Goede kwaliteit, geduld voor levering

Je hebt wat geduld nodig voor uitlevering. In mijn geval 2 weken. Maar de kwaliteit is perfect. Dus ben ik tevreden.

• Wat vindt u van het product? perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? terras

goede service

• Wat vindt u van het product? goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? over kapping

Diverse materialen besteld voor overkapping serre. Bestelling was niet compleet bij levering. Dit is zeer snel opgepakt en op tijd geleverd. Materialen van goede kwaliteit.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre dak

Goed betrouwbaar bedrijf,zeer tevreden

Zeer goed ervaing met mijn bestelling , ook Andere materiaal toegevoegd ter please dat ik vergeten was ,betrouwbaar bedrijf

• Wat vindt u van het product? Top qualiteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Een broeikas

Top geleverd.

Communicatie om producten ging top. Levering moest voor mij op een ander adres, en werd meteen geregeld. Al met al, geweldig. Paul

• Wat vindt u van het product? nog toepassen.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? veranda

uitstekend

Makkelijke site om te bestellen. Product zoals het omschreven staat ontvangen. Bezorging is netjes en product was goed verpakt.

• Wat vindt u van het product? zoals de verwacht. Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Wand tuinkasje

Kanaalplaten pakket besteld. Alles was compleet, meestal ontbreekt er altijd iets. Muurprofiel was beschadigd en na 2 dagen werd keurig een nieuwe geleverd. Vooral de klantenservice is fantastisch, vaak een en dezelfde persoon als aanspreekpunt dat is Timo. Hij is geduldig lost je problemen op en verstand van zaken dus vragen over hoe te installeren of wat heb ik nodig heeft ie altijd antwoord op. En snel bereikbaar. Voor mij als ervaring echt een 10.

• Wat vindt u van het product? Orima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre overkapping

Degelijke kwaliteit aan een scherpe prijs.

Ondanks twee fouten bij mijn bestelling die met correcte communicatie werden rechtgezet bij de afrekening toch héél tevreden gezien de kwaliteit en prijs van de geleverde producten. Voor kleine bestellingen is de kost voor levering wel erg hoog.

• Wat vindt u van het product? TOP!
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak koepel

Alles als beschreven dus tevreden

Materiaal slapper dan verwacht maar ruim ok voor wat ze kosten dik in orde

• Wat vindt u van het product? Minder als gedacht maar ok voor prijs
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Alles correct afgehandeld

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

Perfect materiaal

Alles prima verlopen, bestelling en afhandeling. 1 minpuntje waardoor ze 1 ster minder hebben in mijn beoordeling. Het betreft de levering, aankondiging van dat de spullen geleverd wordt op maandag erg laat in de middag per mail verstuurd met de mededeling dat alles op dinsdag geleverd wordt tussen 08.00 uur en 15.00 uur. Hier kan je dan op goed fatsoen niet meer op plannen. We wisten dat de chauffeur hulp nodig had bij het lossen. (vriendelijke man overigens) Gelukkig op kunnen lossen door een meedenkende werkgever

• Wat vindt u van het product? Perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serredak

Komt afspraken na

Bestelling plaatsen is makkelijk Levertijd is goed. Het feitelijk leveren aan huis kan klantvriendelijker Duitspratende man diee weing tijd neemt om vragen te beantwoorden

• Wat vindt u van het product? Redelijk tot goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

TOP !!

Prima bedrijf met goede spullen en betaalbaar, en een zeer goede service,ik raad dit bedrijf aan.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Hobby kasje

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? dak

Super netjes

Prima firma goed geholpen mooi prijs een dikke aanrader

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Deurkoepel

Klantvriendelijk

Goede service, goede kwaliteit. Een afspraak is een afspraak.

• Wat vindt u van het product? Kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping dakterras

Polycarbonaat platen zijn ok maar…

De polycarbonaat platen zijn van een mindere kwaliteit dan wat ik eerder had, Zet je knie erop en ze je ziet meteen een deuk!! Ze zijn dunner en ook lichter. Jammer.

• Wat vindt u van het product? Matig.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak veranda.

Prima.

Gemakkelijk te bestellen en product voldoet geheel aan de verwachtingen, levering (België) duurde eventjes (kleine week) maar dat vind ik niet echt een minpunt. Helemaal tevreden.

• Wat vindt u van het product? Mooi product (dakgoot antraciet), handig in gebruik.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Verbouwing woning.

Niet goed

Als ik 3 meter breed bestel bij 2'5 meter lang Wat wordt er geleverd precies verkeerd om De golf breedte had 3 meter moeten zijn. Nou loopt i anders om op 2'5 meter

• Wat vindt u van het product? Nvt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Nvt

Vriendelijk en hulpvaardig

Mooie platen en zeer klantvriendelijke bediening

• Wat vindt u van het product? 9
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? dak van tuinserre

Is een prima product, we wilde de platen zelf ophalen, maar waren gisteren al afgeleverd

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Kweekkastje

snelle correcte levering

product is wat ik er van verwachte

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kasbouw

Over alles zéér tevreden

Alles correct verlopen.

• Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Correcte levering door heel goed contact met Timo

Mijn bestelling was een aantal Polycarbonaat platen die op een volkstuin complex geleverd werden. Ik had tijdens de bestelling de platen opmaat laten maken maar niet goed ingegeven op de website. Timo heeft mij hierover gemaild om dit recht te zetten. Ik moest bij de levering aanwezig zijn maar, het transport werd 1 dag voor levering bekend gemaakt en ik woon niet in de buurt. Timo heeft dit opgepakt en met de chauffeur geregeld dat ik toch ter plekke de levering kon aannemen. Erg blij mee! Timo zorgt dat de gaten in het bestelsysteem en in planning van de levering rechtgetrokken worden.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak tuin kas

Geleverd vlot en snel

Correcte terugkoppelingen qua bestelling productie afhandeling en bezorging.Goed verpakt aangeleverd. Prijs kwaliteit in gemiddelde van marktaanbod. Tevreden over bestelling <14 dagen uit duitsland. Michael

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Kas dakplaten

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"