Perfect op maat

2 aluminium strippen en deze nauwkeurig op maat besteld. Het werd keurig afgeleverd in een goede verpakking. Het verwerken ervan ging super en paste precies.

Perfectelevering en snel ))

Altijd goed bij aluminium op maat !

Prettig bedrijf en zeer vriendelijke medewerkers

Slecht

Bestelling kwam laat en in 2 leveringen. De bestelde plaat had transportschade.

Precisie

De bladen van mijn gereedschap stellage waren van hardbord. In de vochtige kelder kleurden die na 3 dagen groen en zakten door ondanks de mooie beloften. Dus naar aluminium op maat waar ik de maten opgaf in millimeters. Wat kreeg ik na een paar dagen thuis? Vijf tot op de millimeter nauwkeurige aluminium platen die er natuurlijk ook precies inpasten. Geweldig, mijn volgende aluminium plaat komt van aluminium.nl

Mooi materiaal, op gewenste maat en snel geleverd.

Mooi materiaal, op gewenste maat en snel geleverd.

goede service

goede service. product en maatvoering ok

net zo goed als de vorige keren

gewoon goed

Op zich is alles netjes en duidelijk. Eén opmerking. Om bv een prijs te calculeren ben je geneigd de prijs te nemen die verschijnt bij het invullen van de benodigde maten. Maar dan kom je er later achter dat er nog meer kosten zijn. Dus moet je net doen of je gaat bestellen. Wellicht is het zo te programmeren dat je deze kosten meteen ziet als je de maten ed. invult. Verder prima hoor.

keurig geregeld

alles was keurig verpakt en exact op maat perfect mooi materiaal

Ook voor een kleine order, snel en netjes geleverd.

Op afgesproken moment geleverd en precies op maat.

Netjes gezaagd en snel geleverd

Het is fijn om ook kleine maten te bestellen . Vooral omdat ik het voornamelijk voor mijn modelbouwhobby Gebruik .

Goed geregeld

Keurig volgens afspraak geregeld.

Goede snelle service

Alles goed geregeld✌️

Goede snelle service

Dik in orde

Het plaatmateriaal werd goed beschermd verpakt -dus onbeschadigd- geleverd.

Geweldig goede kwaliteit en eenvoudig bestellen

Via de website alluminiumopmaat.nl is het heel eenvoudig te vinden wat je zoekt. In mijn geval twee lekdorpels die je eenvoudig via de site kan samenstellen. Deze zijn mooi op tijd gemaakt en geleverd. Het komt precies zo als je het besteld. Ook mooi op kleur.

Fout geleverd

De website verspringt steeds waardoor mm ,cm werden. Het bedrijf gelooft je niet en verleent geen enkele service!!

Zeer zeer slecht.

Ik had profielen besteld, die waren van uit Aluminium op Maat allemaal beschadig. Dus beschadigd in de verpakking. Daarbij komt nog dat de koeriersdienst hele slechte service leverde, ik heb ruim 10 dagen moeten wachten tot ik mijn pakket kreeg wat een 24 uurs levering moest zijn. Met tich keer bellen en dan het kastje naar de muur spelletje. uiteindelijk gekregen via een ander koeriers bedrijf die weer was ingehuurt door het andere koeriers bedrijf. Contact gehad met Aluminium op Maat, van elke kras die over de hele lengte van de profielen zaten nieuwe gekregen, maar ook die waren allemaal beschadigd. Omdat de eerste waren beschadigd had ik afgesproken ze op te halen in Westmalle zodat ik ze geijk kon controleren, en vervolens stond de koerier met het pakket aan de deur. Koeriesdienst is Packs.nl ook die zeer en zeer slecht, zei waren het pakket kwijt e zeiden dat het bij Aluminium op Maat lag en Aluminium op Maat zei dat het bij Packs lag. 1 compplete chaos. Ga nooit meer daar bestellen.

Kwaliteit, goede service, makkelijk en snel

Duidelijk site, snel besteld en thuis gebracht.

Mooi maar..

Plaatjes zijn mooi maar verpakking matig.

Goede leverancier voor maatwerk naar keuze

Levering duurt wat lang, maar begrijpelijk. Verakking is wat gewaagd voor de vorm die ik besteld had. Maar blijkelijk voldoende. Blij met mn product

Werkt top om opmaat aluminium te verkrijgen.

Per mm lengte te bestellen. Super. Alleen de levertijd zou er bij gekoppeld mogen worden wat mijn betreft.

Topservice

Goede en op tijd levering

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV