Uitstekende kwaliteit

Ervaring is goed

Snel en goeie kwaliteit

perfecte kwaliteit, snelle levering en betrouwbaar

perfecte kwaliteit, snelle levering en betrouwbaar

Geweldige service en producten van uitstekende kwaliteit

Bestel hier al een tijdje producten die zijn van uitstekende kwaliteit. Er miste 1 product van mijn laaatste bestelling wat kan gebeuren. Dit is binnen 5 minuten door hun opgelost. Ik zal iedereen aanraden hier te bestellen.

alles kwam snel en was van goede kwaliteit

Altijd fijne ervaring met HomeChemistry

Ik bestel al geruime tijd via de website van HomeChemistry , en dit is altijd erg soepel verlopen. Echter, was er een probleem met mijn laatste bestelling maar dit is zeer netjes en professioneel opgelost. Ik zou home Camry zeker aanraden.

Altijd Kwaliteit, Kwantiteit, Zonder Slordigheid

In èèn woord, TOP!

Echt totaal geen idee waarom ik hier niet eerder ben gaan halen.

Nooit een probleem gehad, heb nooit hoeven mailen of contact op hoeven nemen over problemen, maar wel heb ik contact gehad met vragen en die worden vrijwel gelijk beantwoord, zo niet dan wel diezelfde dag nog. Alleen vind ik het af en toe wel prijzig en de manier van "units" doet me een beetje denken aan misleidende tactiek om meer geld te krijgen: maar het 3 items + 1 gratis neemt dat helemaal weg. Maar een hele bulk van sommige items in huis hebben is wel vaker mis gegaan voor mij, en het enorme aanbod en kwaliteit is gewoon niet te doen voor veel van zulke websites, maar ja is ook 050 wat verwacht je anders van Groningen! Wees wel duidelijk en volg de instructies van betaling nauwkeurig op anders kan het problemen opleveren wat overigens vaak de laage scores betreft. Binnenkort zal ik wat van de wat prijzigere items bestellen. Kijk mij hier schaamteloos kont kussen, zou ik niet snel doen.

Eerlijk heerlijk en snelle levering top

Vergelijkbaar met het orginele en het geeft een veilig gevoel bij inname want bij party.s is het de vraag of je eerlijk spul koopt .

Keurig per post verzonden.

Gewoon goede ervaring. Niks bijzonders.

5/5

recommended. fast shipping

Ultimately and undoubtedly the best

Prijzen, product en service: nergens beter. Laat dit desondanks aankomend wet voorstel vooral zo blijven!

Uitstekend, snel bereikbaar, vaste klant voor altijd

Nooit problemen gehad met levering of wat dan ook . 1 van de betere webwinkels

Wat ik zeer sympathiek vind van Home Chemistry is dat in de zeldzame gevallen ze een foutje gemaakt hebben tijdens het verzamelen van een bestelling ze erg hun best doen de fout te herstellen. Dat noem ik goede service! Buiten dat ben ik zeer tevreden over hun producten!

Snelle bezorging

Discreet en snel

Goede spullen en goede service

Ik ben ontzettend tevreden met zowel de producten als de service van HomeChemistry. De kwaliteit van de spullen is werkelijk uitstekend en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Wat mij vooral positief verraste, is de snelle en zorgvuldige levering. Ook de klantenservice is uitmuntend; elke vraag wordt snel en professioneel beantwoord. Het is duidelijk dat HomeChemistry oog heeft voor detail en klanttevredenheid hoog in het vaandel draagt. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst weer bij jullie te bestellen!

Duidelijke en snelle service

What you see is what you get. Service is top, evenals de producten!

Fast delivery, Quality Products

Always super fast delivery and quality products. Highly recommended

Professioneel en buitengewoon vriendelijk

Ik had per ongeluk iets te weinig overgemaakt en ik werd gelijk geholpen door en zij waren zo coulant dat ik de 60 cent niet eens hoefde over te maken. Al vaak bij hun besteld en nooit een probleem gehad. Uistekend. No noten! :)

Altijd correct al 10tallen keren besteld. 1 keer te late levering maar dat was volledig aan postnl te danken.

Snel, en goede service bij contact

Producten kloppen ook bij de beschrijving. Een fijn en betrouwbaar bedrijf.

Altijd goed

Bestellingen zijn goed en levering ook snel en goed

Duidelijk, concreet en vooral vriendelijk.

Leuke site. Mooi van opmaak. Ik heb nog maar 1 product van hun betrokken en dat was goed van kwaliteit. Het bestellen gaat duidelijk, verzenden mooi op tijd en goed te volgen tot aan je voordeur. De mensen achter home Chemistry zijn vriendelijk en concreet. Ik denk wel dat dit mijn leverancier gaat worden.

Rouaanstraat 13

9723 CA Groningen

+31615581452

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!