Prijs ok, snel verstuurd.

Prijs ok. Snefl verstuurd. Goed ingepakt.

De eerste keer besteling voor kleine projecten, zeer tevreden met bestelling, snel en goedkoop.

Aluminiumopmaat denkt met u mee.

Altijd goed geholpen en op tijd, ook makkelijk op te halen. Maar opsturen doen ze natuurlijk ook.

Prima product en op maat

Is een prima product en op maat en snel geleverd

Alles klopt

Al een paar keer bij Aluminium op Maat gekocht en steeds snelle levering van het bestelde materiaal op de juiste maat. Het maakt ze niet uit of je een grote klant bent of een heel kleintje zoals ik.

Mooie kwaliteit tegen redelijk prijs

Diverse diameters staf aluminium besteld om onderdeeltjes te maken op mijn draaibank. Mooie kwaliteit aluminium.

Wat ze zeggen, DOEN zij :-)

Alles precies geleverd zoals omschreven, levertijd zou voor ons iets wel iets sneller mogen ... aan de andere kant communiceren zij hier heel helder over. Dat is feitelijk beter als snelle levering beloven en het niet nakomen. Scherpe prijs/kwaliteit verhouding.

Mooi bedrijf, wordt prettig geholpen !

Fijne mogelijkheid om over dit mooie materiaal te kunnen beschikken. En wordt daar prettig en kundig geholpen !

altijd vlug en netjes geleverd

Top winkel. Perfecte maatvoering, Scherpe prijzen

Voor alles wat je met aluminium aluminium met een RVS-look wilt laten snijden/buigen is dit de winkel die je hebben moet. Goede service en scherpe prijzen.

alles ging prima

Op maat ! !

Van alle bestellingen 1x niet op maat.

Prima kwaliteit

Bestellen gaat super eenvoudig, website is bijzonder overzichtelijk. Ik mis alleen staffel korting.

topbedrijf

Overzichtelijk, betaalbaar en snelle levering. Nee, ik wordt hier niet voor betaald (hoewel ik dat niet erg zou vinden..). Maar serieus: ik ben heel tevreden. Ik heb vaker besteld en het was altijd dik in orde.

altijd prima en betrouwbaar

Weer een bestelling gedaan van wat alu plaat en profielen. Ik was erg blij dat het pakket nog dezelfde week afgeleverd werd. Als hobbyïst bestel je altijd op het moment dat je het materiaal nodig hebt en zou je het liefst de volgende dag al de bestelling binnen willen hebben. Dat gaat natuurlijk niet, maar in dezelfde week komt toch aardig in de buurt :) Kortom: SUPER

Goed en goedkoop

Gewoon bestellen dan ondervind een ieder dat het een klasse en betaalbare bedrijf is.

Doen het goed

Precies wat ik besteld heb

Ik had maar 2 kleine plaatjes nodig en dan is het best prijzig maar ze zijn mooi op maat gemaakt en ik heb ze alleen vast hoeven schroeven. Lekker makkelijk.

Altijd netjes afgehandeld

Altijd goed geholpen

Prima levering

Onderdeel prima gemaakt volgens aangeboden schets.

Snel geleverd en van goede kwaliteit.

Duidelijke website, snelle levering en perfecte kwaliteit. Als ik weer aluminium profielen nodig heb, dan zak ik ze zeker weer hier bestellen.

zie volgende veld

Producten zijn zeer goed op maat. Assortiment is breed en goed in voorraad. Levertijd zou iets korter kunnen.

Snel, precies en goedkoop

2x hetzelfde gekregen had 1 rechthoekige aluminium koker nodig van 70cm, waarschijnlijk rest product. Exact op maat. Min punt, meerder e-mail om te beoordelen

Gewoon top geleverd.

Besteld en snelle levering alles top geregeld dus. Zeker een keer weer al eens wat besteld hier.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV