Echt waar jullie zijn TOPPERS

Ik heb al meerdere keren alu profiel gekocht . Het is zelfs gebeurd , dat ik na de bestelling ben terug gebeld of het wel klopte mbt de afmetingen in cm en mm . Een wereld bedrijf . Ga zo door heren van der Ende .

net bedrijf

Keurig op maat gezaagd proffiel voor een redelijk bedrag in de buurt van Maassluis, dus afhalen. Goed verpakt.

Het klopt gewoon

Besteld en betaald / Geleverd zoals opgegeven

Ik heb 4 bestellingen gedaan dat zegt genoeg dat ze 5 sterren verdienen

Goede en snelle communicatie, perfect maatwerk, snelle levering en ook voor maatwerk staan ze klaar, TOP.

Zeer vriendelijke service

De website biedt duidelijke keuze en het product was snel af te halen.

Correct en netjes

Ik heb al vaker besteld, dat ging altijd goed maar nu had ik een verkeerde levering van Aluminium op maat. Dit werd uitermate snel en correct opgelost. Ik ben dan ook zeer tevreden over de producten én de service van hun! Aanrader!

Mooie materialen en geheel volgens afspraak geleverd.

Alu platen besteld en opgehaald. Mooi spul.

Zeer klant gericht

Bij verkeerde levering snel opgelost

Website eenvoudig te gebruiken, vlotte service met levering.

Op de website is vrij eenvoudig in te vullen welke maat U wil hebben. De levering is daarna redelijk snel en de maatvoering is uitstekend. Voor mij een heel goed bedrijf, ik hoef nu zelf geen plaat te zetten op maat.

geen reactie ontvangen

ik heb een aanvraag ingediend, maar geen reactie ontvangen.

Helemaal top

2 aluminiumbeugels op maat besteld, deze zijn snel en netjes geleverd tegen een redelijke scherpe prijs.. Aankomende tijd waarschijnlijk nog wel een keer een beugel of profiel nodig, en zal deze dan zeker bij AoM bestellen.

Snelle levering, net product

Veel keuze, eerlijk over levertijden en snel ook. Product is netjes en voldoet aan de verwachtingen.

Prima levering.

De bestelde artikelen zijn keurig verpakt en op tijd geleverd.

Mooi, secuur, goed verpakt

Mooi, secuur, goed verpakt

Product was oké !!

Aluminium plaatjes waren mooi op kleur en goed van afmeting, alleen jammer dat de zijkanten niet op kleur zijn! Levertijd vond ik wel wat te lang!

Altijd en goede ervaring

We bestelling hier regelmatig en het is altijd goed en snel

Geweldig bedrijf

IK kan hier aluminium op maat laten buigen. in mijn geval was het deze keer om een stootrand om een deur te maken. maten doorgegeven en zij hebben 2 x een u profiel gebogen om maat. . monteren was bij ontvangst een makkie, verstek zagen gaatjes boren , vastzetten fluitje van een cent. ook het ophalen was geen probleem. bij ontvangst een bakkie koffie terwijl men het gevraagd uit de stelling ging halen. ik ga meer gebruik maken van dit bedrijf

Kwaliteit

Altijd netjes gezaagd op de juiste lengte en goed verpakt.

Goed bedrijf qua levering en afhandeling.

ok

Top bedrijf goede servis en op tijd geleverd

gewoon goed

Gewoon goed. Zowel qua prijs als levertijd.

Alle bestellingen perfect op maat

Mooi afgewerkt aluminium van prima kwaliteit. Maatvoering op de mm is heel goed bruikbaar voor verdere verwerking.

Prima product, service en prijs.

Prima product, precies op maat en tegen een schappelijke prijs. Goede communicatie en levertijd was precies op tijd!

Uitstekend !

Uitstekend !