Altijd goed en snel

Bestelde materialen worden snel verwerkt en verstuurd tegen redelijke prijzen. Maatvoering ook altijd perfect.

Altijd goede service. En voor een mooie prijs.

Word altijd netjes verpakt geleverd. Ben duper tevreden, en zal ook altijd mijn aluminium bij jullie bestellen. Ook het lasersnijden op maat van jullie is super makkelijk.

In afgesproken tijd en maatwerk

In goede tijd geleverd, en plaatjes zijn op maat gezaagd!

Perfect product

Een aantal kleine stukken traanplaat exact op maat en snel geleverd. Inmiddels in gebruik en voldoen uitstekend.

Netjes geregeld, duidelijke site

Bestelling gedaan en de spullen netjes verpakt ontvangen. Zo hoort t.

Makkelijke website en goede kwaliteit

Makkelijke website, netjes ingedeeld. Kwaliteit van het geleverde is goed. Alleen jammer dat transportkosten hoog zijn bij grote platen of lange lengtes.

Snelle levering en goede prijs

Alles netjes en snel geleverd tegen een concurrerende prijs.

Dure verzending en heel trage levering

Dure verzending en heel trage levering

Snel maatwerk levering

Als we wat nodig hebben, is het meestal snel, en dat lukt bij aluminiumopmaat altijd. Dus is er weer eens wat interieur beschadigd in een van onze limousines, https://www.limousine.nl/ is al vaak geholpen geweest met de snelle service!

Goed georganiseerd!

Prima site, goede kwaliteit producten en duidelijke prijsstelling!

Goed.

Je krijgt wat je besteld. Netjes verpakt.

Uitstekend!!!!

Mooie duidelijke website. Producten en uitleg goed en overzichtelijk.

uitstekend

zeer netjes en zorgvuldig, snel een zeer goed product geleverd

Ook voor een kleinverbruiker bereikbare producten en ook nog op maat

Kleine hoeveelheden materiaal dat in de gewone handel nauwelijks te koop is kun je hier bestellen. De service is goed .

Geleverd product is ok, maar levering wasveelcte laat

Bijna 14 dagen was zo lang dat ik het er ergengs anders heb besteld. Was er op 3 dagen

Prima gewoon goed.

Goed.

Mooie kwaliteit maar erg lange leveringstijd.

Vide supra

Makkelijk bestellen en topkwaliteit!

Makkelijk bestellen en op maar laten maken, snelle en kwalitatief topproces!

Prima service. Netjes afgeleverd. Goede prijs.

Prima service. Netjes afgeleverd. Goede prijs.

perfect materiaal en levering

Materiaal goed verpakt en goed op maat geleverd, zeer blij met het eindresultaat.

Nette, snelle afhandeling tegen zeer goede prijzen.

snelle levering en prettige mensen !!

Had opdracht voor een paar euro. Paar dagen later, melding het lag klaar. Zelfde dag opgehaald, prima ervaring.

Breed assortiment & scherpe prijzen

Breed assortiment & scherpe prijzen: op maat gemaakte producten precies volgens specificatie waardoor thuis-project keurig uitgevoerd kon worden!

geweldig

super fijn paste precies achter mijn coppeling van mijn boot

1 woord geweldig

Echt helemaal top Was goed geregeld zat heel goed in gepakt Wij hebben de aluminium strips gebruik voor het plafon In de hoek Staat geweldig Wij zijn er super blij mee

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV