oke

oke

Prima kwaliteit

Aluminium profiel besteld. Maatvoering en kwaliteit prima. Bezorging ook prima.

Had 2 tal L-profielen besteld, waren exact vlgs de opgegeven lengte gazaagd. Zeer snelle levering.

Commerciële meedenkers, heel goed

Ik wilde een afdekkapje in kleur tbv een kabelinvoer in de gevel. Bij andere bedrijven zou ik de hoofdprijs kwijt zijn geweest. Bij Alu op maat kreeg ik goed advies en heb in omega profiel en afdekplaatje los besteld en met kit verlijmd. Top advies. Heel blij mee.

Elke keer weer helemaal goed

Ook deze keer weer alles perfect op maat.

Super snel en goed geleverd

Duidelijke site en alles is naar tevredenheid gegaan.

Materialen besteld en prima op tijd geleverd

Zeer vlotte levering

Wel iets dure transport voorwaarden

Erg handig voor alle aluminium die je niet in de bouwmarkt vindt. Zaagwerk is netjes haaks.

Top service, kan niet beter. Aanrader!

Stipt op tijd. Keurig werk!

Prijs kwaliteit zeer goed

Met enige regelmaat bestel ik bij aluminiumopmaat om dat het bij hen niet uit maakt welke lengte de bestelling heeft. Tot 6 meter! Dat doet niet elke online leverancier. Ook de samenwerking met de transporteur zorgt dat goederen goed aankomen. Prima kwaliteit, goede dienstverlening, geweldig op klantwens geleverd spul. Absoluut een aanrader!

Altijd op maat en op tijd!

Ik heb als modelbouwer en thuisknutselaar regelmatig aluminium profieltjes of plaat nodig. Dat bestel ik altijd bij Aluminium op Maat en haal het wek zelf af want versturen is duur. Het bestelde is altijd goed, keurig op maat en op tijd.

verzending positief, veel stukken jammer genoeg scheef gezaagd

Ik bestelde een reeks afgekorte aluminium buizen. De zaagsneden waren slordig. Sommige met beschadiging, sommige scheef, maatvoering over het geheel ook niet hetzelfde. Eigenlijk een teleurstelling.

Goed en prima op tijd

De levertijd was prima, ik ontving wat ik had besteld.

Vlotte levering, keurig verpakt en materialen zonder bramen of scherpe randen geleverd.

Klantvriendelijk

Ook voor de hobbyist / particulier een fijn adres voor alle soorten aluminium profielen.

Materiaal oke !

Helaas een paar keer de maat voering van het zetwerk niet helemaal volgens opgegeven maten !!, dit is wel weer netjes opgelost !, maar kost zowel de leverancier als ons bedrijf onnodig tijd maar vooral geld helaas.

4x bestelling geplaatst , 3x verkeerde maat

Onvoldoende controle op de op maat gemaakte producten . 1x verkeerde dikte , 2x verkeerde lengte . Geen compensatie voor de 3 extra verplaatsingen en tijdverspilling.

Geen constructieve denkwijze

Ik had twee platen besteld, echter per ongeluk (mede door de opzer van de bestelsite) één verkeerde. Situatie uitgelegd, helaas geen enkele meedenkwijze, dus moest een volledige nieuwe plaat bestellen

top service !!

Top Service

Super bedrijf.

Nooit iets verkeerd geleverd. Kwaliteit is altijd goed. Vriendelijke dienstverlening.

100% prima

Voor de tweede keer platen aluminium besteld en opnieuw geheel naar wens. Alles perfect op maat geleverd.

Duidelijke website en snelle levering

Duidelijke website en snelle levering

Snelle & kwalitatieve levering

Snelle en complete levering. Kwalitatief goed materiaal

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV