Goede kwaliteit, scherpe prijs

Zocht aluminium buisjes ter vervanging van pootjes camping tafel en bankjes. Die waren gesneuveld omdat ze te dunne wanden hadden. Op maat kunnen bestellen met juiste lengte en buitendiameter en dikkere wand. Zelfs kant en klaar met einddop. Super tevreden.

Strak in de lak en goed verpakt

Nette levering met giede buts bescherming dus na plaatsen zag alles er correct uit.

Duidelijke Website, administratief goede afhandeling, correctie levering

Een positieve ervaring

prettig bedrijf om zaken te doen

Aluminium op Maat is mijn adresje waar ik dingen van aluminium laat maken. Het is niet zo ver en beter dan de bouwmarkt.

Slecht bedrijf

Dit weten zij maar al te goed dat het een waardeloos bedrijf is . Niet op komt voor hun fouten

Ik heb hem nog niet bevestigd dit is om in het buitenland te gebruiken

Bestelling en afhandeling was prima.

Gemakkelijk, netjes gedaan en, ondanks de Kerst, snel geleverd

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, mooi resultaat

Makkelijk te bestellen en goed opmaat geleverd.

Naar verwachting .

Koop al vele jaren aluminium op dit adres , en naar mijn tevredenheid . Super dat we als particulier hier nog netjes geholpen worden .

Snel en goedkoop

Vlotte levering tegen een schappelijke prijs.

Hebben een prima website om vlot het juiste materiaal te kiezen en of te vergelijken.

Top kwaliteit, zeer tevreden!

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV