Zeer correct geleverd

Product voldoet aanverwachting

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Reparatie tuinkas

Erg goede service tegen een correcte prijs.

Gebruiksvriendelijk en overzichtelijke website. Correcte prijs en levering ook in het buitenland (België).

• Wat vindt u van het product? Professioneel materiaal bijgevolg erg degelijk.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Koepels op overdekt terras.

Duidelijke site,snelle levering

Bij het afhalen in Klundert vriendelijk en behulpzaam personeel Kreeg ook nog enkele handige tips mee dus alles oké.

• Wat vindt u van het product? Zo te zien goed maar de tijd zal het leren
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Vervangen dak van een tuinkas

Ze hebben kennis van zaken en heel correct!

Je technische vragen worden vakkundig beantwoord. Correcte levering.

• Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdakje

prima service. Alles goed geregeld.

Alles goed geregeld en een klantvriendelijke behandeling

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? dakje kippenhok

alles ok

zeer goed

• Wat vindt u van het product? ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serre

snelle levering . hartelijk dank daar voor .

• Wat vindt u van het product? is ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? voor de serre

Leveringen wat duidelijker specificeren.

Was na telefonisch gesprek duidelijk gemaakt wanneer de levering plaats zou vinden, vriendelijke persoon aan de lijn. De man die zaterdag de platen had geleverd , vriendelijk, geholpen met afladen. Alles was goed afgelopen.

• Wat vindt u van het product? Nog niet geplaatst, maar ziet er degelijk uit. Bescherming platen op enkele plaatsen gescheurd en loshangende.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak terras

Uitmuntend

Bestelling makkelijk te plaatsen op internet. Duidelijk omschreven qua materiaal. Hele scherpe prijzen. De dag voor levering nog even een belletje. Levering voor de deur, en met zorg ingepakt.

• Wat vindt u van het product? Ziet er degelijk uit, nog niet gebruikt voor montage
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Carport

Prima service en producten

Prima service geleverd door Timo en zijn team. Correcte levering van goederen aan huis. Een aanrader!!

• Wat vindt u van het product? Perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdekkingen

Goedkoop wat polycarbonaat platen voor de kas betreft. Klantvriendelijk

Goedkoop wat polycarbonaat platen voor de kas betreft. Klantvriendelijk . Beviel zo goed dat we besloten de rest van de dakplaten ook maar gelijk te vervangen.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Kas

Goed advies en goed spul!

Timo denkt met je mee en geeft onvermoeibaar advies. Je kunt bovendien gratis samples laten komen (alleen verzendkosten) en zo heb ik uiteindelijk een keuze kunnen maken welke kanaalplaten het zouden worden. Ze werden na een paar dagen vanuit Duitsland geleverd, wel zelf even helpen met uitladen, maar geheel onbeschadigd binnengekomen zo. Toen ik vroeg waar ik met de oude polycarbonaat platen naartoe zou kunnen om te laten recyclen (i.p.v. verbranden via de milieustraat van de gemeente), kreeg ik te horen dat S&V bezig is om ook retourname voor recycling in haar dienstverlening op te gaan nemen. Top, dan krijgen ze 5 sterren van me, nu 4,5!

• Wat vindt u van het product? erg goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? terrasoverkapping

Fantastisch bedrijf en product

Gisteren besteld en vandaag al bezorgd, op maat gemaakt polycarbonaat plaat. E-mail contact was fijn en duidelijk, zij denken met je mee.

• Wat vindt u van het product? Mooi product
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Om een deksel van een kussenbox regen waterdicht te maken

Goede communicatie en adequate levering.

Prima dus!

• Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Alle afspraken nagekomen

Bestelproces precies verlopen zoals aangegeven op de website. Afkorten van de tunnelplaten ook keurig uitgevoerd. Goede communicatie via mail.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Warmteisolatie onder koepel

top

snelle levering. Vriendelijk personeel. Behulpzaam

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kas

Alles perfect op afspraak geregeld !

Heel tevreden.

• Wat vindt u van het product? Kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Mijn ervaring met S&V is alleen maar lovend en dat komt door het plezierige kontakt wat ik meermaals met Timo heb gehad. Timo is zeer vriendelijk en behulpzaam geweest, zelfs ook buiten de werktijden om. Hij is bovendien geduldig, wat tegenwoordig in deze haastige maatschappij ver te zoeken is, waardoor ik persoonlijk bijvoorbeeld al snel zou afhaken als iemand ongeduld uitstraalt. Kortom voor S&V is Timo een "Gouden" werknemer. De levering verliep ook vlekkeloos. Met vriendelijke groeten, Mevrouw Koning

• Wat vindt u van het product? voor zo ver ik kan beoordelen goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serredak

Goede kwaliteit, snelle levering en vooral goed contact met Timo, fijne vent

• Wat vindt u van het product? Zie titel
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Isolatie lichtstraat

Goede service, flexibele instelling!

Depot in Klundert bezocht na telefonisch contact; ik had nog wat info nodig en wilde ook samples zien. Ter plekke besteld wat ik nodig had. Bedrijf was flexibel; kon zonder bestelverplichting bij ophalen iets aanzien wat niet op voorraad was; dit uiteindelijk niet genomen omdat het in mijn situatie niet toepasbaar was. Omdat ik er haast mee had, kreeg ik ook de optie om de producten op het depot in Duitsland op te halen (reistijd vrijwel gelijk); dit zo gedaan. Puntje van kritiek: Had twee golfplaten met lengte van 1 meter besteld; de ene was perfect in orde, de andere was wat scheef en te kort gezaagd. Gelukkig voor mijn toepassing niet kritisch maar wel een aandachtspuntje voor het bedrijf vind ik.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak voor kattenrennetje

Goede kwaliteit, goed klantcontact en op maat, top!

• Wat vindt u van het product? Zie titel
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Mijn ervaring met S&V is alleen maar lovend. En dat komt door het kontakt wat ik aldoor heb gehad met Timo. Timo is zeer vriendelijk en behulpzaam geweest, zelfs buiten werktijden. Hij heeft geduld wat heel belangrijk is, zodat je je niet opgejaagd voelt als klant. Kortom voor S&V een gouden werknemer. De levering verliep ook vlekkeloos

• Wat vindt u van het product? prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? voor serredak

Mooie platen en de opdracht met goede service verzorgd.

Opdracht is snel afgerond met een persoonlijk tintje.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Als voorzetraam

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"