Veel mogelijkheden, goede service

Nu 3x een bestelling geplaatst (standaard profiel maar ook zetwerk in kleur. Perfect verzorgd, netjes verpakt en keurig afgeleverd. Top bedrijf!

Prima product geleverd overeenkomstig de verwachtingen.

Doet wat het beloofd.

Mooi materiaal, komt overeen met de website. Goed verpakt toegezonden.

snel en op lengte leverbaar

snelle levering en gewenste lengte op maat.

niets op aan te merken

niets op aan te merken

Goed bedrijf

Goed en netjes aan de maat

Prettige bestelsite, zeer goed contact en snelle levering

Het is erg makkelijk om op deze site aluminium te bestellen, de levertijden zijn kort en bij reclames of problemen wordt er snel en zeer klantvriendelijk gereageerd.

Meeste gewoon op voorraad

Helaas soms wel langere verwerkingstijd

super goeie service..

Goede service zelf bij het afhalen konden wij nog wat materiaal bijbestellen dat direct op maat werd gezaagd super bedankt en tot de volgende keer. Eddy

Leveren op tijd volgens afspraak. Eén keer beschadigde profielen gekregen (transport) maar dit werd zonder problemen opgelost.

Duidelijk en goed.

Duidelijke overzichtelijke site. Goede prijzen en goede kwaliteit.

slechte track & trace

Materiaal goed. Echter de aflevering met track en trace is zeer slecht. Dit wordt uitbesteed, maar ik vind dat er door Aluminium op Maat niet goed op gereageerd wordt.

Communicatie, maatvoering en verpakking alle prima.

10mm dikke strip voor koelblokken en 3mm dikke platen tbv actieve luidsprekers. Levering duurde wat lang maar dat kwam door de kerstvakantie. Plaatwerk netjes geknipt op juiste maat en de verpakking was "vrachtvervoerbestendig". Tape wat werd gebruikt liet op het aluminium geen lijm sporen achter.

Positief

1. Uitstek de website die uitnodigt om het juiste artikel te “picken” en te bestellen. 2. Vlotte levering en communicatie!

Het was het wachten waard

3 dagen voor de kerst bestelde ik een buisje van 52 cm lengte. Tgv de kerst en nieuwjaar werd de bestelling pas 3 januari in behandeling genomen. Blijkbaar was het voor de kerst zo druk dat een klein buisje op lengte maken en opsturen te veel gevraagd was. Overigens werd het buisje keurig en op maat geleverd op 5 januari 2023.

Voor proef een aantal plaatjes aluminium besteld. Goede communicatie over de status, vlotte levering en netjes verpakt.

gewoon uitstekend!

5 sterren

Kwaliteitswerk, en vlotte afhandeling! Goed zakendoen.

Mijn bestelling werd vlot verwerkt, en ik kon het aluminium al snel ophalen. Kwaliteit was goed, en zeer zorgvuldig verpakt. Ik kan deze zaak zeker aanraden.

Goede service / producten - fair geprijsd

Altijd goede communicatie. Ook over maatwerk!

Altijd top service

Ik bestel hier vaker met mijn bedrijf, enof laswerkzaamheden uitvoeren. Top service, top mensen, top tent. Mvg P motorsport

Prima bedrijf maar bezorgdienst maakt er een potje van

Packs beweert langs te zijn geweest en zou ons niet thuis gevonden hebben. Geen telefonisch contact mogelijk over aflever moment. In de site een datum aangegeven wanneer afgeleverd zou kunnen worden. Maar geen respons wanneer ze langs zouden komen. Andere transporteur !!!

MAKKELIJK TE BESTELLEN EN GELEVERD

MAKKELIJKE SITE

Makkelijk te bestellen

Gemakkelijk te bestellen Alleen proces wanneer opgepakt word tot verzending kam beter geïnformeerd worden

Exact op maat.

Ik had als particulier maar een klein stuk nodig. Ik kreeg exact de afmeting die ik opgegeven had. Bedankt!

Fantastisch en snel geregeld, ik ben zeer tevreden!

Fantastisch en snel geregeld, ik ben zeer tevreden!

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV