Gewoon goed

Netjes op maat geleverd, en goed verpakt verzonden.

Perfecte levering

Goede afhandeling van mn bestelling,,perfect op maat, en snel geleverd!

Mooie producten, net even wat anders dan de rest

Met name wat dikkere producten zoals hoeken en platen van 10mm. En de op maat snij service wil ik ook nog een keer gebruiken. Profielen worden helaas niet netjes recht gezaagd maar dat kan zomaar een hoek van 75 graden zijn ipv de geijkte 90. Dat was even lastig met een aantal hele korte stukken. Ik weet niet of die daar opnieuw bestel.

snelle levering conform mijn bestelleing

eenvoudig te bestellen en snelle levering

Goede prijs en perfect verpakt

Goede prijs en perfect verpakt

Correct en vriendelijk

Zoals afgesproken alles netjes op tijd. Houdt zich aan de afspraak en vriendelijke mensen

Medewerking voor verzending: beroerd.

Het artikel welke ik besteld heb was prima verzorgd, een plaatje van 50 x 48 cm, voor +/- € 36,00. Maar omdat het bedrijf uitsluitend met 'eigen' vervoerders werkt, zou het transport naar mijn woonadres op Terschelling +/- € 38,00 gaan kosten, ongehoord! Meer dan de kostprijs van het artikel! Mijn verzoek om het met PostNL te versturen, voor een standaard bedrag en ontvangst op de volgende dag kon niet gehonoreerd worden. (Met alle andere vervoerders komt er normaliter 2 á 3 dagen bij voordat wij iets ontvangen). Dus daarom geef ik een 3 voor de logistieke medewerking. Ik heb een relatie aan de vaste wal bereid gevonden het pakket voor mij te ontvangen.

Juiste bestelling en op tijd

Totnogtoe tweemaal wat besteld en op tijd geleverd. Maatvoering en kwaliteit goed

perfect

alles correct geregeld zo als het hoort

Geweldige service ook voor kleine klanten

Snel en goed geleverd zodat de bestelling schadevrij aankomt

Ideaal voor profielmaten die je niet in de bouwmarkt kunt kopen

Enekele keren heb ik een beugel uit aluminium moeten maken, waarbij ik een profieldikte nodig had die ik niet bij de bouwmarkt kon krijgen. Het is verstandig om een lengte te kopen die 2 mm langer is dan je eigenlijk nodig hebt, omdat deze soms een millimeter te kort is, voor mijn toepassing maakte het gelukkig niet zoveel uit, maar als het heel precies moet zijn zou ik dus een iets langere lengte bestellen.

Traaaaaag

Ik heb tegelijkertijd aluminium op maat en kunststof op maat besteld. Het kunststof kwam na 1 of 2 dagen binnen. Het aluminium kwam na ruim 1.5 week binnen. Onbegrijpelijk.

Snel geleverd en keurig op maat

Bestelde plaat aluminium welke ik via internet had besteld werd snel, keurig op maat en goed verpakt af geleverd door vriendelijk personeel.

Goed produkt met de juiste maten geleverd. Vrachtkosten veel te hoog.

Goede prijs

De prijs is super alleen helaas duurde het wel erg lang voordat alles binnen was. Zending was allereerst incompleet maar dit is wel netjes opgelost.

Traag en beschadigd

Een levertijd van 10 werkdagen is niet meer van deze tijd. Meerdere malen blank geanodiseerd aluminium gekocht. Het leek wel of het honderden meters over straat gesleept was. Klachten werden afgedaan als "binnen de normen" Ik ben dus op zoek naar een alternatieve leverancier..

Helemaal goed!

Helemaal goed!

altijd optijd geleverd

ga zo door en tot de volgende order

perfecte kwaliteit

Mijn bestelling is snel en perfect geleverd. Prima communicatie en producten goed verpakt.

Prima in kwaliteit en prijs, maar vooral accuraat en op tijd.

Oke, soms vergeet je wat op tijd te bestellen en daar sta je dan. Oplossing: Aluminium op maat bellen... Levering: precies op tijd en precies de juiste maten van 't bestelde. Kortom: prima partner, betrouwbaar en een fatsoenlijke prijs.

Je krijgt waar je om vraagt

Goede kwaliteit en supergoede service

Zelfs toen ik pas maanden later kwam met een issue, werd het naar volledige tevredenheid opgelost.

Fijn bedrijf om mee te werken.

Prima service en altijd behulpzaam. Wanneer het voorkomt dat je iets net iets sneller nodig hebt doen ze altijd het uiterste om hiermee te helpen. Aardige medewerkers die je goed helpen. Fijne en overzichtelijke website. Nu alleen nog op rekening kunnen bestellen! ;-)

Alle geleverde artikelen perfekt op maat !!

Zie bovenstaande

Prima product en snelle levering.

Mooie aluminiumplaat in de perfecte kleur.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV