Prima shake

Beetje waterig, maar vele malen beter dan andere merken waar ik van over m’n nek ga. Snel resultaat; 4 kilo de eerste week.

Discipline!

Dieetpro helpt om af te vallen. Vooral is het discipline: niet snoepen, geen suikers en bewegen. Ik ben er nu 6 weken mee bezig en ca 14 kilo afgevallen. Maar het is de combinatie: shake, geen suikers, bewegen. Mijn warme maaltijd nuttig ik wel normaal. Zelfs een frietje kan.

Slecht

Na ruim een week mijn bestelling nog niet geleverd! Graag mijn geld terug.

Snel

De levering was er zeer snel. Ik heb enkel nog maar de ketchup geproefd en deze was in orde.

Het gaat goed, maar niet snel.

Dieetpro.nl werkt goed, afvallen zonder honger gevoel. Niet snel, maar dat is misschien wel beter. Ik heb banaan, mango en caramel smaak, en ben benieuwd naar de andere smaken. Jammer dat er bouillon smaak is.

Werkt prima

Dieet pro werkt prima samen met voldoende beweging en gezonde voeding.

Fijn ontbijt

Lekker als ontbijt drink het omdat je moet ontbijt bevalt dit het beste

Lekkere shake.

Heb het nog niet gedaan, want ik lig in het ziekenhuis.

Hmmm lekker vullende bananenshake!

Ik heb 2 smaken geprobeerd van de shakes. De cappucino vond ik oké, maar heeft niet speciaal mijn voorkeur. De bananensmaak is heerlijk. Ik heb meteen weer 2 potten besteld. Dankzij de metalen shakebeker die ik er bij heb besteld, mengt het poeder goed door de melk en drink ik geen vieze klontjes. Ik drink de shakes tussen de middag en hierdoor heb ik tot het volgende eetmoment geen honger en daar gebruik ik ze ook voor. Tevreden dus!

Perfekt

Deze eiwitshake's zijn heerlijk en vullen mijn eiwitbehoefte in combinatie met mijn sporten perfekt aan , plus je kan ze ook prima gebruiken om een paar kilootjes af te vallen ben er nu 5 kwijt door deze regelmatig als maaltijdshake overdag te gebruiken.

prima service en prima product

Prima service en prima product.

Meedenkt, vrijgevig en behulpzaam

Ik was er van overtuigd dat ik een actie had besteld waarin eeb rvs shake beker zat, dit bleek niet zo te zijn maar ze waren wel bereid om mij alsnog een beker te geven. Dank daarvoor.

De shakes mango en kokos zijn erg goed van smaak. De snack repen vind ik persoonlijk minder. En zonde dat de rvs shaker altijd uitverkocht is

Geduld wordt beloond. Bij 90 kilo ben ik met DieetPro begonnen. Alleen een shake in de ochtend! Nu, jaren later weeg ik nogsteeds 65 kilo. Dat gaat niet in 3 maanden, maar heel gelijkelijk. Dus houd vol!! Ik gebruik gewoon een shake in de ochtend zo blijf ik stabiel.

Dieet pro, bevalt mij zeer goed , lekker en smaakvol.

Ik ben in het begin van het jaar bijna 9 kilo afgevallen. Ik onderhoud het nu met dieet pro en iets meer " gewone voeding". Hierdoor blijf ik aardig op gewicht en in oktober pak ik de wekelijkse er weer bij en hoop dan nog meer af te vallen.

Zeer goede levering en shakes heerlijk van smaak

Helemaal top niks aan toe te voegen

geweldig

geweldig product dieetpro gebruik ik elke dag 2x ter ondersteuning om op gewicht te blijven. ben 9-9-1999 25 getrouwd en pas gewoon me trouwpak.

Prima.

Het pakket was helemaal goed , maar het pakket stond op de stoep. Gelukkig niemand het meegenomen.

Zeer tevreden over Dieet Pro

Ik ben 34 kg afgevallen en heb Dieet Pro daarvoor gebruikt. Neem het nu nog (3x per week) in balans te blijven en mijn gewicht stabiel te houden

Deliciously tasty yummy shakes

Ben nu bijna 2 weken bezig met 2 maal daags een shake. Heb 2 smaken aardbeien en vanille. Beide superlekker in melk als shake. Geeft vol gevoel en draagt goed bij aan de rest van mijn dieet. Ben nu in 15 dagen al 3 kilo kwijt.

Werkt zoals beloofd

De poeders lossen prima op zonder te klonten. Het werkt, want ik val er van af. De smaken mogen wat mij betreft wel sterker worden.

Smaak is erg zwak .

Iets meer smaak .aanbrengen.

Heerlijk

Heb nu voor de tweede keer besteld de smaak kokos is toch wel een van mijn favoriete smaak.

Topproduct snel geleverd

Enkele weken geleden kennis gemaakt met de proteïne van dieet pro. Prima spul, mengt goed met sojamelk en yoghurt en de smaak is prima. Daarom weer een bestelling geplaatst.

Fluorietweg 34

1812RR Alkmaar

+31 251 860 277

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op [email protected] of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277