Kwalitatief

Het is gewoon heel eenvoudig om een order te plaatsen. De opgegeven maten zijn tot op de millimeter nauwkeurig. Snelle levering en goede prijzen. Voor mij als particuliere besteller, de transportkosten zijn wat aan de hoge kant.

Goed product.

Goed product en goede verzending.

Zeeeeer traaage levering

zeeeeer trraagee levering

Vlot geleverd en goed verpakt niks mis mee!

een geweldig bedrijf

maten kloppen als opgegeven

Positief en kwaliteit product

Goede kwaliteit en een positieve ervaring met bedrijf en medewerkers.

Top materiaal en correcte afhandeling

Echte aanrader voor de doe het zelver

Goede communicatie

De prijs is redelijk en product mooi op maat. Hou er wel rekening mee dat het een aantal dagen duurt voordat het klaar is om eventueel opgehaald te worden of verzonden. Het moet eerst gemaakt worden

Goede service ook voor kleine orders.

Mooi dat ook kleine orders behandeld worden. Dat het iets langer duurt is ok. Jammer dat er ook nog extra kosten in rekening gebracht worden..

elke keer weer goed

top

Prima voor kwaliteit en maatvoering

Super gedaan bedankt

Helemaal prima !!

Prima !!

Perfecte afmetingen goede service

Zaag maten erg nauwkeurig en mooi zaagblad. Verpakking van de delen keurig met stukken hardboard ertussen. De prijs van het aluminium is ook zeer gunstig. Ik kan Aluminium op maat echt aanbevelen

snel geleverd, keurig op maat

snel geleverd, goed product, redelijke prijs

TOP

Top leveren wat je bestelt

Het heeft lang geduurd maar dan heb je ook wat

Moest bellen wanneer mijn bestelling zou arriveren Maatvoering was oke, het materiaal oogt goed. Ik ben zeker tevreden, alleen de levertijd duurt lang. Anders zeker de 5 sterren gescoord.

Aluminium is super en maat vast.

Alleen de bezorging laat soms te wensen over, maar dat is extern iets en moeilijk te plannen denk ik.

Breed scala aan alu producten, goeie prijs/kwantiteit staffel.

Bestellingen kloppen altijd 100%, zijn goed verpakt en worden binnen gestelde termijn geleverd.

Aluminium platen op maat voor schappelijke prijs

Als je weet wat je nodig hebt, zeer handig en snel besteld. Levering kan soms wat langer duren, maar dan moet je daar maar rekening mee houden. Platen zijn goed verpakt. Voor mijn toepassing ok, let op een zijde zitten krasjes op, wat ook verteld word. Ze hebben overigens nog veel meer producten!

top

Altijd alles correct ....Top

Issue netjes en snel opgelost

Een Alu plaat kwam beschadigd aan door onhandige verpakking. Na telefonisch overleg werd deze kwestie snel en zonder gedoe opgelost. Dit geeft vertrouwen in deze leverancier.

super

goed op maat en netjes verpakt

Goede afhandeling volgens afspraak

Snel, goed en op maat!

Mijn bestellingen zijn altijd goed behandeld geweest, mooi op korte tijd geleverd en goed verpakt. Gewoon een 10 !

Producten zijn prima, levertijd kan anno 2024 veel sneller

Producten zijn prima, levertijd van 10 dagen kan echt niet meer.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV