alles vlgs het boekje

helaas op een strip die er tussen zat veel krassen

Levering uitstekend en goed gedaan. Helaas op 1 strip de nodige diepe krassen. jammer.

Goed op maat en op tijd geleverd.

Keurig ingepakt thuis bezorgd. Van te voren bekend gemaakt dat pakketje eraan komt. Zo zie ik het graag.

Een goed bedrijf

Netjes gezaagd en goed geholpen

heel gemakkelijk om van alles te bestellen via de website

Super makkelijk en duidelijk

Gewoon goed

Prima bedrijf om je spulletjes te kopen. Groet stefan

Gewoon prima

Bij Aluminiumopmaat 2x een bestelling voor een aluminium platstaf en een hoekprofiel geplaatst i.v.m. een specifieke constructie. De 1e bestelling was conform de aangegeven bezorgtijd op tijd binnen, de 2e bestelling duurde langer. Echter ik werd door AOM voortijdig gebeld om mij hiervan op de hoogte te stellen en waarom het iets langer duurde. Dat niet alles conform de belofte gaat, kan gebeuren. Dat AOM vervolgens moeite doet, kan ik alleen maar prijzen. Overigens de kwaliteit van de geleverde aluminiumproducten was ook uitstekend.

Geleverd als afgesproken.

Makkelijk om zelf het gewenste door te geven op de site.

Duidelijke site en makkelijk te bestellen

Had gevouwen aluminium besteld voor het bouwen van aluminium schakelkastje, maatvoering was perfect op de mm nauwkeurig.

Prima service. Alles snel en goed geleverd.

Snelle service , prima site , opdracht keurig geleverd , enz een geweldig bedrijf !!! .

Heldere website, snelle levering, prima producten

Prima en perfect op maat

Prima en perfect op maat

Zag er netjes uit en snel bezorgd

Makkelijk als je zelf niet de mogelijkheid hebt om iets te buigen

Voor een electronica-projekt had ik een aangepast stuk aluminium nodig. Allerlei mogelijkheden om te buigen, duidelijk op de website in te vullen. De volgende keer zijn ze weer mijn leverancier.

Geleverd zoals besteld - duidelijke website

UItstekend!

Precisie en snelle afhandeling orders

Na meerdere bestellingen kan ik met stelligheid schrijven dat hier met een hoge precisie gewerkt wordt. Je hebt de bestelling binnen een paar werkdagen binnen.

Wel lange levertijd

Topervaring !

We krijgen altijd precies wat we bestellen , goede prijs en snel geleverd. Fijn bedrijf om mee samen te werken . Bedankt van Team Tattooland !

perfect

Ik had een pietepeuterige' opdracht, maar is perfect uitgevoerd en keurig verzonden. Het kwam zonder mankeren aan.

Good price quality and excellent customer service

I purchased several times aluminum profiles from them and I will purchase more for future projects.

Erg goed en nauwkeurig

Vele maten aluminium in het assortiment. En echt iedere (kleine) maat te bestellen. Goed verpakt en netjes beschermd afgeleverd.

prima ervaring and uitstekend materiaal

Aluminium platen besteld en afmetingen opgegeven en prima op maat ontvangen. Al voor de derde keer besteld bij ze.

Levering is correct tegen redelijke prijs

Online zijn de specificaties van de aluminium profielen of plaatdelen eenvoudig op te geven. Vervolgens zijn de delen binnen 3 werkdagen correct gemaakt. Beter wordt het niet!

504 Honderdland

Maasdijk 2676 LV