Geuren zijn lekker

Ze hebben lekkere subtiele geuren en de klantenservice is snel via whatsapp. En er zit altijd wat lekkers bij

Topgeuren en service!

Ik ben nu al bijna een jaar klant van Breezr. Het molentje is een eyecatcher in de auto. De geuren zijn tot nu toe heerlijk! De service is net zo fijn als de geuren, top!

Altijd lekkere geurtjes in de auto

Ik ben nu meer als een jaar aan het genieten van de fijne geuren in de auto. Geurtjes zijn verrassend en klantenservice is ook erg fijn om mee te communiceren.

Niks ontvangen

Niks ontvangen

Klantenservice is top!!!

Een hele fijne klantenservice is dit!! Ben opgeholpen en ze antwoorden snell;)

Fijne service

Na enige conplicaties al snel goed en professioneel geholpen! Aardige en snelle service.

Ruikt erg lekker!

Ruikt erg lekker en gaat ook lang mee!

Beste Jeffrey, wat goed om te lezen dat je tevreden bent met Breezr. De nieuwe fragrance komt er weer aan om jou te verrassen! Bedankt voor je review!

Top product, uitstekende service en fijne geur!

Mooi vormgegeven waardoor het prima staat in de auto. Daarnaast abonnementsvorm handig en goedkoop. Eerder parfumzakjes bleven vaak maanden hangen, zonder enige werking. Milde parfum, waardoor het aangenaam ruikt in de auto, maar niet overheersend!

Beste Michael, goed om te lezen dat je tevreden bent met Breezr. We hopen je snel weer te mogen verblijden met een nieuwe geur. Bedankt voor je review!

Beetje prijzig maar wel erg goed ! Fijne klantenservice

Vindt het abonnement wel een beetje prijzig , dit aangegeven aan de klantenservice maar dan wordt er gezegd dat het het waard is en qua geur is dat ook wel zo. Het concept is leuk en vernieuwend en de geuren prima maar vooral verrassend ! De klantenservice via de whatsapp is super snel met reageren en denken in oplossingen. Zo was mijn zending niet aangekomen en ik kreeg hem netjes alsnog nagezonden! Qua prijs wel wat te verbeteren maar qua product / marketing / geuren zo houden! wat wel leuk is is evt een houder op kleur of met evt een eigen logo

Beste Patrick, goed om te lezen dat je tevreden bent. Erg bedankt voor je feedback en review!

Lekkere geuren

De geuren zijn lekker en het wordt thuis bezorgd

Beste Jack, goed om te lezen dat je tevreden bent. Nog vele geuren te gaan ;-) Bedankt voor je review!

Vriendelijk en snel

Ik werd al snel geholpen met mijn vragen per mail. Klantenservicemedewerker Mirjam bleef erg vriendelijk en kwam met snelle oplossingen voor mijn vraag. Super sevice !

Beste Amber, goed om te lezen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Service en oplossingsgericht meedenken staan bij Breezr voorop :-) Bedankt voor je review!

Professionele en snelle hulp

Ik had mijn starterskit niet ontvangen. Na contact gelijk netjes recht getrokken echt een super service!

Beste Esmeralda, goed om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. We hopen je gauw weer te verblijden met een Breezr fragrance, bedankt voor je review!

Zeer prettige subtiele geur

De auto ruikt altijd fris, zelfs als er gerookt word in de auto. Goed ruikbaar, maar toch subtiel en niet overheersend.

Beste Berry, wat goed om te horen dat je tevreden bent over de Breezr geuren. Wij hopen je elke maand te mogen blijven verrassen met weer een nieuwe geur. Bedankt voor je review!

uitstekend

De klantenservice is super snel en behulpzaam. Echter vind ik de geurtjes wel net iets te duur. Ik ben zelf nu een student, dus het zal daar wel aan liggen.

Beste Samed, goed om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. Wij hopen dat je je studie met succes zal afronden en bedankt voor je feedback!

tevreden

De parfum is lekker en ik krijg elke maand een nieuwe in de brievenbus, ik ben tevree

Slecht!

Kapot geleverd en nu komen zeuren voor die 9 euro voor een product wat 1 euro waard is!

Beste Ermano, Bedankt voor je review. We betreuren het dat je ontevreden bent. Wij zijn een nieuw concept en doen ons uiterste best zoveel mogelijk happy members te krijgen en te behouden. -Je geeft aan dat je 9 euro teveel vindt voor een autoparfum: Er zijn natuurlijk andere goedkopere opties voor een luchtverfrisser zodat het voor iedereen te doen is. Het is je eigen keus geweest de breezr te bestellen. -Je geeft aan dat de Breezr kapot is geleverd: Elk pakket wordt uitvoerig gecheckt en handmatig ingepakt voordat het verzonden wordt. Alhoewel, het kan natuurlijk ook tijdens de verzending beschadigd raken. Deze hadden wij graag kosteloos voor je vervangen voor een onbeschadigd exemplaar. Echter: 1- Je hebt nooit aangegeven dat het product kapot was. Deze hadden wij met plezier willen vervangen, wat uiteraard je goed (consumenten) recht was geweest. 2- Op de website staat overal omschreven hoe de proefperiode werkt. Jij hebt besloten het product te behouden, waarmee je aangeeft tevreden te zijn en member te willen worden. 3- Omdat de betaling was mislukt heb je automatisch een herinnering gekregen. Je reageerde hierop per mail met een scheldpartij met de meest vreselijke ziektes. Onnodig, ook aangezien dit een proces is wat klopt. Kortom, als je even contact had opgenomen zouden wij het graag willen oplossen voor je. Echter, als je niks laat weten betreft de staat van het ontvangen product en vervolgens ons uitscheldt per mail vanwege een betaalverzoek, houdt het natuurlijk op. Bovendien laat je onder 2 verschillende mailadressen een negatieve review achter wat we ook betreuren. Nogmaals wij staan altijd open om mee te denken en hetgeen op te lossen. Mijn collega heeft je eerder per mail laten weten dat je alles mag houden en je membership is geannuleerd. Hiermee is wat ons betreft de case closed. Nogmaals bedankt voor je review en even goede vrienden.

Geuren zijn lekker en het is wat anders dan die geurboompjes van de shell, doe pas 3 maanden mee en tot nu toe altijd precies op tijd een nieuwe in de bus

Romy, bedankt voor je reactie en fijn dat je de Breezr geuren lekker vond. De nieuwe geur ligt binnenkort weer op je deurmat!

breezr autoparfum

Ik heb me aangemeld en kreeg eerst een starterspakket met een geur en de houder. Als je deze houdt wordt je member en ontvang je elke maand een nieuwe geur voor je auto. De breezr houder is zelf compact en vergt weinig ruimte in je dashboard. De geuren zijn tot nu toe erg goed en niet overdreven zoet of sterk. Ik hoop dat jullie binnenkort wel de breezr in meer kleuren gaan uitbrengen.

Bedankt voor je reactie en fijn dat je tevreden bent. Betreft de kleuren; zijn we mee bezig, hopelijk kunnen we je gauw verrassen met een nieuwe breezr in jouw kleur. Bedankt voor je uitgebreide feedback en het meedenken!

Heerlijke geur, niet overheersend en bijzonder aangenaam.

Chic geleverd, mooie uitstraling. Leuk design, eens wat anders dan al die standaard verfrissers voor de auto! Dik tevreden

Super leuk

Super leuk iedere maand een geur voor mijn auto en altijd antwoord als ik contact opneem. Goede service

Wij doen ons best om zo snel en goed mogelijk te antwoorden bij vragen. Bedankt voor je feedback en fijn dat je tevreden bent

Heerlijk!

De fragrance is echt heerlijk. Benieuwd naar de andere fragrances van Breezer :)

Bedankt voor je reactie en fijn dat je de Breezr geuren lekker vond. De nieuwe fragrance ligt binnenkort weer voor jou klaar in je brievenbus ;-)

Leuk concept en lekkere geur

Het is een mooi ding in mn dashboard en de geur is lekker

Bedankt voor je reactie en wat goed om te lezen dat je tevreden bent. De nieuwe ligt binnenkort weer in je brievenbus klaar ;-)

Heerlijke autoparfum!

Breezr is zonder twijfel de lekkerste autoparfum van Nederland. Iedereen wilt natuurlijk dat zijn/haar auto heerlijk ruikt! En daarom ben ik member, zodat ik maandelijks een nieuwe fragrance heb voor mn auto!

Faouzi bedankt voor je reactie, goed om te horen dat onze fragrance goed in de smaak valt! We kunnen niet wachten jou te verblijden met de volgende fragrance!

Heerlijk geurtje met een strakke uitstraling!

Heel blij met mijn autoparfum van Breezr! Snelle levering en een mooie uitstraling. Beter dan een boompje aan mijn achteruitkijkspiegel. Zeker een aanrader. Elke maand automatisch een nieuw geurtje door mijn brievenbus is zeker een pluspunt!

Onur bedankt voor je beoordeling, goed om te horen dat je tevreden bent. De volgende fragrance ligt binnenkort weer op je deurmat! ^Mirjam

mooi design en goede geur

design is gaaf en de parfum die je erbij krijgt is van goede kwaliteit, ander pluspunt is niet moeilijk met abo pauzeren voor als je even een keer wil overslaan

Bart bedankt voor je beoordeling, goed om te horen dat je tevreden bent!

Over Breezr

Breezr® is een Nederlands merk autoparfum met een membership. Als member kun je maandelijks uitkijken naar een nieuwe fragrance voor je auto. Met een tijdloos design past de Breezr® Mill naadloos in elk auto interieur. Het design(patent) gebaseerd op ons prachtig cultureel erfgoed: de Hollandse molen. Onze ambities zijn ook groot. Wij worden een bekend merk autoparfum en willen straks dat auto's wereldwijd pronken met een prachtige Hollandse molen aan hun ventilatierooster.