Snelle service.

Fijn bedrijf, lagers waren snel verstuurd. Prijs is goed

Overzichtelijke website en snel geleverd. Top

perfect!

eerste keer wat besteld en moest afgeleverd worden met spoed op een locatie in rotterdam. goed uitleg en medewerking van de contactpersoon. ging allemaal vlot. Onze klant in rotterdam was zeer tevreden dat wij zo snel wat konden leveren. ging over een niet zo courant lager, andere leveranciers 1 week levertijd!! bedankt!

Zoektocht naar een oud type lager: geregeld & geleverd!

Ik zocht een type lager dat niet meer gemaakt wordt, na telefonisch contact & mailcontact kwamen ze met een huidig type. Top geregeld

Veel voorraad en een snelle levering

Altijd correct, eerst telefonisch contact daarna het order geplaats. Volgende morgen waren de onderdelen aanwezig. Top

nog steeds niets ontvangen!!!!!!

ook nog niets gehoord!!

De keuze en kwaliteit van de lagers is uitstekend.

Als je weet welk soort en welke diameters lagers je zoekt is de site byzonder goed opgezet, de communicatie is prima en wat beloofd wordt tav levering wordt na gekomen.

goed geholpen veel op vooraad

makkelijk te bestellen en staan je goed terwoord

Goede en snelle service.

De website is erg klantvriendelijk. Het plaatsen van de order ging erg soepel. De afhandeling was perfect en de bezorging zeer snel.

Snelle levering duidelijke side makkelijke zoekmachine super

Altijd netjes en snel geleverd

Al verschijnende malen lagers besteld. Veel, misschien wel de meeste, keus in lagers, series, uitvoering en merken. Het zoeken en bestellen is op de site eenvoudig en de bezorging daarna is probleemloos.

Perfect verzorgt. Alles snel geleverd. Stevig verpakt.

Bestel vaker lagers bij Twenty4Bearing. Men levert zoals afgesproken en wordt altijd stevig verpakt verstuurd.

zeer snelle levering

binnen 24 uur de lagers is huis !

Levering met UPS niet naar tevredenheid.

UPS heeft de levering na 16.30 geleverd, terwijl wij hebben gebeld naar Twenty4BBearing en daar vertelden ze dat het pakket om ca 13.45 was geleverd. We hoefden ook niet af te tekenen, de bezorger had dit zelf al eerder gedaan om een boete te voorkomen. Resultaat dat we overal gezocht hebben en iedereen hier nagevraagd.

Lagers gekocht

Zeer snel geleverd en het goede product. top kan niet anders zeggen Komen na wat ze beloven

zeer goed

Vlot en overzichtelijk

Snel en accuraat

Beter dan best

snel en goed geleverd

Goede prijs en levertijd

Makkelijk en snel

Prima, goed werkende website, het meeste is voorhanden. Snelle levering.

Prima geregeld. Alles duidelijk en goed bezorgt

Besteld en snel bezorgd

Goede communicatie, snel geleverd.

In orde

Lekker snel geregeld

zeer vlot gelopen en goeie communicatie

super

Lindenhoutseweg 64