Bij telefonische contact goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Bestellen en leveren verliep gemakkelijk en goed.

Goede service en fijne opties voor het op maat laten produceren

Goede service en fijne opties voor het op maat laten produceren. Ik heb een aantal balken op maat laten maken en daarin gaten laten boren. Dit maakte mijn assemblage proces super fijn!

Mooi werk!

Op tijd geleverd, goed beschermd en precies op maat.

Goede ervaring

Perfecte maatvoering

Keurige snelle service

Snel geleverd, keurig verpakt Top

goed en netjes verpakt

prima service snelle levering

Geweldige service

Snel en telefonisch kan ik bij jullie terecht voor advies

Werkt simpel en snel

Dit werkt heel mooi. Snel bestellen en snel leveren

gewoon correct

Geleverd zoals omschreven. Fijn dat dit soort leveranciers bestaan. Prijs ondergeschikt aan verkrijgbaarheid, wat ons betreft.

Prima product

Uitstekend product. Snel geleverd en goed verpakt.

superservice

Snelle levering en goed meedenken om het probleem op te lossen. Aanrader!

Goed bedrijf

order verwerking zou sneller kunnen

Snelle levering en goede klantenservice!

Fijne webshop met snelle reactie en hulp bij vragen.

Communicatie en levertijd kan beter.

Na 2 weken wachten op de bestelling heb ik zelf gebeld wat de status was. Hierop werd mij verteld dat het pakket die zelfde dag werd verstuurd en dat ik deze de dag daarna zou ontvangen. Dat is niet gebeurt en heb na enkele dagen nogmaals gebeld. De bovengenoemde belofte was jullie niet bekend ??? Nu zou het in dit gesprek op maandag 26 februari ( 20 dagen na besteldatum) uiteindelijk bij ons aangeboden worden. Dat is gelukkig gebeurt. Ik ben niet van het niet meer aanbevelen van aluminium op maat. Zelf hoop ik de volgende keer sneller bediend te worden.

Goede prijzen perfecte service

Ik bestel nergens anders meer aluminium. En de Laser Op maat van jullie is ook perfect. Een absolute aanrader voor iedereen.

perfect

tekening uploaden en meteen een prijs en leverdatum veel duidelijker kan het niet geleverde product precies zo gemaakt als dat je op tekening hebt aangeleverd prima in orde

Snel geleverd, zogvuldig op maat

Sneller geleverd dan voorspeld, kleine stukjes van 25 cm zaten in envelop in brievenbus, top!

De bestelling is keurig afgeleverd

Ik heb 45 aluminium plaatjes besteld. Ze zijn netjes op maat afgeleverd. Ik moest wel zelf de hoeken rond maken. Zal zeker nog een keer bestellen

Perfect de aangegeven maat geleverd

Perfect de aangegeven maat geleverd, super verpakt,maar het minpunt was dat de chauffeur van het externe bedrijf het pakket 200 meter verderop had afgeleverd aangezien hij te beroerd was de straat in te rijden, maar wel een briefje in de bus had gedaan waar het lag heel raar.

geen nette randen, getordeerd

Een grote plaat en een aantal kleine plaatjes besteld, nog een mail gestuurd met de vraag het een weekje later op te sturen. Mail was niet beantwoord, product kwam dus toch toen ik niet thuis was. De kleine plaatjes waren vanaf de rand van een grotere plaat gezaagd en hadden schuine randen, ook waren de kleine plaatjes getordeerd, best wel lastig om weer een beetje recht te krijgen, en randen krijg ik alleen mooi als ik er een stuk af vijl, maar dan klopt de maat niet meer.

Ruim assortiment

Ruim assortiment, goede maatvoering en vlot geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Redelijk

In 1 van de 2 aluminium profielen zat een behoorlijke beschadiging. Waarschijnlijk door een verspanend gereedschap aangebracht.

goed assortiment-snelle levering -goede klantenservice

goede site voor al uw metaal

Netjes geleverd tegen heel nette prijzen.

Al diverse keren besteld en altijd netjes, snel geleverd tegen heel schappelijke prijzen.

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV