Alles snel geleverd en goed verpakt. Mooie prijs bovendien!

Snel en juist geleverd

Een snelle en accurate levering!

Duidelijke website

Heel blij met mijn aankoop!!! En prima service!!! Aanrader!!!

Aanrader!! Hele vriendelijke medewerkers,behulpzaam!!!

Oprecht de slechtste service die ik ooit heb gehad

Ik heb teenslippers bij Intersport besteld welke uiteindelijk bij een niet geselecteerd PostNl punt zouden zijn afgeleverd. Hier werd mij vervolgens verteld dat het pakket zoek was geraakt en dat ik contact moest opnemen met Intersport. Dit kan natuurlijk gebeuren en deze fout ligt niet bij Intersport. Echter, het contact met Intersport verliep vervolgens erg moeizaam. Ik werd niet serieus genomen en mijn vragen werden biet beantwoord. Het zou zelf door mij komen omdat ik zelf de zending had gewijzigd waardoor het pakket op twee punten zou kunnen liggen. Ik heb nu nog steeds mijn geld niet terug en zij willen niet verder helpen omdat het pakket zou op zijn gehaald.

Snelle service en leuk product

Snel en zorgvuldig

Snel en zorgvuldig

Bestelling wel vlot verzorgd

Helaas zat aan het bestelde product nog de tag. Het advies om een sterke magneet te gebruiken ( welke bij een bedrijf weggehaald moest worden) heeft niet gewerkt. Uiteindelijk langs 3 verschillende zaken geweest , waarvan twee weigerden om de tag te verwijderen. Uiteindelijk was Scapino bereid om de tag te verwijderen.

Bedrijf is in orde, producten en service niet

Bikini's voor dochters gekocht. Maten vielen echt enorm groot, wat er niet bij vermeld stond. Bikini's terug gestuurd, volle mep verzendkosten van 8 euro! Als erbij vermeld stond dat de bikini's groot vielen had ik ze niet besteld en dus geen retourkosten gehad. Ik vermeldde dit op de retourbon maar geen reactie. Dan op deze manier. Snelle service qua terugbetaling.

Mooie tennistas

Snel een mooie tennis tas ontvangen. Helaas niet helemaal compleet. Contact met klantenservice prima. Goed en vriendelijk geholpen en de rest van de tas snel toegestuurd gekregen

Twijfel, maar was helemaal prima

Vanwege een aantal negatievere beoordelingen had ik even twijfel, maar toch besteld vanwege de lage prijs. Product werd gelukkig meteen verstuurd en alles was in orde. Gewoon prima dus. Toen PostNL het vervolgens toch verprutste, heb ik contact gehad met de klantenservice van Intersport van den Broek via mail en dat ging heel snel. Er werd direct heen- en weer gemaild zonder wachttijd. Kortom: gewoon goede webshop met goede klantenservice.

Super snelle levering, keurig geleverd met bon en retourformulier! Product bevalt prima, goede maatvoering! Ga zo door Intersport!!!! Henk Knuiman

Perfecte levering

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ik had 2 broekjes besteld bij de bikinitop. Ben uiteindelijk voor de andere gegaan. Die zat mooier bij mij.

Mooie broek

Maar helaas te groot dus hij gaat retour

Betrouwbaar!

Betrouwbaar!

Alles verliep snel en zonder teveel onnodige mails!

Goede service en mooie artikelen

1 bikini was niet correct geleverd , maar top en snel opgelost door klantenservice!!

Fijne winkel en correcte levering

Mede door de meedenkende medewerksters bij Intersport vd Broek in Veldhoven toch een snelle levering. Heel fijn!!

Snelle levering en retour

Levering was snel. Personeel aardig. Het artikel paste helaas niet goed bij mijn dochter.

Makkelijker besteld en was snel hier, mooi vest.

Super vriendelijk personeel met kennis

Mijn zoon en ik vandaag voetbalschoenen gekocht voor kunstgrasveld. Jongen heeft ons echt geweldig geholpen. Hij dacht goed mee, was supervriendelijk en had ruime kennis. Hij kwam er zelfs achter dat de linkervoet van mijn zoon een aardig stukje langer was dan zijn rechtervoet. Dat is erg handig om te weten en verklaard veel m.b.t. schoenen die we in het verleden voor hem bij andere winkels hebben gekocht. Wij zijn dus echt super tevreden over de service. Komen zeker nog een keer terug.

Prima !

Het produkt stond goed omschreven en het werd duidelijk getoond op de website. Bestelling kon vlot geplaatst worden. Ik werd per e-mail goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Het bestelde artikel werd binnen korte tijd netjes thuis geleverd. Alles is prima verlopen.

De volgende dag in huis!

Heel blij met mijn slippers ! De volgende dag in huis!

Erg tevreden

De Run 8301

5504 EN Veldhoven

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.