Aluminium goed op maat maar leek alsof het een afval stuk was.

Aluminium goed op maat maar leek alsof het een afval stuk was.

Perfecte service

Wordt zeer goed geholpen

Altijd prima op maat

De maatvoering is super. De levertijd vind ik soms lang. Het is een top bedrijf de prijzen zijn redelijk .

Wat ik besteld had was gewoon goed

Helaas zijn de metalen veel te duur tegenwoordig anders zou ik veel meer bestellen

Geen communicatie, lange levertijd!

Als je hier iets besteld duurt hem minimaal een week voor dat je überhaupt iets hoort. Klantenservice reageert niet !

Alles kan alijd beter

Altijd goede kwaliteit aqlleen de levertijd mag wat mij betreft wat sneller, verder ben ik zeer tevreden

Goede service en goede kwaliteit

Het geleverde product voldeed aan de verwachting en de service was prima. Locatie makkelijk te bereiken.

Prima product.

Ik ben zeer tevreden met wat ik besteld heb.

Precies op maat en zorgvuldig verpakt

H

top

goede service zonder problemen geleverd :)

altijd correct en goede service

Alles wat ik ooit heb besteld is netjes aan gekomen en op maat. Behalve 1 keer deksel van 1.50m x 1.00m 2x met deukje erin en derde maal persoonlijk door het bedrijf afgeleverd dit noem ik service klasse.

Twee niet het juiste ontvangen

Twee keer het verkeerde. Dezelfde verkeerde dikte

Wat ik gevraagd had is geleverd

Heel goed en snel geleverd, goede aluminum en prima op maat geleverd, ga zo door !!

Altijd tot op de millimeter nauwkeurig en recht gezaagd, waardoor je nauwkeurig kunt bestellen, en weinig afval hebt. Moet wel enkele dagen geduld hebben alvorens er geleverd wordt.

Prima product en snel geleverd

Heelveel is mogelijk

Reeds diverse keren platen besteld die tevens onder een hoek gezet diende te worden Deze werkzaamheden waren op de mm correct uitgevoerd. Bravo

Aanrader

Snel en goed geleverd. Scheelt mij een hoop werk, geweldig concept om alles op maat geleverd te krijgen.

OK

exact al gevraagd. Netjes gezaagd (haaks en fijne zaag snede)

Prima geleverd

Goed op maat gemaakt, mooi dat zoiets kan voor een technische particulier.

Goede dikte

Prima materiaal en beschermd

Netjes geleverd. Past prima

Prima geleverd volgens maatvoering. Goede prijs.

Snelle correcte levering!

Her bestelde materiaal word zeer goed verpakt en vlot geleverd. Het materiaal zelf is van prima kwaliteit.

L profiel alminium

Goed bezorgd en goed vepakt zonder beschadigd

Netjes en snel

Netjes en snel