De naam zegt het al; voor als je alumuminium op maat gezaagd / geknipt wilt kopen.

goede betrouwbare leverancier van aluminium. Nestjes op maat gezaagd / geknipt binnen 0,5 mm. Nabewerken is dus vaak niet nodig. De prijs van het materiaal is ook heel netjes, daarom haal ik mijn aluminium bij ALUMINIUMOPMAAT .

Snelle verzending, ruim assortiment en goede prijs

Reeds vaker bestellingen gedaan bij Alu op Maat en elke keer snelle verzending en zeer degelijke verpakking van de producten. Voor mij een meer dan groot genoeg assortiment en ondanks dit ruime assortiment en mijn kleine bestellingen toch zeer redelijke (zelfs veel lager dan verwacht) prijs!

goede levering en de maat van het U-profiel was perfect.

goede levering en de maat van het U-profiel was perfect.

Snel en effectief

Snel en effectief

Altijd goed en op tijd

Alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf .

Zeer goede ervaring met dit bedrijf correct

Alles netjes afgewerkt

perfecte maatvoering

heb een achterwand voor het gasstel besteld met een zetting naar binnen en deze paste perfect

prima service, prijs is OK

Prima ontbrekende internet-service: levering op maat !! Klasse. Prijs en levertijd zijn OK. Aan te bevelen

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Materiaal was precies wat ik besteld had en goede kwaliteit

Prijs kwaliteit en dienstverlening uitstekend

met enige regelmaat bestellen we Bij aluminium op maat en kunnen we Onze producten Direct op maat verwerken wat voor ons kortom tijd en winst oplevert.

maten door geven en word geleverd , klaar

zeer goed en dik tevreden

perfect

snelle levering en netjes ingepakt

Zeer goed op maat

Prettige manier van bestellen

Was goed te vinden op de site en mooi op maat geleverd!

Perfecte maatvoering en relatief snelle levering

Regelmatig aluminium besteld. Altijd de juiste maten. Altijd afgehaald, wordt altijd vriendelijk geholpen

aluminium uitstekend,verzending slecht

Alle 4 bestellingen die ik deed bij alu op maat liepen vertraging op, bij 2 zelfs flink.Ooozaak ios gebrek aan kwaliteit bij de door Alu op Maat gekozen transporteur. Jammer, en m.i. onnodig

Doen wat we zeggen

Goed werkende site er is veel mogelijk.

Duidelijke webstek, levering volgens verwachting

Meerdere bestellingen gedaan, altijd goed geleverd.

zeer goede klantenservice

bij de levering was er iets niet geleverd na een telefoontje gelijk na gestuurd super

Netjes en precies op maat

Geen idee wat ik hier moet schrijven…

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De kwaliteit van de producten was prima en de prijs was een stuk aantrekkelijker dan bij de locale bouwmarkt.

Gewoon gedaan wat ze beloven

Alles netjes en op tijd ontvangen, en tegen een goede prijs

ruim voldoende

De bestellingen zijn secuur afgewerkt alleen duurt het erg lang voordat de bestelling arriveert.

Topper

Fijne site om je materiaal te bestellen en keurige bezorging.

geleverd excatc volgend bestelling

zou handig zijn als er een optie spoed is op de bestelling en daar zou ik zeker meer voor willen bestalen

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV