Levertijd later dan aangegeven en wilde niet meer annuleren

Levertijd was later dan op de website staat. Omdat later leveren voor mij geen zin meer had wilde ik de order annuleren (de dag nadat ik had besteld) maar dat kon niet meer.

Aluminium van zeer goede Draai en Freeskwaliteit

Product is gord en snel geleverd

Ik heb een bestelling gedaan en zeer tevreden en op de juiste maat geleverd

Een dikke voldoende 10

Heel goede ervaringen met Aluminium op Maat; zowel online als afhalen. Goede prijzen, goede producten! Erg tevreden.

Aluminium op maat heeft topkwaliteit

Niks aan toe te voegen, gewoon TOP.

Goede materialen en snelle levering!

Alles is goed verlopen

geweldig

Snelle en vlotte afhandeling nette afwerking had 8 poten voor bankstel nodig dus massief aluminium bestel rond 50mmx20mm. gaten geboord , draadgetapt, vilt eronder en een geweldig resultaat Dank ook voor zo'n een kleine order.

Goede en snelle service Duidelijke site

geweldig goede service en kennis van zaken.

geweldig goede service en kennis van zaken.

Positief

Als ik al een kritische opmerking zou willen maken is dat over de levertijd en communicatie hierover. Mocht ik weer wat nodig hebben, dan weet ik waar te bestellen, (tevreden kant).

snelle levering- alles precies opmaat - goed verpakt

snelle levering- alles precies opmaat - goed verpakt

Goed en maat correct

Makkelijk te bestellen en veel keus

Betrouwbaar

Een onderdeel was verkeerd geleverd het werd snel en correct gecorrigeerd.

UItstekend

Prima kwaliteit en exact op maat.

Perfect opmaat, en verpakt!

Het aluminium is perfect op maat, dus gelijk in elkaar te zetten. En super goed verpakt, zodat er geen beschadigingen op het aluminium zit!

Harde opstelling

Er ging iets mis met de bestelling en ik kan nog steeds niet geloven dat het aan mij lag. Verkeerde maat opgegeven? Zou kunnen, maar ik weet vrijwel zeker van niet. Lang gewacht op juiste profiel en toen was het geloof ik 14 cm lang ipv 140 cm. Ik ben nog steeds niet over die teleurstelling heen en ook niet over de harde opstelling daarna. Weer lange wachttijd. Onnodig veel kosten.... Niet leuk!

oke

Zeer snelle service super blij mee

Ook als je een van de standaard afwijkende profilering of maatvoering wenste was dat geen probleem!

Naast de perfecte aflevering van de profielen is er vooraf zeer genereus meegewerkt aan de kleine aanpassingen die we wensten. Geen probleem, geen extra kosten. Ook deze tweede bestelling was, net als de eerste een jaartje geleden, zeer prettig geregeld en perfect.

Goede spullen!

Goede aluminium producten, enorm assortiment. Redelijke prijzen. Geleverd volgens afspraak. Vestiging goed bereikbaar. Altijd vriendelijke mensen.

Exact op maat, krasvrij en snelle levering

Mooi materiaal, goede bewerking, prima geschikt voor modelbouw

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij Aluminium op maat en altijd is de aflevering vlot verlopen. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Precies wat de bedoeling was en perfect op maat. Op tijd geleverd.

Soms erg traag in afhandelen order

De materialen zijn altijd goed op maat kant met folie altijd kras vrij Alleen levertijd is soms erg lang 3 weken vind ik echt idioot lang

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV