Top bedrijf dat de gemaakte afspraken keurig nakomt.

Af en toe heb je een speciaal aluminium profiel nodig. Elders kom je dan niet aan de bak; bij Aluminium op Maat wel. Ga zo door!

Prima product

Zeer goed. De levering op zich had sneller gekund. Maar zeker een aanrader.

Maakt het werk precies zoals opgegeven

zie boven

PRECIES OP MAAT

ONGELOVELIJK

geweldig

Giga veel keus, kwalitiet en snelle levering

Prima werk, elke keer weer

Ik ben al jaren een F-16 simulator aan het bouwen, geheel uit aluminium. AluminumOpMaat is mijn "hofleverancier", en alles is altijd tot volle tevredenheid afgeleverd. Ik neem hier een keer de gelegenheid om de inpakafdeling een pluim te geven. Jullie doen het werkelijk fantastisch!

Snelle levering met precies de juiste meten .

Zeer goede ervaring weer met Aluminium op Maat , zoals altijd precies de juiste maten , betaalbaar , goed verpakte verzending en snelle levering !

Altijd snel en perfect op maat!

Goede en betrouwbare leverancier

zeer goed

Prettige site om te bestellen. snelle levering. veel keus. prijs is redelijk hoog, maar heeft ook voor een deel te maken met kleine bestelling

Snel en effectief

Snel en efficiënt

Maatwerk

Alles weer netjes op maat geleverd. Super

Fijn dat ze de buizen gelijk op de gewenste maat snijden!

Fijn dat ze de buizen gelijk op de gewenste maat snijden!

Op tijd geleverd en niet duur

Vlotte reaktie, snelle levering. Zeker aan te bevelen

Prima product en service

Het geleverde product is van prima kwaliteit. Zeer tevreden

Alles is prima geregeld top

Goede communicatie en service

Goed te bereiken en hoge kwaliteit

Het eind resultaat was prima!

Als uiteindelijk mijn Sculptuur naar wens is, zal ik aan Aluminiumopmaat positief terugdenken! Met Vriendelijke Groeten Frans Vlasblom

Prima bedrijf om profielen op gespecificeerde lengte te bestellen

Ruime keuze in allerlei profielen. Keurig op gewenste lengtes gezaagd en snel genoeg geleverd!

Super ook voor die maar wat kleins nodig heb

Veel uitzoek simpel te vinden met de juiste maten erbij ik vind het een top zaak

Makkelijk

Precies zoals beschreven dan ook op maat

Goede plek om aluminium op maat te bestellen

Op de website eenvoudig het gewenste aluminiumproduct bestellen en aantal dagen later in huis. Netjes op maat, scheelde mij een hoop werk. Aanrader!

Leveren niet op opgeven leveringsadres

Ik woon in de Antwerpse Kempen. Bij het aanmaken van mijn account (om bestelling te plaatsen) mijn thuisadres opgegeven zowel als facturatie en als leveringadres. Uiteindelijk na lang tijd wachten, (er moest enkel een rechthoekige buis van 1,50 meter afgezaagd worden, krijg ik een mail dat ik mijn buisje 100 km verder in Maaseik kon komen afhalen. Nadat ik hierop gereclameerd had, stuurde ze het nog niet naar mijn thuis leveringsadres en ben ik het moeten gaan afhalen in Westmalle. Te moeilijk bedrijf om nog eens opnieuw mee samen te werken.

Doorgaans snelle en nette levering.

Maten altijd correct, en vlotte levering.

Prima op maat en op tijd geleverd.

Prima kwaliteit, maatvoering en levering.

Duidelijke website en goed geholpen

Alles is duidelijk weergegeven op de website, bij het ophalen is hetgeen je besteld hebt goed en stevig verpakt. Top! Bij de tweede bestelling werd het pakket naar mijn auto gebracht, heel fijn. Dan de ik waarom bij de eerste keer niet, dan waren het vijf sterren geweest.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV