Quingo Ultra bevalt mij heel prima

De Quingo Ultra is mee op vakantie en dat bevalt héél erg goed; onmisbaar. Zelfs de steile straatjes in Porto kan ie goed aan. 1 verbeterpuntje: de voetsteunen zijn niet door de monteur afgesteld; wij kwamen er pas later achter dat deze verstelbaar zijn.

Een geweldig product en een goede uitleg heeft ons geweldig geholpen om te kiezen voor het product kunnen

Uitstekende service en begeleiding.

Van begin tot het einde werd ik begeleid bij de keuze en de aanschaf van een scootmobiel. Van de aanvraag van een PGB bij de gemeentelijke instantie tot en met de aflevering aan toe is alles, zonder extra kosten, mede door de klantondersteuner, geregeld. Voortreffelijk. Voldoende proef kunnen rijden. Bij de aflevering duidelijke en rustige uitleg over het rijden en onderhoud gehad. Ik ben in ieder geval heel tevreden met mijn Quingo 5 wiel scootmobiel.

Het rijden in de scootmobiel is een waar genot

Je moet wel oefenen om het onder de knie te krijgen.

Super vriendelijk en erg goed geholpen. Dat begon al met het proefrijden. Goed voorgelicht.

Mijn moeder is erg blij tot nu.

Tot nu goed.

Tot nog toe goed.

Hulpvaardig, klantgericht en zeer vriendelijk

Hulpvaardig, klantgericht en zeer vriendelijk

Zo goed te woord gestaan en zeker niet opdringerig

Voor een lange tijd een leen scootmobiel gehad zonder kosten, en de aanvraag bij ISD volledig geregeld

Goede adviezen, prima service en nazorg bij de levering van mijn scootmobiel!

Hele fijne scootmobiel

Ik heb al een paar jaar een Quingo toura2. Vind het een hele fijne scootmobiel, hij is snel en zit heel comfortabel. Ik heb nu een ion batterij. Ik maak graag lange tochten en kan met deze batterij ongeveer 100km. Ik kan hem ook tussentijds opladen, wat erg fijn is.

Vriendelijk. Mensen, duidelijke uitleg. En de mogelijkheid om te proberen.

Goed ontvangst, ruimde tijd genomen en het mogen uitproberen was een must. Dankjewel voor je vriendelijkheid en de duidelijkheid over de verschillende types.

Heel tevreden

Ben sinds 3 jaar weer mobiel en zelfstandig .

heel goed

een goede uitleg van scootmobiel en veel tijd en uitleg voor je een beslising maakt

Vriendelijk

Vriendelijk personeel en totaal geen druk

Goede uitleg van de mogelijkheden van de verschillende scootmobielen. Medewerker is vriendelijk en denk goed mee om een passende oplossing voor mijn vragen te geven. zo kon ik een fijne scootmobiel kopen.

Het is zo jammer dat de fietspaden hier zo slecht zijn

Goede service en nette klant hulpvaardig

Ze hebben goede service en klant vriendelijk

De scootmobiel bevalt mij uitstekend

Het was een fijne en goede uitleg van de medewerker van de Scootmobielspecialist en werden ook zeer prettig ontvangen, de uitleg over de scootmobiel was duidelijk.

Vriendelijk en deskundig personeel

Vriendelijk en deskundig personeel

Vriendelijk geholpen, goede uitleg. Fijn personeel

Heel erg goed

Nou ik ben netjes geholpen ze luisteren goed naar je en ze kijken wat wel het bezte voor je is en ik heb een vijfwieler en ben er heel blij mee ik wil niks anders meer en charlotte die mij heeft begelijd met dingen waar ik nie uit kwam heeft mij ook heel goed geholpen ik ben heel tevreden over het geheel het zijn vriendelijke mensen ze doen hun werk perfect

Goede service, solide scootmobiel!

We zijn aan alle kanten prettig geholpen, verkoop, monteur en klantenservice. De scootmobiel zit fantastisch, erg blij mee.

goede service er wordt echt goed geluisterd naar evt aanpasingen

zeer goed geholpen zeker de moeite waard zeer tevreden

Goede service top

Gewoon goed