Had de verkeerde platen besteld, gebeld en was geregeld voor dat ze bezorgd waren.... en snelle bezorging, en je wordt goed en vakkundig geholpen aan de telf, of via WhatsApp.... werken tot laat in de avond door :)

Prima afspraken mee te maken en correcte leverantie

Uitstekende producten en stipte levering

Helemaal goed

Makkelijk bestellen en de levering werd keurig op tijd geleverd zoals in de van te voren aangekondigde mail. Prima service!

Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden over wanneer het materiaal geleverd ging worden. Bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam. Materiaal werd prima aangeleverd.

Goede service op maat, en perfecte kwaliteit.

Prima prijs kwaliteit

Goed advies gekregen, pakket goed verpakt. Zou nog bericht krijgen als pakket verstuurd zou worden. Dat gebeurde niet maar toch redelijk snel verzonden.

Firma die hun belofte na komt. Met een zeer goede en correcte comunicatie

Bedrijf doet er alles aan om de klant tevreden te stellen

Bestelling gedaan maar de levering bleef uit. Contact opgenomen en kreeg Timo aan de lijn hij vond het duidelijk heel vervelend dat de bestelling niet was geleverd. Hij heeft direct actie ondernomen en mij op de hoogte gehouden van de levering. Hij stelde mij een genoegdoening in het vooruitzicht vanwege de late levering. Nadat ik had aangegeven dat de bestelling geleverd kon worden arriveerden de producten een dag later. Een foutje kan gebeuren en als het zo wordt opgelost zoals Timo heeft geregeld dan ben ik blij.

Een eenvoudig bestellen

Prima website en producten. Snelle levering. Wel jammer dat er nog best wat vrachtkosten bijkomen.

Goed contact en zeer snel geleverd

Paar keer via mail en telefoon contact gehad ivm zaag schema maar dat werd goed opgenomen en de levering was binnen weken.

Het bedrijf heeft mijn, op maat gezaagde platen perfect afgeleverd. Een echte aanrader.

prima service en zeer tevreden over de communicatie en de produkten

prima service en zeer tevreden over de communicatie en de produkten

Goede service en goede telefonische hulp

Goed product ben er blij mee

Super goed fijn contact. Duidelijk en goed fijne materialen. Fijne werkverband.

Prima levering van prima materiaal

Na een grote bestelling gedaan te hebben , was er een pakket met profielen teweinig en dit is nog in de zelfde week in orde gemaakt zonder extra kosten, een zeker te aanraden firma

Goede service en goed product zoals afgesproken.

Goede service Waren behulpzaam en meedenkend. Vriendelijke ontvangst bij afhalen. Alleen de afzaagranden zou iets mooier kunnen.

Goed spul

Van advies, verkoop en levering een topbedrijf!

Verkoper Timo is rustig, luister goed en is een uitstekende verkoper met verstand van zaken. Ook de aftersales doet Timo top! Mijn product de acrylgolfplaat...zeer degelijk en van goede kwaliteit.

top bedrijf.

een aanrader , alles netjes geleverd.

Top kwaliteit en service.

Goede kwaliteit en prijs en snelle levering.

Snelle levering, keurig product

Alles liep vlot, bestelling bevestiging en levering prijs was prima. Enige jammere was de aankondiging vrijdagmiddag dat er zaterdag bezorgd gaat worden. De meeste bedrijven ook wij zijn zaterdag gesloten. Maar vriendelijke chauffeur en keurig gelost.

Correct

Goede communicatie en snelle oplossing

Het was goede communicatie en werd snel geantwoord via mail... Alleen jammer van de foute bestelling, maar er werd direct een spoedbestelling geplaatst waardoor het normaal komende week wordt rechtgezet ... Een aanrader voor iedereen

klantvriendelijk

Goed service , vriendelijk

Goeie prijs en snel geleverd.

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over S&V Stegplattenversand | Polycarbonaat kanaalplaten

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"