug.

Industrieweg 3

5627 BS Eindhoven