Leveren niet op opgeven leveringsadres

Ik woon in de Antwerpse Kempen. Bij het aanmaken van mijn account (om bestelling te plaatsen) mijn thuisadres opgegeven zowel als facturatie en als leveringadres. Uiteindelijk na lang tijd wachten, (er moest enkel een rechthoekige buis van 1,50 meter afgezaagd worden, krijg ik een mail dat ik mijn buisje 100 km verder in Maaseik kon komen afhalen. Nadat ik hierop gereclameerd had, stuurde ze het nog niet naar mijn thuis leveringsadres en ben ik het moeten gaan afhalen in Westmalle. Te moeilijk bedrijf om nog eens opnieuw mee samen te werken.

Doorgaans snelle en nette levering.

Maten altijd correct, en vlotte levering.

Prima op maat en op tijd geleverd.

Prima kwaliteit, maatvoering en levering.

Duidelijke website en goed geholpen

Alles is duidelijk weergegeven op de website, bij het ophalen is hetgeen je besteld hebt goed en stevig verpakt. Top! Bij de tweede bestelling werd het pakket naar mijn auto gebracht, heel fijn. Dan de ik waarom bij de eerste keer niet, dan waren het vijf sterren geweest.

De bestellingen zijn perfect uitgevoerd

De montage en levering van aluminium platen is volgens wens gegaan. Als u belanstelling heeft om wat informatie te sturen van uw bedrijf naar Fotolight BV Venenweg 21 1161 AK Zwanenburg Tim van Iersel (directeur) Ik ben zelf vorig jaar met pensioen gegaan. website : www.fotolicht.nl website : www.click-bond.com

Netjes

Ik heb precies gekregen wat ik heb besteld en ik zal zeker weer een bestelling plaatsen zodra ik de juiste maten weet

Prima ,snel en alles volgens afspraak

Goede producten op de juiste maat.

Goede ervaring.

Klantenservice

Er was een plaatje geleverd met een verkeerde dikte. Na contact met de klantenservice was dit binnen een dag opgelost. Dit is nog eens goede service.

Altijd het juiste materiaal in de juiste afmetingen.

Duidelijke website, nette prijzen en keurig geleverd.

Ben tevreden over de producten en de snelheid. Minder tevreden ben ik over de hoogte van de transportkosten Reden om ook in de eigenomgeving rond te kijken.

Lange levertijd

Lange levertijd en niet duidelijk wanneer dit dan komt.

Beste score voor goede service

Goed!

eenvoudig bestellen en snel geleverd

website is goed, bestellen gaat eenvoudig en snel geleverd

Uitstekende kwaliteit en service

Voor mijn hobby (versterkerbouw) de beste kwaliteit en maatwerk.

Als particulier ben ik blij dat Aluminium op maat inderdaad producten op maat levert. Zeer bedankt!

Makkelijk te bestellen en prima op maat geleverd!

Levertijd lang

Beloofde levertijd wordt bij lange niet gehaald 3 telefoontjes worden met een smoes afgedaan, mijn bestelling heeft zgn. 3 weken op de inpakafdeling gelegen. Na menig telefoontjes en veel geduld eindelijk geleverd. Slechte service.

Slecht want niet geleverd

Mijn bestelling is niet geleverd en ik wacht nu al weken op een reactie

Mooi op maat gemaakt

Aluminum plaat goed op maat.

Geheel naar wens

Meerdere klein formaat alu traanplaat besteld. Perfect geleverd op de mm nauwkeurig. Hulde!

Prima.

Goede en snelle levering

Zeer goede ervaringen!!

Goed, producten goed en op maat, aantrekkelijk geprijsd, men is goed telefonisch benaderbaar

Bestelling geplaatst. Daarna iets veranderd. Prima geregeld. Product goed en tijdig.

Slechte communicatie, denken niet mee

Ik bestelde voorheen geregeld was er atlijd heel snel. Nu duurde het langer, wat natuurlijk kan. Maar je krijgt er geen bericht of inzicht in, het blijft simpelweg open staan en dan moet je zelf gissen of het wel binnen de gestelde termijn komt. (wat dus ook niet het geval bleek uiteindelijk). Klantenservice gebeld maar er wordt geen enkele moeite genomen om tot een passende oplossing te komen, wellicht andere dikte/kleur/materiaal/deellevering etc. Al hadden daar kosten aangezeten was het ook geen ramp geweest, nu alsnog elders moeten bestellen en deze spullen over.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV