Duidelijke website

Goedemorgen Henry, Dank voor de beoordeling. Ik hoop dat de trap mooi staat. Veel plezier van de aankoop! Vriendelijke groet, André

Mooie producten en uitstekende service.,

Hi Roy, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het maakt ons trots. Veel plezier met je aankoop en dank voor het vertrouwen. Groet, André

Prachtige leuning dankzij Onlinehoutspecialist. Chapeau.

Ze leveren uitmuntend werk. En je hebt het snel in huis. Goed gedaan jongens.

Goedemorgen Cees, Graag gedaan. We proberen het altijd sneller te leveren als wat er vermeld wordt. Dank voor het vertrouwen en veel plezier met je aankoop. Groet, André

Goed geregeld

Zeer snelle levering en vergeten vermelden 2x schilderen en na vragen als nog gedaan. Toppers

Goedemorgen Niek, Jij bedankt voor het direct doorgeven. Omdat we alles op maat maken en ook de kleur naar wens maken kunnen we daar snel mee schakelen. Dank voor het vertrouwen en succes met de leuningen! Groet André

Bedankt voor de beoordeling!

Super communicatie en top product

Wat een snelle en leuke communicatie had ik via de mail met André. Het advies was super en we kregen meerdere opties aangeboden. De levering ging ook nog snel dus dat was helemaal top. Wij zijn erg tevreden en zullen jullie ook echt aanraden bij vrienden en familie.

Bedankt voor de mooie beoordeling Tulay. Ook namens mij bedankt voor het leuke contact! Veel plezier met de aankoop en als er eens vragen zijn dan weet je ons te vinden. Groet, André

Houten trap besteld. Goede kwaliteit. Zeer tevreden

Pascale bedankt voor het vertrouwen en deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om dit te lezen. Vele veilige stappen omhoog zeggen we dan maar. Groet, André

efficiënt, goede service

prima en snel

Anton bedankt voor deze mooie beoordeling en graag gedaan.

Surpris de l'usine d'assemblage

Si le produit correspond à la description, le plus surprenant est de découvrir que l'usine d'assemblage est située à Fleurus (50kms de mon domicile).

Jacques merci pour la commande et la confiance. De rien ! J'espère que vous pourrez faire de nombreux pas en avant en toute sécurité. Salutations André

Heel fijn bedrijf.. doet wat het beloofd !

Geweldige mensen

Dank voor dit mooie compliment! Hoop dat de trap ook helemaal naar wens is. groet, André

Fijne communicatie

Helaas pellets niet kunnen leveren., bestelling en ook de annulering ed erg prettig en persoonlijk gecommuniceerd. Indien weer leverbaar, ga ik zeker weer bestellen

Ja helaas hebben we ze toen niet kunnen leveren. Jammer dat er via internet tegenwoordig zoveel oplichting is. We hebben ze nu wel weer en misschien iets voor in de toekomst. Dank voor de fijne en mooie beoordeling Frank! En veel warmte toegewenst. Groet, André

Prima trapleuningen, uitstekende service!

Ik wilde nieuwe essenhouten trapleuningen. Het bedrijf bleek bij mij in de buurt te zitten. Contact opgenomen, en heb ze opgezocht. Werd allerhartelijkst ontvangen. Bestelling geplaatst, ook daarbij was het contact uitstekend en de service prima. En ook de producten werden vlot gemaakt en helemaal conform afspraak. Kortom: een prima ervaring!

Johan enorm bedankt voor dit grote compliment! Ja mooi dat het zo even kon en dat ik je verschillende dingen kon en mocht laten zien. Ik ben benieuwd naar de foto's van de leuningen en heel veel plezier ermee. Groet, André

Fantastische service & advies!

Vakkundige en sympathieke (persoonlijke) communicatie, snelle levering en goede service!

Goedemiddag Remco, Bedankt voor de mooie reactie en super beoordeling. Ik ben erg benieuwd naar de trappen als ze er straks inzitten. Graag kom ik dan eens kijken en wat foto's maken. Groet en succes met jullie bouw! André

Goed geregeld!

Ipv 2 maar 1 trap geleverd. 1 telefoontje en de 2de trap werd alsnog op de door mij aangegeven dag geleverd. Foutje maken kan, maar goed opgelost.

Goedemiddag Jimmy, Ja sorry even slordig maar gelukkig wel helemaal goed gekomen! Veel plezier van de aankoop! Groet, André

Komt na wat je afspreekt

Bedankt voor de mooie beoordeling Klaas! Veel plezier met de aankoop en nogmaals dank voor het vertrouwen. Groet André

Super snel geleverd

Trap besteld daar mvoor mail contact gehad kreeg snel reactie en producht is super snel ook geleverd.

Goedemorgen Mariska, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Het team probeert altijd zo snel mogelijk te reageren en daarbij de behoefte van de klant zo goed mogelijk in kaart te brengen. Dan zijn we ook super blij dat we snel konden leveren. Veel plezier van de aankoop. Groet André

Uitstekend!

Heb een trap besteld die aangepast moest worden, omdat het geen standaard maat was. Daarmee is goed contact en communicatie essentieel. En ik moet eerlijk zeggen, bij onlinehoutspecialist was het beter dan ik had verwacht! Was het maar zo bij alle bedrijven! En de trap zelf is ook echt prachtig. Super tevreden mee! Vakmanschap! Echt een aanrader!

Romeo goedemorgen, Jaaaa super! Ook wij waren erg tevreden met de bewerking die we hebben gedaan. Ik ben erg benieuwd hoe de trap staat in huis. (misschien wil je ons nog een foto doen). Bedankt voor deze mooie beoordeling. Maar eerlijk zonder jullie duidelijke omschrijving en wensen waren we ook niet tot dit resultaat gekomen. Veilige stappen naar boven toe gewenst! Groet André

super

snel, nauwkeurig en volgens afspraak.. ook op mails wordt binnen 1 uur gereageerd

Goedemorgen Vincent, Dank voor je mooie beoordeling. Al duurde dit bericht wat langer dan je van ons gewend bent op de mail. Fijn dat alles zo mooie en goed verlopen is. Groet André

Snelle levering. Mooi product voor een mooie prijs. Omschrijving online correspondeert met de daadwerkelijke uitvoering.

Goedemorgen Yves, Dank voor deze mooie beoordeling. Ons team probeert zo duidelijk mogelijk te zijn met alle omschrijvingen. Daarnaast doet het ons goed dat je het een mooi product vind. Veel plezier van je aankoop. Groet André

Goed en snel

Dank Toon voor de mooie beoordeling! Hier worden wij echt gelukkig van. Veel plezier van je aankoop. Groet, André

Mooie spullen voor een prima prijs

Mooie trap gekocht bij de onlinehoutspecialist voor onze zolder. Hij werd snel geleverd en is makkelijk in elkaar te zetten. Alles wat daarvoor nodig is, wordt meegeleverd. Helaas zat er wel een barst in één van de staanders van de trap, deze heb ik (voorlopig in ieder geval) kunnen repareren met houtlijm en een lijmklem. Update: De klantenservice heeft naar aanleiding van mijn beoordeling contact met mij opgezocht en heeft mij de optie gegeven het gebarsten onderdeel te vervangen of mij tegemoet te komen in de prijs. Hele snelle service en heel schappelijk opgelost. Dit terwijl ik eigenlijk al heel tevreden was.

Goedemiddag Martijn, Dank voor je mooie beoordeling! Natuurlijk willen we graag dat alles opgelost gaat worden vandaar ook de melding. Dank voor het doorsturen van de foto's en de snelle reactie. Veel plezier met de aankoop en voorzichtig op de trap😉 Groet, André

Goed verpakt wij zijn tevreden

Dag Ruud, Dank voor je mooie beoordeling. Het maakt ons trots om een 10 te mogen ontvangen. Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet, André

Ik heb bestelling (nog) niet gekregen

Even afwachten nog... Kyoh systeem is wat te snel. Zo blijkt

Goedemorgen Dave, Dank voor het doorgeven dat de beoordeling snel is we zullen dit aanpassen. Vandaag versturen we de Mahonie spijlen naar je toe! Bedankt ook voor de mooie beoordeling. Mochten er vragen zijn dan weet je ons te vinden. Vriendelijke groet, André

Vervoeder pakket kwijt. Alle moeite wordt gedaan en met een kleine vertraging toch netjes bezorgd. Dikke 10!!

Goedemorgen Adriana, Dank voor deze mooie beoordeling. Ja soms gaat er iets mis met het vervoer maar daar mag u niet de dupe van zijn! Al is wel de vraag waar de 4 meter lange leuning is gebleven 😂 bij de vervoerder. Nogmaals dank voor deze mooie beoordeling! Groet, André

Vlot en eerlijk zakendoen

Nu voor de tweede keer een leuning besteld. Er ging wat fout met de betaling waarop ik direct werd gebeld met excuses en een snelle en nette oplossing werd geboden. De levertijd van de, op maat, bestelde leuning was slechts enkele dagen.

Goedemorgen Gijs, Nogmaals excuus dat het wat verkeerd is gegaan met de betaling. Maar het is opgelost. Veel plezier met de met de leuning. Met vriendelijke groet, André

Familie van de Weystraat 71

8923 CK Leeuwarden

Over Onlinehoutspecialist.nl

Sinds 1918 zijn wij al actief in de houtbewerking. We hebben een grote productie in traponderdelen en diverse houtproducten. De producten leveren we dagelijks in de gehele Benelux, op de gewenste locatie. Wij hebben een Nederlandse productie waardoor we snel kunnen schakelen en de kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Zo hebben wij onze sporen verdiend in de houtbewerking. Door de grote vraag naar leuningen en balustrades van particulieren door heel Nederland kwamen we er achter dat onze producten moeilijk te verkrijgen zijn. Hierdoor hebben we de stap gemaakt om de producten ook online aan te bieden.