Heb het vandaag ontvangen,

Het afdichting rubber zag er goed uit, ben er direct mee aan de slag gegaan en past precies. Hartelijk bedankt voor de snelle levering. Gerrit Blekkenhorst.

• Wat vindt u van het product? Goed product.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdichting polyester platen.

Goede adviezen, denken mee.

Je kan ze bellen voor advies, wat je dan ook uitgeverij krijgt. Binnen een week geleverd. Alleen het transportbedrijf is niet heel flexibel in de levertijden.

• Wat vindt u van het product? Makkelijk verwerkbaar
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping aan de achterzijde van het huis

Waarom nu al een KTO

Ik heb nog NIETS ontvangen, dus waarom een KTO? Kan me niet voorstellen dat dit alleen een website beoordeling is ! Maar ja, bijna de helft van alle bedrijven stuurt vroegtijdig een KTO........

• Wat vindt u van het product? N.v.t.

Een aanrader!

Mijn bestelling keurig op maat gemaakt en op tijd ontvangen. De website is helder en het bestelproces eenvoudig. Ze zeggen wat ze doen en doen ook wat ze zeggen. Prijs- kwaliteitverhouding dik in orde. Dat het bezorgen van grote platen iets kost is begrijpelijk. Ga er zelf anders maar eens mee slepen. Kortom: zeer tevreden!

• Wat vindt u van het product? Prima kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Renovatie van het verandadak.

top bedrijf

het bestelde werd op de afspraak tijd geleverd. tijdens het plaatsen bleek dat een van de aluminium afwerk latten de verkeerde maat had. foto gemaakt en door gegeven en het werd naar tevredenheid opgelost. zeer tevreden

• Wat vindt u van het product? uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? overkapping vervangen van de oude platen

Prima materiaal, uitstekende service

Materialen besteld voor een afdak op een houten raamwerk. Werd keurig binnen de beloofde tijd geleverd. Materiaal ziet er mooi en robuust uit. Op de site is duidelijk gemaakt middels een pdf en een filmpje hoe e.e.a. in elkaar moet worden gezet. Had toch nog wat vragen en kon die via WhatsApp stellen aan een medewerker van het bedrijf. Die werden allemaal binnen een paar uur beantwoord en dat laatste is in mijn ogen een uitstekende service die het bedrijf biedt. Tijdens de bouw komen die vragen namelijk op (ik heb nooit eerder een kanaalplaten dakje gemaakt) en dan wil je snel verder kunnen bouwen. Het resultaat ziet er prima uit! Eén klein puntje: er werd vanuit het bedrijf geen e-mail gestuurd of telefoontje gepleegd over de datum en tijdstip van levering, De chauffeur belde me een uur van tevoren op om mede te delen dat de levering eraan kwam. Schoonheidsfoutje, meer niet.

• Wat vindt u van het product? Mooi, robuust
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak van 2x3,5 meter

Site is op to date ,alles staat goed uitgelegd en in een paar simpele klikjes is je bestelling geplaatst.

• Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Een ogenschijnlijk ingewikkeld bouwwerk eenvoudig besteld en geïnstalleerd.

We hebben voor een bestaand raamwerk een polycarbonaat overkapping besteld. Keurig op tijd geleverd. Materiaal was perfect op maat gezaagd. Instructie was duidelijk en met het resultaat zijn wij zeer tevreden.

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

hebben veel wat bouwmarkten niet hebben.

werd een week later geleverd dan verwacht. kreeg geen mailtje wanneer wordt geleverd. kreeg geen telefoontje van vervoerder wanneer wordt geleverd. ik was gelukkig op dat moment thuis om de goederen in ontvangst te nemen. toeval ? kan dus beter.

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Maar een kompleet besteld maar niet compleet geleverd

• Wat vindt u van het product? 8
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? 8

Producten goed omschreven en snel geleverd ondanks de vakantie periode Een aanrader

• Wat vindt u van het product? Heel goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak trap stacaravan

Verdiend een aanbeveling

Mijn ervaring is dat we snel zijn geholpen en via whats app goed bereikbaar.

• Wat vindt u van het product? Top product
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

Prima bedrijf, communicatie goed, levering minder (prijs)

Mijn aankoop van ruim dertig euro zou met verzenden boven de 100 euro komen. Besloot om af te halen en dat koste 20 euro. Dit vind ik een bijzonder hoog bedrag. Vandaar mijn twee sterren .

• Wat vindt u van het product? Prima product
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdakje boven deur

Keurig

Netjes op maat en onbeschadigd geleverd.

• Wat vindt u van het product? Zoals omschreven ziet er degelijk uit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Broeikas

snelle levering, prima.

De samples in goede orde ontvangen. Interessant en mooi materiaal.. Mijn advies, kijk ook even (indien mogelijk) hoe het materiaal er in de praktijk uitziet, liefst als het al wat jaren in gebruik is. Dat geeft een goed beeld.

• Wat vindt u van het product? Mooi materiaal.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Testen

vakkundig advies en op tijd geleverd

Voorafgaande de bestelling goed advies ontvagnen. Bestelling makkelijk te plaatsen en levering conform afspraak

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? overkapping

Très bon service

Excellente communication avec le fournisseur, paiement facile, livraison rapide. Je suis très satisfait de mon achat

• Produit de qualité
  • Réparation de la toiture de la véranda

Top service en vriendelijke behulpzame klantenservice!

Snelle service en duidelijke communicatie vanuit de klantenservice via de mail en telefoon.

• Wat vindt u van het product? mooi product
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serreramen

Top geregeld

Duidelijk, nette prijzen en snelle levering

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak dierenverblijf

Prima platen geleverd en op tijd.

De kanaalplaten waren op de juiste maat afgesneden en op tijd geleverd. Chauffeur was vriendelijk en hielp mee uitladen.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak veranda

Alles netjes thuis geleverd gekregen

• Wat vindt u van het product? Zeer mooi
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

Goed bedrijf

Alles naar wens verlopen komen afspraken na en goede kwaliteit. Ook de polycarbonaat platen perfect op maat gezaagd.

• Wat vindt u van het product? Top kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Netjes en op tijd bezorgd, goed verpakt.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dakbedekking

Helemaal goed

Vragen zijn helder en snel beantwoord de site wijst je de weg op een makkelijke manier. Levering op top contact met chauffeur was vriendelijk en meedenkend.

• Wat vindt u van het product? wat ik ervan verwacht
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kas

Snelle en correcte levering

Makkelijke website waar de artikelen overzichtelijk op staan En een snelle levering van de spullen

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"