Goede winkel

Duidelijke website, goed verpakt, levering duurt wat langer maar dat is ook vermeld. Geen enkel probleem met de winkel gehad. 5 sterren.

super goed

als ik iets bestel dan komt het goed aan maatklopt ook

Professioneel

Mijn bestellingen was keurig uitgevoerd. Eén bestelling opgehaald. Mooie schone fabriek, dan moet je wel.netjes werken. Vriendelijk personeel.

Mooi product, heldere website en correcte uitlevering

Ben erg tevreden met het geleverde product en was eenvoudig te bestellen

Snel en vakkundig

Snelle levering, vakkundig en mooi product

Op tijd geleverd netjes ingepakt.

Op maat en snel geleverd

Ok

wordt lastiggevallen met vraag om beoordeling

Als u het op prijs stelt om ongevraagd lastiggevallen te worden met vraag om beoordeling kan ik daze site ten zeerste aanbevelen.

Perfectie zit in hun DNA

Reeds enkele keren een bestelling gedaan , alles altijd perfect op maat.

Alles precies op maat

Mijn bestelde materialen waren echt precies op maat en snel geleverd.

Mooi afgewerkt geleverd aluminium

Beide keren duurde het een paar dagen voordat werd afgeleverd maar dat is logisch als je wat klein bestellingen doet. De communicatie was prima evenals de wijze van afleveren. Het aluminium was mooi afgewerkt en prachtig op maat In vergelijking met andere websites is dit bedrijf ook echt goedkoop en levert ook nog eens prima kwaliteit

Exact gekregen wat ik besteld heb.

Goede ervaring. Precies gekregen wat ik besteld heb en binnen de verwachte levertijd. Prima bedrijf.

Altijd perfect geleverd.

Duurt even voordat er verzonden wordt, maar de levering is altijd perfect. Enigste kritische opmerking is dat het product schoongeblazen dient te worden, zodat er minder zaagsel van het aluminium bij de zending zit.

Snel, netjes en accuraat

Meerdere bestellingen gedaan. Soms zelfs één stuks. Altijd netjes op maat, en snel geleverd. Ook tevreden over de prijzen!

Flopte levering. Maatvoering perfect. Alles gewoon heel goed

Prima geregeld

Goede bezorging.

Snelle service en perfecte maatvoering van de bestelde materialen.

Snelle service en perfecte maatvoering van de bestelde materialen.

Prijzen oke, levering duurt wat lang.

Ik bestel al jaren bij Aluminium opmaat.nl ik zie een prijs stijging van voor de corona tot nu met 140% daar ben ik wel van geschrokken. en ik vind nog steeds de levertijd best lang duren ( 2 a 3 weken) maar nu weet ik het dus ik bestel op tijd.

Keurige site en levering

Ik ben blij dat er zo veel mogelijk is m.b.t. maatvoering en extra boorgaten

Meerdere keren hier iets gekocht en zeer tevreden over de eenvoudige en duidelijke website zodat je makkelijk kan bestellen. Producten worden keurig en op tijd geleverd en zijn exact op maat en van goede kwaliteit. Kortom een aanrader !!!

Conform afspraak

Goede maten netjes verpakt en op op tijd

Handige producten, snel geleverd

Een zigzag profiel gekocht voor als afdakje boven raam. Snel geleverd en mooi in de lak (eenzijdig). Handig, dat ze verschillende gebogen vormen leveren!

Mooi product

Mooi product goed aan de maat, goed verpakt en optijd geleverd.

Aluminium goed op maat maar leek alsof het een afval stuk was.

Aluminium goed op maat maar leek alsof het een afval stuk was.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV