Keurig en op tijd bezorgd.

De grote platen zijn goed op maat en netjes bezorgd. Er wordt een dag van te voren aangegeven in welk dagdeel ze bezorgd worden. , terwijl ze toch helemaal uit Duitsland komen.

het was een hele fijne ervaring en fijne samenwerking.

ze hebben ons goed advies kunnen geven over wat we precies nodig hadden en kwamen levertijden na. Ook hielde ze je op de hoogte van de status.

Xxx

Xxx

Helaas niet voor herhaling

Platen zijn niet binnen de afgesproken tijd geleverd.

Vriendelijke ontvangst en uitstekende service

Polycarbonaat kanaalplaten zijn een mooi materiaal om extra te isoleren, maar de platen zijn niet erg maatvast. Desondanks ben ik heel goed geholpen om het geheel passend te krijgen en staat de pui er netjes bij!

Eenvoudig een pasklare oplossing.

Makkelijk bestellen tegen scherpe prijzen en precies wat ik nodig had. Na bevestiging van de bestelling niets meer vernomen. Op dezelfde dag dat ik naar informatie ging vragen, waarop snel werd gereageerd, werd de bestelling afgeleverd bij mijn voordeur.

vriendelijke en zeer goede service

De bestelling werd erg snel bezorgd en netjes op maat

MOOI OP TIJD GELEVERD EN GOED GEHOLPEN MET PLATEN OP TE SLAAN IN DE TUIN.

ADVIES :KLANT BELLEN ALS MEN BIJVOORBEELD NAAR DEZE KLANT ONDERWEG IS.

Très cool

merci tout c' est bien passer le livreur sympas professionnel

Ik heb binnengekregen wat ik besteld had op de mm nauwkeurig

Check

Betrouwbaar bedrijf met super service

Snelle en goede levering. Goed bereikbaar via de telefoon en de mail. Meedenkend bedrijf waar de tevredenheid van de klant voorop staat.

Top geregeld

Goeie service klant vriendelijk houd zich aan de afspraak snel geleverd gewoon top bedrijf

Slechte levering

De geleverde plaat is beschadigd ,omdat deze is geleverd met een aanhangwagen die te klein was

Correct geleverd en goede communicatie

Goed product

Mooie platen, tevreden!!

Goede kwaliteit platen! Communicatie was erg goed, klantvriendelijk en snel geholpen. Transport kan nog worden verbeterd. Chauffeur had duidelijk geen aandacht voor zijn lading en het lossen ervan. Dit resulteerde dat op veel platen beschermfolie beschadigd en enkele serieuze beschadigingen aan de onderzijde. Gelukkig niet zichtbaar na plaatsing!

Heel tevreden over het contact en levering van de bestelde goederen.

Eén dag later dan beloofd

Op de eigen website en op de orderbevestiging: ‘ levertijd 5 tot 10 werkdagen’ het zijn er uiteindelijk 11 geworden - en er werd op een zaterdag geleverd, door een chauffeur met een Duitse bestelauto, die niet één enkel woord Duits, Engels of Nederlands sprak, hetgeen de communicatie niet ten goede kwam. Wat hij wél heel duidelijk kon maken, was dat hij graag geld wilde voor koffie. Tien hem verse koffie werd aangeboden, wilde hij tóch wel liever ‘ Trinkgeld’ . De meegeleverde eindprofielen van de PC- plaat waren veel te strak, daar gaan wij nieuwe voor halen. Kwaliteit plaat: goed.

Prima ervaring.

Goede prijzen, degelijk materiaal, vriendelijke man die het bracht. Hou wel rekening met de levertermijnen die toch even in beslag nemen. Voor de rest enkel lof.

Top bedrijf wat ze beloven komen ze na

Ik heb een copleet dak besteld alles zag er super uit. Ook als er iets niet goed is zorgen ze altijd voor een goede oplossing. Je kunt ze ook bellen als je iets niet begrijpt en ze nemen alle tijd voor je.

Alles prima verlopen.

Alles prima in orde.

Correcte afhandeling

Na vlotte communicatie ivm benodigdheden en plaatsing een correcte levering van de materialen.

Top bedrijf !

Snelle en correcte service. Denken mee en komen met passend advies !!

goede service

prima service

Goed product, te laat geleverd.

Na prijsvergelijk platen besteld. Levertijd viel tegen, 12 werkdagen moeten wachten,.terwijl normaal binnen max 10 werkdagen wordt geleverd. Hiervoor werden excuses gemaakt, maar wat mij betreft hadden ze beter de leveringskosten laten vallen. De platen lagen los in de bus toen deze werden geleverd, toch waren er geen beschadigingen. Mooie opaalplaten, ook in breedte 120cm te verkrijgen, aan een mijns inziens correcte prijs. Jammer van de late levering.

Correcte afhandeling.

zijn op de goede weg,snelle communicatie en informatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"