snelle levering. Vriendelijk personeel. Goede voorlichting

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kas

hele goede service

alles is zo geregeld als je de maten doorgegeven heb vriendelijke man mooie goede kanaalplaten netjes gezaagd op maat helemaal toppie

• Wat vindt u van het product? mooie platen
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? isolatie

Mijn ervaring met S&V is alleen maar lovend. En dat komt door het kontakt wat ik aldoor heb gehad met Timo. Timo is zeer vriendelijk en behulpzaam geweest, hij was zelfs buiten werktijden bereikbaar. Hij is geduldig wat heel belangrijk is, omdat nu eenmaal niet iedereen zo thuis is in de materie. En geduld is in deze tijd vaak ver te zoeken. Kortom voor S&V is Timo een gouden werknemer. De levering verliep ook vlekkeloos.

• Wat vindt u van het product? Weet ik nog niet. Heb nog geen ervaring met de platen. De platen worden op dit moment gemonteerd.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Voor een serredak

Mijn ervaring met S&V is alleen maar lovend. En dat komt door het kontakt wat ik aldoor heb gehad met Timo. Timo is zeer vriendelijk en behulpzaam geweest, is zelfs buiten werktijden bereikbaar geweest. Hij heeft geduld, wat heel belangrijk is, omdat nu eenmaal niet iedereen zo thuis is in de materie. En geduld is in deze tijd vaak ver te zoeken. Kortom voor S&V een gouden werknemer. De levering verliep ook vlekkeloos.

• Wat vindt u van het product? Weet ik nog niet, heb er nog geen ervaring mee, het wordt op dit moment geplaatst
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Mijn serredak moest vervangen worden.

Betrouwbare leverancier met goede producten

Prettig en deskundig contact aan de telefoon, gericht op praktische oplossing voor gekozen materiaal en verzending.

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak voor houtberging

ronduit top

van bij bestelling, tot opvolging, tot levering.... gewoon perfect!!! Deze firma is echt service gericht, en met top producten

• Wat vindt u van het product? zeer goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? binnenhuis als extra verzekering

Prima overkapping en eenvoudig aan te brengen

Het is de eerste keer dat ik een overkapping maak en met deze materialen ging dat heel goed. pluspunt is dat alles bij de prijs is inbegrepen, dus nergens zelf voor te zorgen. Wel heb ik een aanbeveling: een afdeklat of een L-profiel aan de voorzijde maakt het wel helemAL AF.

• Wat vindt u van het product? prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? tuin

Super tevreden !!

Ook de service was heel fijn , een hele vriendelijke man die de bestelling kwam leveren!!

• Wat vindt u van het product? Super
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak teras

Precies zoals het zou moeten

Uitstekende website, telefonisch goed bereikbaar, mooie kwaliteit polycarbonaat golfplaten en keurige levering.

• Wat vindt u van het product? Uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Carport dak

goed en op maat

ik moest dubbelwandige polycarbonaatplaatjes hebben en dit was de enige site waar ik ze op de goede maat kon kopen prijs is goed 20.00 bezorgkosten doet wel zeer hoekjes waren ligt beschadigd verwacht dat dat door GLS komt

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kassie

Zeer goede service, vriendelijke medewerkers.

Zeer prettige samenwerking.

• Wat vindt u van het product? Zeer goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Isolatie dakkoepel en dakramen.

Aanrader

Levertijd is wel een beetje lang , maar altijd een snelle reactie op email . Materiaal uitstekende kwaliteit en een tevreden klant

• Wat vindt u van het product? Uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak koepel

prima verpakt en verzorgt voor zo'n kleine prutsorder,dank.

zie bovenstaande mening.

Kan beter

Producten zoals omschreven maar de levering kan stukken beter.. lang wachten en maar 24u op voorhand weten wanneer er geleverd wordt en dan met een tijdsindicatie van 8u.

De klant is nog koning!!!

Prima bedrijf. Prima contract Prima materialen Komt afspraken na Doet alles voor de klant!!!

Prima en volgens afspraak

Zeer tevreden.

Heb , na daarover het bedrijf informatie gevraagd te hebben , een polycarbonaatkanaalplaat besteld, in delen op maat gezaagd. Goede communicatie, vlotte levering , zorgvuldig verpakt en duidelijk voor een lagere prijs dan elders.

Slechte ervaring

Helaas mijn pakket niet ontvangen.. GLS blijkt zelfs een handtekening te hebben gezet, terwijl er niemand aanwezig was.. nu maar wachten op het geopende onderzoek bij GLS of de dienstverlening nog positief afgesloten zal worden.

Correcte en snelle levering

Prima indien nodig weer bestellen

snelle levering top

snelle levering alleen geen datum van levering gekregen

Zeer snelle levering, goed product

Positief en aanrader

Prijs kwaliteit is in orde, snelle levering op afgesproken tijd.

Goede prijs en kwaliteit en snel geleverd

Goede prijs en kwaliteit en snel geleverd

Bezorging goed Wel vocht in de kanalen

prima levering

Product voldoet aan de uitvraag

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"