Goed geregeld

Zoals ik heb besteld is het geleverd

Na zoekraken van mijn bestelling in het sorteerproces werd er kostenloos een nieuw pakker verstuurd. Diverse profielen waren keurig afgezaagd.

Bestelling wordt netjes en op tijd geleverd.

Snelle en correcte levering goed verpakt.

Order in zijn geheel goed ontvangen

Op de millimeter nauwkeurig.

Helemaal goed. Precies op maat en goed verpakt om beschadiging aan bijv hoekjes te voorkomen..

Het kan ook vriendelijker!

Verkeerde pakket ontvangen! Deze was bestemt voor België. De firma gebeld en kreeg een onvriendelijke zeker niet klantvriendelijke mevrouw aan de lijn. De verkeerde zending staat nog steeds ongeopend. Waarschijnlijk heeft deze weinig waarde. “Slordig” De bestelde producten zijn 2 dagen later als nog ontvangen.

Volgens verwachting

Bestelling volgens verwachting geleverd; het duurde alleen wel lang.

Goed produkt

Prima produkt,alleen verzenden mag wel sneller.

Prima prijs voor een mooi product

Levering duurde wat langer als verwacht. Maar prima product en levering

Perfect!

Mijn eerste bestelling hier en deze is snel en netjes thuisbezorgd.

Lange levertijd

Product is prima, conform de bestelling

Snel en vakkundig tegen een scherpe prijs

Snel en vakkundig tegen een scherpe prijs

Zeer lange levertijd, ik vraag om de maat 40cm en dan krijg ik 39,9 zijn dat Belgische maten???

Zeer lange levertijd, ik vraag om de maat 40cm lang en dan krijg ik 39,9 zijn dat Belgische maten??? Kan er zo helemaal niks mee Hop zo weer ruim €70 in de prullenbak

Prima spul, het wachten waard

Bestellen gaat snel maar daarna begon het wachten op ?????? Na een mailtje (6 dagen na bestellen) met mijn vraag wanneer ik de levering kon verwachten bleek dat mijn order nog niet in behandeling was genomen. Werd alsnog gedaan maar alweer geeb leverdatum erbij. Maar goed, DHL stond twee dagen later met de profielen voor de deur. Omdat bijna alle bedrijven zeuren om reviews nadat ze iets hebben gedaan waarvoor ze betaald worden dar al sinds het menselijk bestaana bestaat: handelen, krijgen ze mijn gezeur dus voor hun kiezen. Als ze er niet om blijven vragen zou ik het niet eens benoemen. Succes ermee

perfect

Na eerst verkeerde maat doorgegeven te hebben door mij, de juiste maat geleverd in korte tijd

goed geleverd

bedankt voor het op maat te maken nu kan ik weer hobbyen

Snelle levering, perfect gesneden, redelijke prijs.

Voor mijn Bavaria 38-3 wilde ik een nieuwe scharnierende afdekplaat voor het fornuis maken. Niet van gefineerd MDF, maar van stoer transplantatie. Aluminium op maat was het enige bedrijf dat dit kon. Met behoud van het patroon. Binnen een week had ik mijn bestelling binnen. Toto op de 100ste millimeter nauwkeurig. In een mum van tijd had ik de schanieren gepompnageld. Het staat stoer en voldoet boven verwachting. Een aanrader.

goede kwaliteit

Bestelde platen waren precies op maat en zeer goed ingepakt. Op een ongunstig moment besteld, rond de kerst, maar toch mooi op tijd binnen gekregen.

Ga zo door

Keurig geholpen en bij vragen tijdens het afhalen is men ook nog bereid om iets extra te doen. Kom zeker terug.

Exact geleverd wat ik had besteld

Prima plek om speciale hulpstukken op maat te laten maken voor een prima prijs

Ziet er mooi uit en snelle levering

Vlotte levering en goede kwaliteit

Weer een snelle levering en zeer goed kwaliteit

Materiaal snel geleverd en de kwaliteit is prima. Een speciaal profiel is keurig op de juiste maat gezet.

Bestelling staf en strip aluminium. Niets op aan te merken.

Alu 6082 staf en strip besteld. Bestelling lag keurig verpakt met een week klaar voor afhalen.

Prima als gevraagd

Product als gevraagd. Prima kwaliteit

Binnen de aangegeven termijn ontvangen en netjes verpakt. Producten zijn gekomen zoals we ze hebben besteld.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV