Fantastische service

Wat een fijn bedrijf! De scootmobielspecialist is zeer klantvriendelijk! Zij doen wat ze beloven en als klant ben je bij hen echt de koning! Hun keuze is enorm en hun geduld is geweldig!

Quingo vitesse scootmobiel

Fijne scootmobiel, goed wendbaar voor in en uit de lift. Rijdt goed en is heel fijn in rijden zowel langzaam als hoge snelheid. Goede verlichting en de camera erop kan je goed in schatten hoe ver nog en wat er achter gebeurd. Voor mij de perfecte scootmobiel. En ben de scootmobiel specialist uit Eindhoven dankbaar voor de goede afhandeling.

Goede kwaliteit van product en service.

Daar zal elk bedrijf aan moeten voldoen. Maar helaas. Dat heb ik bij Quingo wel gekregen, kwaliteit. In voorlichting, lessen en een geweldige scootmobiel. Dit maakt het voor mij mogelijk om door Den Haag te rijden. Natuurlijk moet je even opletten welke straat je kiest. Veel verkeer met trams daar ga je niet tussen zitten. Maar er zijn meer wegen naar het zelfde doel, met fietspaden. Gewoon even op view street kijken en je vindt een betere keus, zonder problemen. Ik ben heel blij met mijn scootmobiel. De inhoud van een boodschappenkar past in mijn mand voor en in de rugzak achter. Hand en rug verwarming voor de winter straks. Ik zie het helemaal zitten. Ik kan mijn hobby blijven doen, schilderles geven op de buurtboerderij. Zo ondersteunt de scootmobiel mij in alles. Kijk naar wat mogelijk is en geniet. Allemaal veel plezier, Corry

Prima bedrijf

Je wordt heel goed begeleid vanaf het eerste bezoek tot aan de aflevering van de scootmobiel. Ook hebben ze een luisterend oor voor uw wensenwaar zoveel als mogelijkrekening mee wordt gehouden. Kortom: dit is een zeer goed bedrijf waar het prettig is mee zaken te doen

Zeer tevredenen met m’n Quingo

Heel erg tevreden met de begeleiding bij aanschaf van m’n Quingo

Bijzonder sympathiek bedrijf met uitermate vriendelijk personeel

Op internet had ik al een tijdje gespeurd naar de ideale scootmobiel voor mijn situatie. Mijn keuze was alleen beschikbaar bij de Scootmobielspecialst (alleenverkoop). En met een vriendelijke medewerker uit Eindhoven heb ik op een middag een proefrit gemaakt door mijn, vrij drukke, buurtje in Den Haag. En dat beviel uitstekend. Een week later al werd de nieuwe scoot van mijn keuze thuis bezorgd en op mijn wensen afgesteld. Zelfs kon ik mijn oude scoot inruilen. Kortom: betrouwbare, vriendelijke service!

Betrokken verkoper, perfecte levering, goede begeleiding en bovenal fantastisch product, Eindelijk weer naar buiten met een veilige scootmobiel.

Ik rij fijn veilig en ben zeer tevreden

Fijne Scootmobiel Goede service

Veel plezier van mijn Quingo. Goed geregeld door Mantelmaker met de gemeente.

Tevreden klanten

Ik ben zeer tevreden met mijn scootmobiel ze rijden heerlijk ik noem het de ferarie onder de scootmobiel. Alleen nog een thuiskomertje in bauwen een soord derde accu voor als je bijna een lege accu hebt dat je om kunt schakelen om tog tuis te kunnen komen .ik hoop dat het een goed idee is voor later en nogmaals ik ben zeer tevreden met mijn scootmobiel en mijn vrouw ook .met vriendelijke groet de heer A van Dijk

Industrieweg 3

5627 BS Eindhoven