Snelle en correcte levering !!!

Duidelijke en fijne website !

De bestellingen worden in onberispelijke staat exact in de opgegeven maten geleverd. Zoek niet verder, dit is de hoogste vorm van vakwerk.

De plaatjes Alu zijn vervormd

10 mm dikke alu plaatjes besteld. Door het afsnijden vervormd en getordeerd. Niet bruikbaar voor me

Prima geregeld

Alles nettjes op maat en goed verpakt hier ontvangen. Alles kan in wat voor maat besteld worden en dat ook alleen wat je nodig heb ipv hele stukken materiaal die te veel zijn aangekocht.

L-profiel alminium

pakket aangekomen zonder probleem

Stipt

Als ik iets nodig heb wat mogelijk van aluminium gemaakt zou kunnen worden kijk ik eerst op "Aluminiumopmaat.nl" Zeer overzichtelijk staan daar de mogelijkheden met prijzen .. Vaak kies ik daaruit, even wachten en dan ophalen ... Stipt gemaakt, zoals opgegeven.

Topservice

Prima service voor een goede prijs. Laatst een spoedtje. Bellen en binnen een uur ophalen. Bedankt voor de flexibiliteit.

N foutieve bestelling word door aluminium op maat meteen gecorrigeerd super bedrijf

Goede ervaringen met dit bedrijf

Goed,op tijd,betrouwbaar

Correcte levering, nette prijs

Bestelling werd binnen enkele dagen geleverd en ook was de kwaliteit en maat naar wens.

Goed werk

Goed gemaakt, onbeschadigd en sneller geleverd dan aangegeven.

en weer een perfecte levering

Als bouwer van een simulator F-16 cockpit heb ik regelmatig allerlei aluminium profielen en platen nodig. Ik hoef bijna niets op maat te zagen, alles is al perfect op maat. Goedkoper dan de bekende hobby zaken. En de laatste tijd zijn de levertijden ook nog eens korter geworden (binnen één week). Kortom: een aanrader. Mijn cockpit wordt door "aluminium op maat" opgebouwd :)

Bestelling wordt netjes op de aangegeven dag geleverd

prima op maat, gewoon keurig netjes

Wat vooral buiten het product, want dat ziet er goed uit, is vooral de goede verpakking die er voor zorgt dat alle bestelde maten onbeschadigd geleverd worden.

Top kwaliteit…. Wij vragen U levert !!

Perfect op maat

Handig bestelsysteem en met een paar dagen in huis

Top service, snel en betaalbaar

Goed betaalbare winkel met een snelle service. Als je zaagkosten, die vrij hoog zijn, wilt besparen moet je zelf handig grotere maatstukken nemen en die zelf verkleinen.

Gemakkelijk via de gebruikersvriendelijke webshop bestellen . !!!

Alle vormen en maten voor mijn behoeftes

Voor de modelbouwhobby gebruik ik veel aluminium. Veel krijg ik in de vorm van reststukjes maar als ik andere maten of grotere stukken nodig heb bestel ik het bij Aluminium op maat. Het enige wat ik mis is de assortiment 7075 en 2011 welke ik regelmatig gebruik. 7068 is ook zoiets wat ik graag voor de sterkte gebruik en zou ook graag zien dat het makkelijker verkrijgbaar is.

Mini opdracht, toch netjes afgehandeld

Ik had maar een heel klein stukje strip nodig. Voor de leverancier meer moeite dan verdienste maar toch is dat netjes uitgeleverd. Dat noem ik nu service. Top.

Goede afhaalservice

Zelfs wanneer je als particulier een kleine bestelling plaatst, prima

een goed bedrijf

Netjes gezaagd en op tijd geleverd

Super evaring, goed geregeld en keurig op maat

Super, alleen een puntje de levertijd zou voor mij korter mogen.

alle goederen zijn in goede staat geleverd

Het is zoals hierboven staat geschreven

Aluminium op maat Altijd goed!

Tevreden klant!

504 Honderdland