Goed en kwaliteit materiaal goed verpakt

Ik had jaren geleden al een violieren gebouwd van aluminium nu een nachtverblijf bij gebouwd hierbij had ik een goede dak nodig vandaar een aluminium dak en dit besteld bij aluminium opmaat, prachtig materiaal.

Goed product

Product was uitstekend verpakt en van goede kwaliteit. Levering duurde iets langer dan verwacht omdat het op maat gemaakt moest worden. Maar men was flexibel toen de levering tijdens mijn afwezigheid een paar dagen uitgesteld kon worden.

wat ik besteld had is ook geleverd, en nog snel ook!

ik was op zoek naar wat plaatjes aluminium voor divers knutselwerk, aluminium op maat kon precies leveren wat ik nodig had, keurig op maat, zeker niet te duur en het werd ook nog eens sneller geleverd dan ik voor mogelijk hield, wat mij betreft een 10!

Prima product voor een goede prijs.

Product zoals verwacht, netjes ingepakt. Communicatie vanuit vervoerder zou beter kunnen maar dat heeft niks met het product te maken.

snelle bezorging en corecte afhandeling.

snelle en correcte levering.

top

vaste plek voor aluminium

Mooi spul snel geleverd

Bovenstaande zegt genoeg

Snelle levering en netjes op maat

Ik had slechts een klein stukje nodig, maar ook dat is bij Aluminium op maat geen probleem.

Snel en hoge kwaliteit

Eenvoudige bestellen via internet, levering volgens afspraak en een prima kwaliteit.

Goed spul en snel geleverd

top

Alles goed gegaan top website.

I ordered a “Vlakke plaat geslepen (RVS look)” and it was just as I expected. They delivered it to me around 15 days after I placed my order and the delivery was made to me in person. I am very satisfied with their services. Thanks!

In orde

Zet werk, duren wat lang...

Perfecte service en kwaliteit. Doe graag zaken met jullie voor al mijn aluminium.

Spullen netjes geleverd goed ingepakt en op maat. En dat alles voor een hele goede prijs. Ga er nog heel veel bestellen, waaronder al het aluminium om een aluminium body te maken voor mij Ford GT40 project.

Vlotte en correcte levering

Bestelling is vlot geleverd en netjes volgens de opgegeven maten.

Ruime keuze snel geleverd.

Ruime keuze snel geleverd.

Snelle levertijd en perfect bestelsysteem

x

Prachtig op maat geleverde profielen. Keurig ingepakt en op tijd ontvangen. Zeer tevreden.

Prima, betrouwbaar bedrijf !!

Goede duidelijke website......veel keuze...goede, snelle servicedesk - communicatie....uitstekend verpakt.

Alleen maar positief

Goederen zijn altijd netjes verpakte er word snel geleverd en het geleverde is altijd haaks en op maat.

Altijd waneer ik online mijn aluminium bestel en gemakkelijk betaal krijg ik netjes een maitje dat ik het op kan halen .

Prima bedrijf

Uitstekend!

Goede prijs

Goede prijs, vlotte bezorging

Nauwkeurig en snel

Alle bestellingen zijn snel verwerkt, en alles werd goed verpakt. Het materiaal is nauwkeurig gezaagd.

goed product maar te lange levertijd

goed product maar voor wat eenvoudige plaatjes is levertijd te lang. als deze korter zou zijn is het nog fijner werken.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV