Nog niet bekend

Ik heb geen idee wanneer ik mijn bestelling ontvang. Ik kan ook nog niet zeggen of het product aan mijn verwachtingen voldoet. De bestelling is 6 dagen geleden gedaan.

Mooi product en snel geleverd

Wat een mooi product. Snel geleverd en het contact was super. Een echte aanrader.

Kleuren op de foto niet duidelijk

Doordat ik de kleur op de foto anders heb gezien heb ik nu de verkeerde kleur besteld.

Zeer tevreden, uitstekende service!

Service en klantgerichtheid op het hoogste niveau! Geleverd product is van hoge kwaliteit en snel geleverd.

keurig ingepakt en geleverd

Blij mee maar ik zag wel dat er gaatjes in zaten die gestopt zijn. Was dus ws al gebruikt. Is niet erg maar wil ik wel graag weten en dan is de prijs toch ook pittig.

Snelle jongens.

Precies wat ik verwachtte en zo snel.

Meedenkend en snel

Snelle reactie op vragen via de mail en goed advies.

Heel prettig en een snelle levering

Na telefonische informatie over afwerking, een trapleuning bestelend. Leertijd ver binnen de genoemde leertijd op de website. Keurig mooi product. Met zeer snelle leertijd. Kan deze firma beslist aanraden !!!!

goede levering, goed kwalititeit

goede kwailiteit , snelle levering

Familie van de Weystraat 71

8923 CK Leeuwarden

Over Onlinehoutspecialist.nl

Sinds 1918 zijn wij al actief in de houtbewerking. We hebben een grote productie in traponderdelen en diverse houtproducten. De producten leveren we dagelijks in de gehele Benelux, op de gewenste locatie. Wij hebben een Nederlandse productie waardoor we snel kunnen schakelen en de kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Zo hebben wij onze sporen verdiend in de houtbewerking. Door de grote vraag naar leuningen en balustrades van particulieren door heel Nederland kwamen we er achter dat onze producten moeilijk te verkrijgen zijn. Hierdoor hebben we de stap gemaakt om de producten ook online aan te bieden.